Beste manier PHP-Website

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Gerhard l

gerhard l

14/01/2011 16:57:55
Anchor link
TJVB tvb op 14/01/2011 14:06:35:
@Gerhard, als je bij de topics van Jay kijkt zie je dat hij bij de vorige twee topics al eerder gevraagd is naar een duidelijke vraag (en een keer naar relevante code) Het zou fijn zijn om daar wat van te leren.


volgende keer dat ik reageer op een topic zal ik wel eerst alle topics van deze persoon bekijken, om te kijken hoe ik moet reageren...stel je voor dat hij daar ook al een onduidelijke vraag steld maargoed.

TJVB tvb op 14/01/2011 14:06:35:
Maar blijkbaar mag van jullie niemand je erop wijzen als iets onduidelijk is


nu mag jij mij gaan quoten waar ik dat heb gezegd, ik zeg alleen dat ultimatum dat ook wel even wat vriendelijk kan zeggen.

@ultimatum
ik kan nog wel langer gaan discussiëren over deze onzin, maar ik heb wel wat beters te doen
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 11:21:46
 
Jay ---

Jay ---

14/01/2011 17:00:16
Anchor link
Sorry maar ik heb geen zin om het allemaal te gaan lezen..
"Schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid is een kunst en dat beheerst niet iedereen. Vervolgens is het ook een technisch inhoudelijke vraag dus nog moeilijker. Ik vind dat zolang het geen msn en facebooktaal is er vrij veel mag, probeer in ieder geval het nederlands een beetje goed te doen. Dat je wat moeite hebt om het probleem precies te verwoorden is helemaal niet erg, jammer dat mensen daarover teveel vallen.
:("

Wat Aad zegt klopt, het is niet dat mijn Nederlands slecht is, ik wist gewoon niet hoe ik het, het beste kon uitleggen. Heb ik problemen mee, zijn er vast meer toch?

Dus alleen zodat jullie het weten, wanneer iemand om hulp vraagt en hij legt het niet goed uit, vraag het gewoon, het liefst op een beleefde manier :--).


Niet meer reageren AUB!!
 
TJVB tvb

TJVB tvb

14/01/2011 17:05:33
Anchor link
Gerhard lubbers op 14/01/2011 16:57:55:
TJVB tvb op 14/01/2011 14:06:35:
...

volgende keer dat ik reageer op een topic zal ik wel eerst alle topics van deze persoon bekijken, om te kijken hoe ik moet reageren...stel je voor dat hij daar ook al een onduidelijke vraag steld maargoed.

Dat bedoel ik niet, het was meer dat me dat al eerder opgevallen was

Gerhard lubbers op 14/01/2011 16:57:55:
TJVB tvb op 14/01/2011 14:06:35:
Maar blijkbaar mag van jullie niemand je erop wijzen als iets onduidelijk is


nu mag jij mij gaan quoten waar ik dat heb gezegd, ik zeg alleen dat ultimatum dat ook wel even wat vriendelijk kan zeggen.

Zo bedoel ik het niet, het verbaast me vooral dat er meer mensen over de reactie van The Ultimate vallen dan over de reactie van Jay die erna komt. Het lijkt mij dat het andersom moet zijn.

Toevoeging op reactie van Jay
Jay --- op 14/01/2011 17:00:16:
Sorry maar ik heb geen zin om het allemaal te gaan lezen..

In combinatie met
Jay --- op 14/01/2011 17:00:16:
Niet meer reageren AUB!!
Is natuurlijk onlogisch een discussie die je niet volgt proberen af te kappen.
Gewijzigd op 14/01/2011 17:07:36 door TJVB tvb
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

14/01/2011 17:37:59
Anchor link
Zullen we het nu weer gewoon even over de vraag van TS gaan hebben en niet de vorm van vraagstelling?![/modedit]
 
The Ultimate

The Ultimate

14/01/2011 17:40:56
Anchor link
Gerhard lubbers op 14/01/2011 16:57:55:
Volgende keer dat ik reageer op een topic zal ik wel eerst alle topics van deze persoon bekijken, om te kijken hoe ik moet reageren...stel je voor dat hij daar ook al een onduidelijke vraag steld maargoed.
Dat jij niet alle topics even goed volgt moet je zelf weten, maar je moet nu niet TJVB gaan lopen verwijten dat hij WEL de topics goed volgt. Gevalletje omgekeerde wereld lijkt me. En 'steld' is met een '-t' en tussen 'maar' en 'goed' hoort een spatie, maar goed breek me daar de bek maar niet over open.

TJVB tvb op 14/01/2011 17:05:33:
Zo bedoel ik het niet, het verbaast me vooral dat er meer mensen over de reactie van The Ultimate vallen dan over de reactie van Jay die erna komt. Het lijkt mij dat het andersom moet zijn.
Ja, dat verbaast mij ook ten zeerste.

Jay --- op 14/01/2011 17:00:16:
Niet meer reageren AUB!!
Dat kunnen we heel goed zelf bepalen.

The Dutch Guy op 14/01/2011 17:37:59:
Zullen we het nu weer gewoon even over de vraag van TS gaan hebben en niet de vorm van vraagstelling?![/modedit]
Excuus, was al bezig met mijn reactie toen die van u nog niet online stond.
Gewijzigd op 14/01/2011 17:43:16 door The Ultimate
 
Ocirina Ocirina

Ocirina Ocirina

14/01/2011 23:50:32
Anchor link
The Ultimate op 14/01/2011 16:18:55:
@Ocirina of Time:
Of dit topic:
http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/replace-content-beginner-/75647/last/
Ook een hele simpele vraag.

Ik ben helemaal niet te beroerd om iemand te helpen. Zoals je kunt zien heb ik Jay ook gewoon geholpen. Maar ik wijs hem wel op het feit dat een vraag stellen wel iets duidelijker kan.

Ik geloof ook best dat je bereid ben om iemand te helpen. Maar je kunt beter wat vriendelijker reageren, dit brengt de sfeer van het forum ook omhoog.
Ik vind zowiezo dat hier soms best een norse sfeer hangt, iig sorry voor de snelle reactie. ;)
Gewijzigd op 15/01/2011 00:00:25 door Ocirina Ocirina
 
Jay ---

Jay ---

15/01/2011 00:17:21
Anchor link
@TJVB's
"Is natuurlijk onlogisch een discussie die je niet volgt proberen af te kappen."
Tja het is wel mijn post, het is nu mijn mailbox die vol staat..

"...Jay die erna komt. Het lijkt mij dat het andersom moet zijn."
Misschien omdat hij degene was die gelijk aanvallerig deed, ik zou het ook raar vinden als iemand, iemand anders gaat aanvallen alleen maar omdat hij iets niet goed uitlegt :)

Ik dacht als ik het beetje beleefd zeg met "AUB", zijn jullie wel zo aardig om niet meer te reageren. Maar ja sommige mensen zijn niet echt aardig/beleefd van natura.(Niet over jou TJVB, voornamelijk over The Ultimate)

@The Ultimate
"Dat kunnen we heel goed zelf bepalen."
Jou probleem snap ik gewoon niet..

Kan iemand mij aub zeggen hoe ik deze post kan sluiten? :-)
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

15/01/2011 00:21:36
Anchor link
Tot zover dan maar, dit schiet niet op en de TS heeft niets aan deze informatie![/modedit]
 

Pagina: « vorige 1 2

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.