Hallo,

Dit is een van mijn website's die ik heb gemaakt met wordpress:

link : www.websitestart.eu

Graag wil ik horen van jullie wat jullie ervan vinden.
Layout:
Ik vind het logo een beetje saai, erg simpel en spreekt mij niet aan.
Simpel, strak design. Tof met de verschillende pakketten! Als je hovert dat er iets omhoog schiet.

Prijzen: geef even aan of het inclusief of exclusief BTW is. Erg misleidend dit. Daarnaast: een webshop voor 1200 euro? Denk niet dat collega programmeurs dit leuk vinden. Je zit extreem onder de prijs...
Danny , Erg bedankt voor uw reactie

Ik zal aan een nieuwe logo werken. en inderdaad moet ik inclusief BTW invoeren.

en de prijzen zijn momenteel laag omdat ik nog niet ingeschreven sta bij kvk dus op dit moment doe ik de webshop helemaal zelf.
Websitestart eu op 18/07/2013 18:26:11

Danny , Erg bedankt voor uw reactie

Ik zal aan een nieuwe logo werken. en inderdaad moet ik inclusief BTW invoeren.

en de prijzen zijn momenteel laag omdat ik nog niet ingeschreven sta bij kvk dus op dit moment doe ik de webshop helemaal zelf.

Strafbaar... KVK kost je niks... Snel aanvragen, zo gebeurt :)
Wat is strafbaar en kost een kvknr niets?
Dan mag jij me eens uitleggen hoe en wat.
Want dit is voor alsnog onzin
.
Dus je wilt zeggen dat je website mag maken zonder KVK?
Donny,

je mag website maken zonder kvk alleen je mag geen diensten verkopen zonder kvk.

Maar elke startende bedrijf via web begint zonder kvk. Ik weet nog niet of je dat wist :P
Websitestart eu op 18/07/2013 19:07:55
je mag website maken zonder kvk alleen je mag geen diensten verkopen zonder kvk.

Als je deelneemt aan het economisch verkeer, is een inschrijving in het handelsregister verplicht.

En ben je eenmaal ingeschreven, dan is het vermelden van je KvK-nummer (en btw-nummer) op je website ook verplicht.

Als ondernemer neem ik "ondernemers" die niet eens zijn ingeschreven in het handelsregister vaak niet meteen serieus. Leuk dat je een hobby hebt, denk ik dan, maar kennelijk is het allemaal erg kleinschalig.

Ergo: ik mis dus ook een KvK- en btw-nummer op websitestart.eu.

Ik zou nog eens (goed) gaan kijken naar spelling.
Denhaag (contact), proffesionele (website basic), websitestart.nu (algemene voorwaarden)
hosting afneemt dan betaald u deze kosten jaarlijks voorruit.

Als u een pakket bij ons besteld

Het is een Nederlandstalige site. Waarom dan bv 'Fill text field' en 'You are here'?

Bij Starter wordt vermeld dat 'los euro 299' kost. Maar wat is dat/wat krijg je dan?
Website Basic heet als je er over heen gaat ineens Premium.

Gebruik van Google Analytics --> ben je niet verplicht om bezoekers dan te wijzen op het gebruik hiervan (cookie-wetgeving)?! Zie http://www.phphulp.nl/php/nieuws/geen-expliciete-toestemming-voor-cookies-in-cookiewet/327/

De uitlijning bij 'veel gestelde vragen' lijkt nergens op. Een lange brij met tekst.

Wat kost websiteonderhoud? Is niet te vinden.

Een klant krijgt/koopt een CMS bij een pakket. De site is gemaakt met WordPress. Is dat ook waar de site van de klant mee wordt gemaakt? WP is gratis.

Verder wordt er niets verteld over de mogelijkheid voor zaken als aantal e-mailadressen, databaseverkeer, etc.

Gezien het zakelijke karakter mis ik hier idd zaken als KvK nummer, btw-nummer en contactgegevens. Deze zaken lijken mij extra belangrijk omdat er een aanbetaling van 50% wordt gevraagd voor aan een opdracht wordt begonnen. Op deze manier komt het geheel als erg schimmig (en onbetrouwbaar) over.
@Obelix,

bedankt voor uw reactie.

u heeft inderdaad wat fouten gevonden op de website waar ik een verandering aan kan brengen.
Dat zal ik zeker doen

Erg bedankt!

En WP is gratis maar niet iedreen kan WP gebruiken of weet hoe die wp moet gebruiken en sommige mensen willen liever een website zonder wp.

Reageren