Bugs & features

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP hulp
Beheerder

PHP hulp

20/05/2010 12:09:36
Anchor link
Bugs & features worden nu niet meer getoond in de tracker aan de linkerkant. Voor een volledig overzicht met openstaande issues kan het bugs & features forum geraadpleegd worden.

Heb je een toevoeging, wees dan duidelijk in de omschrijving. Net zoals bij andere topics graag ontopic blijven. Wil je een nieuwe bug of feature rapporteren, dan kun je een nieuw topic aanmaken.

Bugs & features worden dagelijks bijgewerkt met de volgende statussen:

[request]
Wanneer je zelf een aanbeveling of bug tegenkomt

[open]
Een open issue waaraan gewerkt gaat worden

[in progress]
Een issue waarop dat moment aan gewerkt wordt

[wontfix]
Een issue waarvan wij denken dat het beter is om die niet te verwerken

[fixed]
Een issue die opgelost is

UPDATE: Hier is een sticky post van gemaakt.
Gewijzigd op 27/05/2010 15:05:58 door B a s
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 10:16:18
 
Jelmer -

Jelmer -

20/05/2010 12:23:48
Anchor link
Ik heb net [request] gebruikt voor een nieuw item. Leek me wel handig, zodat jij dat kan aanpassen naar wat je ermee gaat doen, [open] of [wontfix], of op [request] houden, in afwachting of er anderen zijn die hun mening er over willen geven.
 
B a s
Beheerder

B a s

20/05/2010 12:28:07
Anchor link
Is aangepast, tnx Jelmer.
 
K i p

K i p

20/05/2010 17:49:31
Anchor link
Is het trouwens niet fijn om een verschil tussen [request] en [bug] te hebben?
 
Joren de Wit

Joren de Wit

20/05/2010 18:33:56
Anchor link
K:
Is het trouwens niet fijn om een verschil tussen [request] en [bug] te hebben?

Lijkt me persoonlijk handiger? Ik heb zojuist maar [bug] gebruikt aangezien ik geen [request] heb ;-)
 
K i p

K i p

20/05/2010 22:14:14
Anchor link
Ja lijkt me ook, maar omdat in de beginpost dit staat:
Quote:
[request]
Wanneer je zelf een aanbeveling of bug tegenkomt
Gewijzigd op 20/05/2010 22:14:30 door K i p
 
Kumkwat Trender

Kumkwat Trender

20/05/2010 23:45:06
Anchor link
Hmm misschien kunnen linkjes in 't forum dat buiten phphulp gelinkt wordt, in een nieuwe venster geopend worden?
Google

misschien kan er dan een mooi designje van gemaakt worden net als deviantart
linkie
 
Jelmer -

Jelmer -

21/05/2010 00:15:46
Anchor link
@hierboven: als je had gelezen wat er in dit topic staat, had je geweten dat je juist voor dat soort vragen nu een topic opent met een titel dat begint met [request] in de categorie Bugs & Features dat je daar die suggestie in zet.

... dan kunnen ik, Karl, en waarschijnlijk nog wel anderen gaan schreeuwen dat dat, en waarom dat een slecht idee is, zonder dit topic in de war te sturen.
Gewijzigd op 21/05/2010 00:18:12 door Jelmer -
 
Kumkwat Trender

Kumkwat Trender

21/05/2010 00:34:24
Anchor link
Jel:
@hierboven: als je had gelezen wat er in dit topic staat, had je geweten dat je juist voor dat soort vragen nu een topic opent met een titel dat begint met [request] in de categorie Bugs & Features dat je daar die suggestie in zet.

... dan kunnen ik, Karl, en waarschijnlijk nog wel anderen gaan schreeuwen dat dat, en waarom dat een slecht idee is, zonder dit topic in de war te sturen.


:P okay
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.