Cookie vraagje
Hallo iedereen,
Als ik al een cookie ingesteld heb, bijvoorbeeld "taal", en ik wil deze overschrijven, kan ik dan gewoon opnieuw setcookie() doen of moet ik hem eerst unsetten ?
Alvast bedankt!
Ricardo
Als ik al een cookie ingesteld heb, bijvoorbeeld "taal", en ik wil deze overschrijven, kan ik dan gewoon opnieuw setcookie() doen of moet ik hem eerst unsetten ?
Alvast bedankt!
Ricardo
Gesponsorde koppelingen:
Nog een keer setcookie() met dezelfde naam voor de cookie moet volgens mij gewoon werken. Maar waarom probeer je het niet gewoon?
Ja ik heb het ook wel geprobeerd, het werkt ook, maar misschien vind de ene browser dat leuker dan de andere ofzo weet ik veel ;-). Bedankt in ieder geval !
Edit:
Hmm in chrome zie ik dus 3x hetzelfde cookie staan nu :-(. Toch maar unsetten dus.
Gewijzigd op 19/06/2010 16:30:26 door - Ricardo -
Kwestie van uitproberen en je hebt je antwoord. Wist ik overigens ook niet dat die cookies niet gewoon overschreven worden :-)
Het was dus niet zo ;-)
Het kwam omdat de browser dacht door mod_rewrite dat het meerdere mappen waren, en daarom maakte hij meerdere cookies aan. In ieder geval bedankt :-).
Het kwam omdat de browser dacht door mod_rewrite dat het meerdere mappen waren, en daarom maakte hij meerdere cookies aan. In ieder geval bedankt :-).