Aankopen op je website met ideal

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

26/08/2015 21:08:15
Quote Anchor link
Ik heb wat basis kennis van html,css en javascript en ik heb laatst een website voor haar yoga studio gemaakt. Maar de klant wil graag hebben dat je je kan inschrijven en dat je ook kan betalen(met ideal) voor lessen via de site. Ik zou dit liever geheel zelf maken in plaats van kant en klaar software omdat dat er meestal standaard uit ziet en(waarschijnlijk) niet mooi aansluit op het design van de huidige site. Weten jullie misschien hoe dit moet of een goede bron die me op weg kan helpen alvast bedankt.
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 06:49:21
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/08/2015 21:37:41
Quote Anchor link
Heeft je klant al bij haar bank geïnformeerd?
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

26/08/2015 22:44:29
Quote Anchor link
De twee dingen die je noemt (ideal en inschrijven) zijn beiden te realiseren met PHP. Natuurlijk valt PHP te leren maar dat kost tijd. En e-commerce is in mijn opzicht geen beginners klusje. Dus zou ik overwegen een vacature te plaatsen. Verder kun je (in overleg met je developer) gewoon je eigen css style erop nahouden.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.