Account verwijderen.

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

- SanThe -

- SanThe -

27/01/2016 03:04:11
Anchor link
Hallo mensen,

Ik krijg zojuist acht keer achter elkaar een Bad Gateway scherm.
Ik ben dit zat,
Er wordt blijkbaar niks aan gedaan.
Dus doe mij een plezier en verwijder mijn account.

Groetjes,

SanThe.
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 16:25:25
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

27/01/2016 03:13:38
Anchor link
NEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!

SanThe, jij mag niet gaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik krijg ook regelmatig (vooral 's nachts) dat Bad Gateway scherm te zien.
Ik zou het echt verdomd jammer vinden als jij ons daardoor verlaat SanThe!!!

Afbeelding
 
- SanThe -

- SanThe -

27/01/2016 03:19:18
Anchor link
Beste Ozzie,

Ik ben het helemaal met je eens.
Maar ik heb het idee dat de eigenaar ven phphulp er blijkbaar niet mee zit.
En ik vind dat door er niets aan te doen er geen respect is voor de bezoekers.
En daar baal ik best van.
Ik zit hier al zo'n tien misschien wel vijftien jaar, maar ik mis echt respect.
Zo'n probleem moet je gewoon oplossen, maar het duurt nu al maanden.

SanThe.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

27/01/2016 03:24:17
Anchor link
Ik ben het met je eens dat het niet altijd zo snel gaat als je graag zou willen, maar ik zou het echt heel erg zonde vinden als dat uiteindelijk de reden zou zijn dat jij hier weggaat. Jij hoort wat mij betreft bij de vaste groep.

Zou een van de moderators (of Bas zelf) even willen reageren op deze kwestie, en wat duidelijkheid kunnen geven over de "Bad Gateway" kwestie? Ik zou het zeer jammer vinden als een gerespecteerd forumlid zich genoodzaakt voelt het forum te verlaten vanwege een technisch mankement aan de website.

* Iemand van de PHPhulp crew, graag een reactie. Alvast dank! *
 
- SanThe -

- SanThe -

27/01/2016 03:27:06
Anchor link
Ozzie, weer met je eens.
Maar dat zal op z'n vroegst morgen (straks) gebeuren.
Ik wacht het af.

SanThe.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

27/01/2016 03:31:03
Anchor link
Oké. Ik neem aan dat er spoedig een reactie zal volgen. En ik hoop echt dat je blijft! (en ik zal vast niet de enige zijn).
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

27/01/2016 07:12:16
Anchor link
Hoi -SanThe-, dit meen je toch niet dat je deze site hierdoor wilt verlaten?

Ik weet dat de site er af en toe eruit ligt, wat erg hinderlijk is, maar is dat echt een reden om phpHulp te verlaten?

Ik ga de situatie over de errors direct escaleren. Want dit moet niet iets zijn waardoor jij je aan moet ergeren en je account wil opheffen.
Gewijzigd op 27/01/2016 07:46:07 door - Ariën -
 
Pipo Clown

Pipo Clown

27/01/2016 07:51:23
Anchor link
- Ariën - op 27/01/2016 07:12:16:
Hoi -SanThe-, dit meen je toch niet dat je deze site hierdoor wilt verlaten?


Dit is juist de hoofdreden waarom mensen weg lopen van een website.
Je moet eens navragen hoeveel leden het VIVA-forum (Een van de grootste Nederlandse fora) eind 2014 en 2015 is kwijtgeraakt door disfunctioneren van de site.

Overigens ben ik zelf ook al meerdere malen weg gelopen van sites welke men niet fatsoenlijk kregen en waarbij de bezoekers gewoon volkomen respectloos behandelt werden.
 
Ramon van Dongen

Ramon van Dongen

27/01/2016 08:30:41
Anchor link
Het is natuurlijk mooi dat (waarschijnlijk) vrijwilligers veel tijd steken in een site als deze. Maar als zelfs een site met deze doelgroep het niet voor elkaar krijgt om gewoon normaal in de lucht te blijven en bijvoorbeeld responsive te zijn, is de site wel steeds meer in twijfel te trekken.

Aan de andere kant; zou zonde zijn als het hetzelfde eindigt als pfz.nl...
 
B a s
Beheerder

B a s

27/01/2016 12:59:00
Anchor link
We moeten het nu even gaan bijhouden zodat ik met een goed verhaal kan komen naar de hosting provider.

Het kwam vorige keer door mod security als ik me niet vergis. Daar hebben ze toen dacht ik iets aangedaan. Maar het komt nu dus nog steeds / weer voor? Hebben jullie specifieke URL adressen / gevallen waar dit bekend is op dit moment?

Ik ga ervoor zorgen dat we een definitieve oplossing vinden. Ik dacht dat het probleem al verholpen was dus schrik een beetje van dit bericht!
 
- SanThe -

- SanThe -

27/01/2016 13:04:30
Anchor link
Hallo Bas,

Fijn dat je persoonlijk even reageert.
Het enige wat ik de laatste weken heb gemerkt is dat het wat minder was.
Het is wat mij betreft nog niet echt weg geweest.
En vannacht baalde ik echt enorm.
Acht keer achter elkaar.....

Ik hoop echt dat je/men het nu definitief oplost want het is zeer irritant.
Alvast bedankt voor de moeite.
Ik wacht het nog even af.

Groetjes,

SanThe.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

27/01/2016 13:46:15
Anchor link
@Bas

Top dat je zelf even reageert!

Ik krijg ook regelmatig dat scherm te zien. Met name als het al wat later is (in de nacht). Ik roep dan gewoon www.phphulp.nl op en niet een specifieke pagina. Ik krijg dan direct die Bad Gateway melding te zien. Meestal komt dan na 1 of 2 keer refreshen alsnog de website tevoorschijn.
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

27/01/2016 15:38:43
Anchor link
Heb niet kunnen constateren dat er een bepaalde tijd is waarop het meer/minder gebeurt.
Weet alleen dat ik vooral overdag op internet zit en ook ik met enige regelmaat de melding voorbij zien komen. Heb het niet alleen bij het oproepen van phphulp.nl gehad, maar ook bij het oproepen van een topic. Een keer refreshen werkt(e) vaak wel.
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

27/01/2016 15:55:11
Anchor link
And while you're at it, lees dit forum eens. Daar staan punten al tijden uit. Volgens mij zijn bepaalde zaken haast triviaal om op te lossen. Volgens mij hebben meerdere leden aangegeven dat zij op een of andere manier een bijdrage willen leveren, maar ook daar wordt niet op gereageerd...

Mogelijk gebeurt er een heleboel achter de schermen waar wij geen weet van hebben, maar als hier geen enkele mededeling over gedaan wordt dan lijkt het net alsof je (als vragensteller) genegeerd wordt. Dit vreet aan je geloofwaardigheid.

Ik ben wat dat betreft ook stukken "passiever" geworden omdat ik absoluut niet de indruk heb dat er nog enige moeite gedaan wordt om wat dan ook te onderhouden aan deze site. Ik daag diegenen die verantwoordelijk zijn voor het onderhoud uit om te bewijzen dat ons wantrouwen misplaatst is.

Doe op zijn minst iets aan je verwachtingsmanagement zodat we weten waar we aan toe zijn. Als je dan toch niet van plan bent om wat dan ook te doen, laat ons dat dan ook weten zodat wij hier geen tijd meer aan verspillen.

En ja, die "Bad Gateway" responses nemen de laatste tijd weer hand over hand toe, dat maakt op een community site nou niet bepaald een sterke indruk...
 
Johan de wit

johan de wit

27/01/2016 22:50:13
Anchor link
Ik heb ook vaak last van soms moet je echt minimaal 2x vernieuwen. Dit gebeurt nadat ik link naar topic en bij het reageren druk.

Er is genoeg topic met min punten.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

27/01/2016 22:56:25
Anchor link
Johan de wit op 27/01/2016 22:50:13:
Ik heb ook vaak last van soms moet je echt minimaal 2x vernieuwen. Dit gebeurt nadat ik link naar topic en bij het reageren druk.

Er is genoeg topic met min punten.

Als je de tijden in dit topic kan vermelden:
http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/bad-gateway-meldingen/99377/last/

Om het overzicht te bewaren doe ik dit topic op slot.
Gewijzigd op 27/01/2016 23:26:10 door - Ariën -
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.