Betaalmodule / Betaalservice welke ?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Erwin van Hoof

Erwin van Hoof

07/07/2015 20:27:08
Quote Anchor link
Beste PHP'ers,

Heb sinds kort op een klant die gebruikt maakt van Mollie. Ik dacht lekker makkelijk, goed gedocumenteerde API en ondersteund vrijwel alle betaalmethoden.
Maar nu blijkt dat bij creditcard betalingen het 10% van het bedrag 180 dagen word 'bevroren' ivm het mogelijk payback door de creditcard maatschappij, soort van verzekering.

Nu concreet mijn vraag:

- Wie heeft ervaring met betaalservices (paypal, omnikassa, etc). die creditcard en ideal betalingen ondersteunen. Het is voor verenigingen die 1 á 2 keer per jaar evenement hebben en via deze wijze de betalingen willen ontvangen. Dus het liefst iets zonder maandelijkse kosten. Wat zouden jullie aanraden ? Wat zijn jullie ervaringen?

Alvast bedankt,

Groet,

Erwin
Gewijzigd op 07/07/2015 20:27:43 door Erwin van Hoof
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 21:09:27
 
Daan Slagter

Daan Slagter

07/07/2015 22:43:25
Quote Anchor link
Ik gebruik Mollie voor mijn webshops ik zou die zeker aanraden.
 
Erwin van Hoof

Erwin van Hoof

07/07/2015 23:41:25
Quote Anchor link
Daan Slagter op 07/07/2015 22:43:25:
Ik gebruik Mollie voor mijn webshops ik zou die zeker aanraden.


Klopt het dan dat bij credit card betalingen 10% word vastgehouden voor 180 dagen? (Hier had mijn klant het over)
 
Pipo Clown

Pipo Clown

08/07/2015 00:04:53
Quote Anchor link
Ik maak gebruik van sofort.com

Een Duitse evenknie van IDeal waar helaas de RABO nog niet bij aangesloten is. Alle andere grote Nederlandse (en een aantal Buitenlandse) wel.

Geen vaste kosten, alleen een percentage per betaling en dat percentage ligt laag. Lager dan bij Ideal of PayPal

Daarnaast gebruik ik ook PayPal nog dat bruikbaar is met elke Nederlandse rekening en met creditcards.

Dus tesamen twee betaalmethodes maar zonder enige vaste lasten en eigenlijke alle gebruikers kunnen er zo mee betalen.
 
Ramon van Dongen

Ramon van Dongen

08/07/2015 11:18:39
Quote Anchor link
Erwin van Hoof op 07/07/2015 23:41:25:
Daan Slagter op 07/07/2015 22:43:25:
Ik gebruik Mollie voor mijn webshops ik zou die zeker aanraden.


Klopt het dan dat bij credit card betalingen 10% word vastgehouden voor 180 dagen? (Hier had mijn klant het over)


Ik zou zeggen; vraag het even na bij Mollie. Die weten hun eigen werkwijze het beste ;-)
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

08/07/2015 11:41:20
Quote Anchor link
Mollie:
Er wordt een reservering gehanteerd van 10% die na 180 dagen wordt uitbetaald. Je ontvangt dus in eerste instantie 90% van de omzet. Dit is bedoeld om het risico voor de bank te beperken.

Zie https://www.mollie.com/nl/support/post/creditcard-via-mollie-productinformatie/ onder ‘Uitbetalingen’.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.