BACKUP TABLE in een string?
Is het ook mogelijk om de mysql_query BACKUP TABLE in een string te zetten en deze vervolgens weer te geven in een textarea?
Jullie denken vast wtf xD Maar 't is voor mij heel handig (:
Of in ieder geval dat ik op een pagina een SQL-code (create table...) kan weergeven, die vervolgens in phpmyadmin ingevoerd kan worden.
En met het backuppen bedoel ik dat je alle entries als een INSERT INTO kan weergeven op het scherm...
Ik hoop dat jullie het begrijpen wat ik bedoel, anders moet je het maar even zeggen =)
Jullie denken vast wtf xD Maar 't is voor mij heel handig (:
Of in ieder geval dat ik op een pagina een SQL-code (create table...) kan weergeven, die vervolgens in phpmyadmin ingevoerd kan worden.
En met het backuppen bedoel ik dat je alle entries als een INSERT INTO kan weergeven op het scherm...
Ik hoop dat jullie het begrijpen wat ik bedoel, anders moet je het maar even zeggen =)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Henk en Annie
Gesponsorde koppelingen:
niemand?!
Laat eens een voorbeeld zien van je mysql backup table script, of het uiteraard mogelijk is om dit weer te geven in een textarea.
Dit is de syntax:
Maar daar snap ik niett veel van..
Daarnaast kan ik volgens mij deze syntax niet gebruiken om alle entries te backuppen..
Welke wel? En hoe kan ik evt bovenstaande gebruiken?
Maar daar snap ik niett veel van..
Daarnaast kan ik volgens mij deze syntax niet gebruiken om alle entries te backuppen..
Welke wel? En hoe kan ik evt bovenstaande gebruiken?
dat is handmatig
wat ik zoek is een code die ik in een script kan implenteren als een functie voor de admin.. anders moet je elke keer naar phpmyadmin gaan..
wat ik zoek is een code die ik in een script kan implenteren als een functie voor de admin.. anders moet je elke keer naar phpmyadmin gaan..
Cronjob :)?