check...

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een ontwikkelteam met 15 developers en twee testers. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor financiële applicaties met meer dan 50.000 gebruikers. Een deel van het team is verantwoordelijk voor de webapplicaties van deze organisatie. Ook zijn er twee app ontwikkelaars werkzaam in het team die zich focussen op de mobiele applicatie. Als .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag met de webapplicaties van deze organisatie. Hierbij maak jij o.a. gebruik van C# .NET, ASP.NET, T-SQL, Angular en TypeScript. De nadruk van jouw functie ligt wel op de backend van de applicatie. Wat jouw functie

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie Middels Scrum en sprints bouw jij in deze functie mee aan complexe webapplicaties en ons SaaS platform. Hierbij hoort ook architectuur tot een van je taken. Daarnaast ben je één van de leden van het Scrum team. Dat betekent dat je naast je kerntaken ook in contact staat met de product owner. Oftewel, je bent bij het gehele ontwikkelproces betrokken. Tools die hierbij gebruikt worden zijn o.a. PHP, Symfony en Git. Eisen • Minimaal HBO werk- en denkniveau • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met PHP • Kennis en ervaring Symfony (Laravel is pré) & Lando • Kennis van

Bekijk vacature »

Java Developer

Functieomschrijving Are you an experienced Java Developer who wants to be challenged? Then this is your job! As a Java Developer, you are co-responsible for building custom applications within our extensive IT landscape. Development takes place on both the back-end side (Spring/JEE). Together with the IT department, you are responsible for the daily adjustments and expansions of our IT systems. In addition, you will work in small scrum teams using the Agile methodologies. Besides the realization of our in-house systems, you are responsible for the roll-out of the application (version) as well as the operational support after going live. Team

Bekijk vacature »

IoT Software Developer PHP

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een IoT software developer met kennis van PHP. In deze rol wordt je verantwoordelijk voor het vernieuwen van het multimedia platform van een super tof bedrijf in Breda. Je gebruikt PHP als programmeerlaag, en bent in staat om de helicopterview te pakken / projectmatig te werken. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "intern" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in het moderniseren van het platform door het deels opnieuw op te zetten of

Bekijk vacature »

C#.NET-developer - JUNIOR

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Brielle zijn wij op zoek naar een junior developer. Werk jij graag met de volgende tools & technieken? C#, .NET, ASP.NET, MVC en SQL? Kijk dan snel of dit iets voor jou is! Als programmeur bij een productiebedrijf zal je voornamelijk nieuwe software schrijven maar ook bestaande software verbeteren. Verder werk je veel samen in back end projecten met leuke collega's. Bedrijfsprofiel Met een team van ruim 130 personen staan ze elke dag weer klaar om IT en Business te combineren door het ontwikkelen van producten op maat. Er zijn 3 teams,

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Automotive Angular

Functie Als Senior Front end developer kom je te werken in een team van 11 developers. 9 van de 11 focussen zich op back end, welke is geschreven in Java, en 2 op de front end waarbij er gebruik wordt gemaakt van Typescript en Angular. De focus in deze rol ligt op 2 aspecten; doorontwikkeling van de eigen tooling en gebruik van de tooling t.b.v. klantprojecten. Momenteel zijn ze in de afrondende fase van een project waarbij ze het gehele verkoopproces van nieuwe auto’s anders ingeregeld hebben voor een grote dealer in Nederland. Waarbij Auto’s normaliter pas verkocht werden in

Bekijk vacature »

OutSystems Developer

Dit ga je doen Het van scratch af aan ontwikkelen van applicaties met OutSystems; Het aanhaken bij diverse projecten binnen de organisatie; Schakelen met de business; Meedenken over de mogelijkheden van het platform binnen de organisatie. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap, bestaande uit standaard- en maatwerkapplicaties. De maatwerkapplicaties worden ontwikkeld door een inhouse development team. Het doel voor de komende periode is het verder vernieuwen en optimaliseren van het huidige applicatielandschap. Zo staat de organisatie aan

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Psst hé jij daar! Op zoek naar een nieuwe uitdaging als developer? Wacht niet langer en reageer direct. In deze functie ga je bij een familiebedrijf werken als developer. Je gaat maatwerk software ontwikkelen met de Microsoft stack. Je gebruikt technieken als C#, ASP.NET en MVC. Je werkt in een leuk team van andere developers. Je krijgt veel vrijheid in je werk en kan flexibel werken. Dagje thuiswerken? Geen probleem! Daarnaast is er veel ruimte om écht mee te denken met het bedrijf en met de klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Vanaf

Bekijk vacature »

Medior Front end developer React

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor op de

Bekijk vacature »

Software developer (PHP) - Utrecht centrum

Functie Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten. Het team bestaat uit 4 developers, een klein team dus met korte lijnen. Alles in intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. In het team streven ze naast de hoogst haalbare kwaliteit. Hiervoor werken ze nauw met elkaar samen en levert

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functie Het development team bestaat momenteel uit vijf backend C#/.NET ontwikkelaars. Op dit moment zit één ontwikkelaar dedicated op de mobiele applicatie. Als team werk je samen aan het zelf ontwikkelde software platform. Dit bestaat uit zowel apps als websites. Om het systeem door meer dan honderdduizenden gebruikers wordt gebruikt is het bijna vanzelfsprekend dat de kwaliteit van het product hoog moet liggen. Het systeem bestaat uit drie projecten. Je werkt dus aan deze drie projecten waarbij de focus op z’n tijd verschuift. De technieken die worden toegepast zijn o.a. .NET Core, Xamarin, C# en MVC. Je zal dus met

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Software Developer

Functieomschrijving Voor een toffe opdrachtgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP Developer met affiniteit met Laravel. Je komt te werken bij een uitdagende opdrachtgever met supergave klanten in een specifieke branche. Als PHP ontwikkelaar ben je samen met een vooruitstrevende team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het vernieuwen van informatiesystemen voor een specifieke branche. Je ondersteunt complexe uitdagingen van klanten. Vervolgens breng je hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Affiniteit met Laravel is een pré. Om de klanten zo goed mogelijk te ondersteunen en snel in

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Henkjan

henkjan

01/11/2005 09:43:00
Quote Anchor link
kunnen julie mijn site ff bekijken??
http://henkjanv.wyger.nl
dees site heb ik vooral gemaakt zodat ik lekker bezig kon zijn met php, niet voor de layout, eigelijk zit ook overal php om voor mij het updaten van de site te vergemakkelijken en om dingen zoals een gastenboek en fotoalbum voorelkaar te krijgen.
dr zit trouwes ook een code in waardoor je ziet al is er wat nieuws op de site (al ben je voor het eerst op mijn site zal je niks zien want dan zou overal bij moeten staan dat het nieuw is) maar al post je iets in mijn gastenboek zal je zien dat al klik je op een link of je refresht hem dat er dan new voor gastenboek komt te staan.
trouwes mensen met firefox moeten maar niet proberen te bekijken want dat gaat niet lukken :), ik kwam er later achter dat een paar van mijn css codes niet werken in firefox, en aangezien ik geen zin had om de site opnieuw te maken...

PHP hulp

PHP hulp

30/04/2025 10:14:43

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

01/11/2005 09:53:00
Quote Anchor link
Tja Henkjan,

bezoekers van je site zijn niet geinteresseerd in de code achter je site. Die kijken gewoon wat ze op hun scherm krijgen. En Firefox gebruikers kun je tegenwoordig niet meer verwaarlozen, daarvoor zijn het er te veel. En er zijn ook aardig wat mensen met een Mac. En het aanraden van een schermresolutie is ook absoluut uit de tijd.
Als ik je homepage bekijk, is ook niet onmiddellijk duidelijk waar de site over gaat. Ik lees BMX (wat is dat?) en iets over een skateboard.
Ik zou een duidelijke tekst op de homepage zetten wat het onderwerp is van je site.

- SanThe -

- SanThe -

01/11/2005 09:56:00
Quote Anchor link
Alleen de linkerhelft werkt en daar zit dan weer halve afgebroken tekst in. FF

Henkjan

henkjan

01/11/2005 10:03:00
Quote Anchor link
mmm, tja, ik kwam er dus een beedje laat achter dat hij niet voor firefox werkt...
en trouwes bmx is een soort crosfiets waarmee je kan stunten, en een skateboard is een plank met 4 wieltjes waamee je ook trics kan doen :)

01/11/2005 11:57:00
Quote Anchor link
Rapport :P

Uiterlijk/Compatiblity:
1. Aanbevolen resolutie veel te hoog voor de gemiddelde gebruiker. Gelukkig heb ik 1248 x 1024
2. In FF doet ie het niet goed. Maak eerst daarom je website voor Firefox, dan is ie ook gelijk goed voor Safari en Opera, en begin daarna pas te debuggen voor IE
3. Dat zwart en ineens dat wit vindt ik niet mooi.

Technisch:
4. Je hebt geen doctype boven aan je script
5. Waarom heb je bovenaan je script eerst 10 lege regels?
6. Ik zie diverse tags waarbij je geen quotes om de waarde van het attribuut hebt gebruikt
7. Je moet altijd een alt attribuut gebruiken bij de img tag
8.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<td width="180"onmouseover="this.style.backgroundColor='#DDDDDD'; this.style.cursor='hand';" onmouseout="this.style.backgroundColor='';"
onclick="window.location.href='main.php?site=bails&la=nl'">
<b>&nbsp <a href="main.php?site=bails&la=nl" >Bails</b></a>  <br>&nbsp <font class="small">Pijnlijke gebeurtenissen</font>
</table>
Je hebt <tr> en <td> niet afgesloten

9. Ondanks vele browsers het ondersteunen zijn (i)frame's niet aan te raden Zoekmachines hebben namelijk ook moeite met indexeren. Bovenaan deze pagina staan nog een paar nadelen.

10. Je hebt de <body> tag niet afgesloten

11. Je hebt de <html> tag niet afgesloten

12. Het is &nbsp; en niet &nbsp, die ; hoort er niet zomaar!

13. Je moet karakters in links zoals & escapen

14. Er begint buiten de link een <b> en die stopt in de link??

15.
Code (php)
1
(...) width="180"onmouseover="thi (....)
Er zit geen spatie tussen width="180" en mouseover.

16. Je hebt geen caracter encoding gedefineerd in je HTML

Stylesheet:
17.
Code (php)
1
};
die ; moet weg

Overige
18. Bekijk je resultaten maar: 9 errors, omdat hij maar regels kan parsen, de rest vindt ie niet:
Code (php)
1
2
3
4
   1.
   2. <html><head>
   3.
   4. <link rel="stylesheet" type="text/css" href="head.css"><br><br><br><br><br><br>

Ik hoop dat ik je naar valid html 4.01 of zelfs xhtml kan help en hiermee

EDIT: Dan heb ik het idd nog niet eens over de half afgebroken tekst in FF
Gewijzigd op 01/11/2005 15:03:00 door

Henkjan

henkjan

01/11/2005 17:05:00
Quote Anchor link
die half afgebroken text komt doordat firefox sommige css attributen niet herkent die ik wel in mn site had.. misschien al ga ik ooit nog eens een site maken dat ik dan zorg dat hij ook werkt op FF, en achja mijn site word toch alleen bezocht door mensen die ik ken, en niemand daarvan heeft FF :) (kweet het, een hele foute instelling, maarja kheb nou eenmaal niet zoveel tijd en zin om een nieuwe site te maken)

Pim Vernooij

Pim Vernooij

01/11/2005 17:43:00
Quote Anchor link
henkjan:
die half afgebroken text komt doordat firefox sommige css attributen niet herkent die ik wel in mn site had...
Fout! dat zijn css attributen die IE herkent, maar niet door w3c approved zijn ^^

bijvoorbeeld cursor: hand; werkt wel in IE, maar in FF en andere w3c compatible browsers moet je cursor: pointer; gebruiken..

IE houdt zich gewoon niet aan de regels

Henkjan

henkjan

01/11/2005 17:55:00
Quote Anchor link
aha dat kan ook, tis maar hoe je het bekijkt, de css atributen die ik gebruik worden iig niet herkent door ff en dat is zeer vervelend :)

Rolf Flikker op

Rolf Flikker op

01/11/2005 19:03:00
Quote Anchor link
Meteen al een taalfoutje op de beginpagina :P :
"youre" moet "you're" zijn ^^

Han eev

Han eev

01/11/2005 19:15:00
Quote Anchor link
Erg zwart-wit....
Maar voor de rest kan het....

01/11/2005 20:00:00
Quote Anchor link
henkjan:
aha dat kan ook, tis maar hoe je het bekijkt, de css atributen die ik gebruik worden iig niet herkent door ff en dat is zeer vervelend :)
Misschien is het juist goed dat FF het niet herkent. Dat maakt FireFox tot een goede browser die zich aan W3C's standaarden houdt!

Henkjan

henkjan

01/11/2005 20:30:00
Quote Anchor link
mmm, ik vind dat zie die W3C's standaarden maar moeten aanpassen :p ik vind die extra attributen namelijk wel fijn ;)

01/11/2005 20:36:00
Quote Anchor link
als je dat meent..... *schudt met z'n hoofd*

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

01/11/2005 22:20:00
Quote Anchor link
henkjan:
mmm, ik vind dat zie die W3C's standaarden maar moeten aanpassen :p ik vind die extra attributen namelijk wel fijn ;)

Internet Explorer heeft geen extra CSS attributen ten opzichte van andere browsers.

Hij ondersteunt bijvoorbeeld niet:

min-width
max-width

:hover voor alle tags

verder behandelt hij het box-model verkeerd (daarom ziet die tekst op jouw site er niet goed uit in andere browsers) en dan zijn er ook nog dingen als de guillotine-bug. Er is nog steeds geen ondersteuing voor PNG graphics en zo kan ik nog een hele tijd doorgaan.

Henkjan

henkjan

01/11/2005 22:28:00
Quote Anchor link
oke, sorry :)... daar heb ik allemaal geen verstand van. als ik dat wel had was mn site vast beter geweest :p
kben ook maar een zeer amateuristisch amateurtje dusja daar kan je al die wijsheid niet van verwachten :p
achja ze zeggen altijd dat je van foutenmaken leert, dus misschien leer ik hier ook weer wat van :)

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

01/11/2005 22:40:00
Quote Anchor link
henkjan:
oke, sorry :)... daar heb ik allemaal geen verstand van. als ik dat wel had was mn site vast beter geweest :p
kben ook maar een zeer amateuristisch amateurtje dusja daar kan je al die wijsheid niet van verwachten :p
achja ze zeggen altijd dat je van foutenmaken leert, dus misschien leer ik hier ook weer wat van :)

Tuurlijk, er valt altijd iets te leren ;-)

02/11/2005 08:19:00
Quote Anchor link
Jan:
Er is nog steeds geen ondersteuing voor PNG graphics
Is dat zo met IE? Ik wist niet dat het zo erg was met die ***browser!

Quote:
en zo kan ik nog een hele tijd doorgaan.

Ik ken ook nog wel complete lijsten waarom browsers zoals FireFox btere zijn ;)

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

02/11/2005 08:25:00
Quote Anchor link
Sebastiaan:
Is dat zo met IE? Ik wist niet dat het zo erg was met die ***browser!

Versie 7 van IE is in de maak en daarin schijnt het wel te zitten. Zie de IE blog

02/11/2005 08:29:00
Quote Anchor link
I See. Toch wel stom van die gasten.

Volgens W3C zijn overgens alleen gif en png aan te raden voor websites. Maar nu valt PNG al af :(

Henkjan

henkjan

02/11/2005 09:48:00
Quote Anchor link
maar in firefox kan je toch niet je scrollbalk andere kleurtjes geven?? ik vind namelijk die standaard scrollbalk egt lelijk, en helemaal omdat ik midden in mn site een vlak heb dat moet kunnen scrollen

edit: en voorderest zou ik misschien wel het zelfde resultaat krijgen in firefox. niet dat ik weet hoe maarja dat maakt dan weer niet uit :p
Gewijzigd op 02/11/2005 09:53:00 door henkjan

Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

02/11/2005 09:55:00
Quote Anchor link
Jammer dat er steeds meer mensen FireFox gebruiken hé :P

FireFox Rulez! (:

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.