Bootstrap modals laten samenwerken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Brecht S

Brecht S

16/11/2014 14:51:41
Quote Anchor link
Iemand ervaring met bootstrap modals? Ik heb 2 modals die perfect werken. De ene opent als je op een knop 'demo aanvraag' klikt en de andere opent automatisch achter een bepaalde ingestelde tijd met de vraag of je je email wilt achterlaten om op de hoogte te blijven.

Mijn vraag: is het mogelijk dat als de 'demo-aanvraag' modal geopend geweest is en de form die daarin staat ingevuld is hij de modal die achter een bepaalde tijd verschijnt tegen te houden zodat deze niet meer opent. Want dit heeft hier geen zin meer. We hebben namelijk al de gegevens van die persoon.

Er is een javascript per modal om die te openen.
Het systeem moet dus de click op de 'submit' button van de eerste modal onthouden zodat de 2de modal niet geopend kan worden. Anders mag hij die 2de modal wel openen. Alleen weet ik niet hoe ik dit kan doen.
Gewijzigd op 16/11/2014 15:01:21 door Brecht S
 
PHP hulp

PHP hulp

16/04/2024 19:30:35
 
Brecht S

Brecht S

26/11/2014 17:36:47
Quote Anchor link
Kan iemand mij hiermee verder helpen?
 
Ivo P

Ivo P

26/11/2014 17:48:41
Quote Anchor link
kun je niet als er iets in de form ingevuld wordt (change op een input element) de id van de andere modal aan te passen?

Eventueel kun je nog controleren of na die change de form niet weer helemaal blanco is geworden, want dan zou je de id weer kunnen herstellen.
 
Brecht S

Brecht S

26/11/2014 18:17:15
Quote Anchor link
Wat heb je nodig om even een voorbeeld te maken? Ik heb al vanalles geprobeerd maar kom er niet uit.
 
Ivo P

Ivo P

26/11/2014 19:24:10
Quote Anchor link
in je modal staat een form
heeft dat ding een id?
laten we zeggen "mijnform"

En laten we zeggen dat de modal die weg moet id="moetweg" heeft

maak een javascriptje:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
$(document).on('change', '#mijnform input', function() {
   $('#moetweg').attr('id', 'Xmoetweg');

}
 
Brecht S

Brecht S

26/11/2014 19:25:35
Quote Anchor link
Ik ga dit even uitproberen, Ivo P. Hou je op de hoogte.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.