CodeLobster?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end Developer

Gezellige team, passie en een groene toekomst! Lees hier de vacature van Front-end Developer bij All in Power! All in power heeft zich tot doel gesteld écht bij te dragen aan de energietransitie. Dit doen wij door de markt voor energie volledig op zijn kop te zetten. Producenten van schone (wind- of zonne-)energie verkopen via ons platform hun energie rechtstreeks aan gebruikers. Of dit nu huishoudens, bedrijven of bijvoorbeeld laadpalen zijn ons platform maakt het uitwisselen van energie mogelijk. Zo maken we de business case van onze klanten veel sterker en loont het om (meer) te investeren in vergroening voor

Bekijk vacature »

Senior Lead Front End Developer

Functieomschrijving Voor Stichting Waternet zijn wij op zoek naar een senior Lead Front End Developer. Binnen het DevOps team Online zijn we op zoek naar een Senior Lead Front End developer met kennis van toegankelijkheid. Deze developer zal zich bezighouden met development van webpaginas die in verbinding staan met systemen uit het back office. Taken Ontwerpen, ontwikkelen, implementeren, documenteren en beheren van webapplicaties in een Azure-omgeving Debuggen, analyseren en oplossen van problemen in de OTAPomgevingen Je participeert in het DevOpsTeam Online voor het verder uitwerken en implementeren van gebruikerswensen Je bent betrokken bij toegankelijkheid audits en het implementeren van WCAG

Bekijk vacature »

Back-end PHP Developer

Dit ga je doen Her- en uitbouwen van het inhouse softwareplatform dmv PHP; Onderhouden van bovengenoemd platform in PHP; Sparren met het team; Meedenken over nieuwe functionaliteiten, security etc; Jouw input leveren aan het proces door op de hoogte te blijven van nieuwe ontwikkelingen etc. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de omgeving van Alkmaar, levert wereldwijd oplossingen op het gebied van IT. Dag in dag uit werken zij met veel passie aan hun product waarmee ze streven naar verbeteringen binnen zorg. Voor onze klant zijn we op zoek naar een medior PHP Developer. Je komt te werken

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer React Sportsoftw

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van onze stack; Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor

Bekijk vacature »

Front-end Developer vue.js node.js SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Frontend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf de regio Nieuw Vennep zijn wij opzoek naar een ervaren Front-end Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een SaaS-platform.

Bekijk vacature »

Front-end developer gezocht

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Laravel Developer

Functie omschrijving Voor een gave organisatie in de buurt van Den Bosch zoek ik een PHP developer. Het is van belang dat je kennis/ervaring hebt met het framework Laravel. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Andere taken zijn onder andere: documentatie schrijven over applicaties/uitleg geven over software en applicaties/ klantcontact over bestaande applicaties/applicaties optimaliseren. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van Den Bosch en is een klein bedrijf. Er werken circa

Bekijk vacature »

Senior/Lead Python developer

Functie Samen met je team, bestaande uit een senior, 2 mediors en één junior ontwikkelaar ga je op een Agile-gebaseerde aanpak werken aan hun software. Je hebt oog voor kwaliteit, risico’s en klantbelang. Communicatie met je collega’s en waar nodig ook met klanten speelt een belangrijke rol in het bereiken van een succesvol resultaat. Als persoon ben je slim, krijg je dingen voor elkaar en ga je resultaatgericht te werk. Binnen het development team is er veel zelfstandigheid, los van de stand-up (10:00 uur) en zo nu en dan pair-programming sessies. Technieken die zij gebruiken zijn o.a. Python, Django, MySQL,

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor onze opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij opzoek naar een software programmeur die goed kan schrijven in de talen C of C++ en die het leuk vind om te werken met Linux! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf wil de klanten een volledige oplossing kunnen bieden, waarbij ze een

Bekijk vacature »

Anaplan Developer

Dit ga je doen What are you going to do: Picking up Stories: Design planning had, how are we going to build it in Anaplan; Talking to the end user to build a forecasting model; Having contact with the data team about which data is needed; Being able to convert an Excel sheet into a 3, 4 or 5 dimensional modeling environment; Giving knowledge sessions about Anaplan; Solving incidents; Making instructional videos on how teams should read forecasts; Writing blogs about forecasting. Hier ga je werken We are looking for an Anaplan Builder to deliver end-to-end solutions within a big

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functie omschrijving Jelling IT zoekt ervaren PHP developer! Voor een organisatie in de regio Rhenen zijn wij op zoek naar een ervaren PHP developer die gaat functioneren als een verlengstuk van de klant. Jij bent iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme aanvliegt. Je bent in staat om aan meerdere projecten te werken en werkt graag met de nieuwste technieken. In deze functie werk je veel samen met front-end developers en stel je alles in het werk om grote verschillen voor de klanten teweeg te brengen. Verder ben jij iemand die graag zichzelf uitdaagt en die altijd de beste wilt

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

C# .NET developer voor innovatieve applicaties gez

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever houdt zich al ruim 20 jaar bezig met het ontwikkelen van innovatieve software en dat willen ze graag nog lang doorzetten. En dat merk je ook als je als .NET developer hier aan de slag gaat. De applicaties worden continu doorontwikkeld met altijd als uitgangspunt dat zowel de kwaliteit als het gebruikersgemak van hoog niveau is. Het bedrijf telt inmiddels ruim 25 medewerkers waarvan meer dan de helft op de development afdeling werken. Meer weten over deze werkgever? Mail naar [email protected] of bel 0657578548 Functieomschrijving Je komt te werken in een Scrum team met andere .NET developers

Bekijk vacature »
Ozzie PHP

Ozzie PHP

01/05/2015 02:10:12
Quote Anchor link
Hey,

Iemand van jullie toevallig ervaring met CodeLobster? Ik zie dat als je een licentie aanschaft dat die voor altijd geldig is, dus ook voor toekomstige versies. Lijkt me handig. Ik ben benieuwd of jullie er ervaring mee hebben ...

http://codelobster.com/index.html
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 02:57:13
 
Randy vsf

Randy vsf

01/05/2015 08:58:00
Quote Anchor link
Ik heb er een tijdje mee gewerkt. Werkt opzich wel fijn. De free versie voldoet ook al. Enige verschil met betaalde licenrie is dat er dan plugins inzitten voor de grotere frameworks.

download anders gewoon de free versie, en probeer het uit ^^
 
Bart V B

Bart V B

01/05/2015 09:04:07
Quote Anchor link
Codelobster is een van mijn favoriete als ik ooit op een pc werk. Hij is snel.
De plugins zijn super handig. Maar de free versie voldoet ook.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

01/05/2015 09:45:42
Quote Anchor link
Bedankt voor jullie reacties! Wat kun je precies met de plugins? Als ik even naar m'n eigen situatie kijk, dan lijkt mij in eerste instantie alleen de jQuery plugin handig. Als ik het goed begrijp krijg ik met die plugin automatisch een "autocomplete" van alle jQuery functies?

Is het programma een beetje "slim"? Herkent het bijvoorbeeld automatisch classes/classnamen die in hetzelfde project zitten? En kun je er ook textsnippets (automatische tekstfragmentjes) in opslaan?
 
Randy vsf

Randy vsf

02/05/2015 09:37:04
Quote Anchor link
Jep, autocomplete zit er dan bij. En met een klik op de knop installeert die bepaalde frameworks voor je.

Het programma is ook redelijk slim.
En zoals bart ook al aangaf, codelobster is lekker snel, en een groot voordeel is dat het portable is.
En ik krijg nog regelmatig mails, dat er weer een update gedaan is. Dus de ontwikkelaars zijn er ook lekker actief mee bezig.

Maar ik zou het eens gewoon downloaden als ik jou was, en eens ff proberen. Je krijgt 30dagen premium versie gratis als ik het goed heb.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

02/05/2015 15:29:52
Quote Anchor link
Randy, thanks. Wat ik me nog wel afvraag ... jij schreef dat je zelf een tijdje met CodeLobster gewerkt hebt. Dus nu niet meer neem ik aan? Waarom gebruik je het nu niet meer?

Ik ben niet van plan om met bestaande frameworks te gaan werken, alleen jQuery is wel handig. Dus dan heb ik eigenlijk alleen de jQuery plugin nodig? Ik zag ook dat ze een plugin voor Angular hadden ... kent of gebruikt iemand dat?
 
Randy vsf

Randy vsf

03/05/2015 09:10:36
Quote Anchor link
Ik gebruikte codeLobster, omdat het portable is. We mochten op school niks installeren, en hun hadden alleen netBeans.

Nu doe ik alles op dezelfde laptop en gebruik ik phpstorm en sublime, wat codelobster overbodig maakt.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

03/05/2015 15:47:28
Quote Anchor link
Waarom kies je voor Phpstorm en Sublime? Zijn die (veel) beter dan CodeLobster? CodeLobster is niet zo heel duur en je krijgt een levenslange licentie voor alle versies, dat vind ik een groot voordeel. Phpstorm daarentegen is wel errrug duur.
 
Randy vsf

Randy vsf

04/05/2015 12:50:47
Quote Anchor link
PHPstorm doet alles wat ik wil, heel fijn voor projecten. Maar met losse files, vind ik PHPstorm te zwaar. Daar gebruik ik dan sublime voor. Sublime is helemaal aan te passen met plugins, daarom koos ik voor sublime.

Zoals ik al eerder aangaf, gebruikte ik codelobster voor op school, omdat we daar geen software mochten installeren, en codelobster vanaf usb draait.

Codelobster heb ik pas gevonden nadat ik een licentie voor phpstorm had aangeschaft. Had ik codelobster eerder gevonden, had ik phpstorm misschien niet eens aangeschaft.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

04/05/2015 12:52:31
Quote Anchor link
Ah oke. En laatste vraag dan, als je codelobster vergelijkt met sublime, wat vind je dan fijner?

Denk je dat als ik een licentie voor codelobster aanschaf, dat dit een goede keuze zal zijn?
 
Randy vsf

Randy vsf

04/05/2015 13:04:30
Quote Anchor link
Codelobster is een IDE, sublime een editor.
Codelobster heeft dus veel meer functies dan dat sublime heeft.

Dus het is eigenlijk niet te vergelijken

En of het een goede keuze is kan alleen jij bepalen.
probeer het eens uit, dan merk je het vanzelf :)
Gewijzigd op 04/05/2015 13:06:16 door Randy vsf
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

04/05/2015 15:00:02
Quote Anchor link
Oké, thanks ;)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.