"Crime" Game

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2 3

Gijs Verhoeven

Gijs Verhoeven

18/08/2010 16:08:18
Quote Anchor link
Even met topic terugstelen hoor..

Heb een vraagje aan jullie. Ik had een script kunnen vinden om eens even te kijken en te testen...

Ik heb mijn hosting bij mijndomein, deze gaven mij net het antwoord dat zei ioncube niet ondersteunen. Toch is mijn website 2 dagen online geweest MET ioncube loader :O

Lees a.u.b. onderstaande email even, hopelijk begrijpen jullie het en kunnen jullie mij helpen met de fout... (Dit is tevens de nieuwe mail naar Mijndomein)

Beste, Ik heb een script met ioncube, zojuist heb ik antwoord gehad op mijn vraag dat jullie dat niet ondersteunen. Toch was het me op de een of anderen manier gelukt om de site online te krijgen + ioncube, maar sinds vandaag (na 2 dagen +/- online) ligt hij plat. Wat kan ik hieraan doen?
Ik gebruikte de ioncube loaders in een map + verschillende wizzards om het aan de gang te krijgen. het gaat alleen om een bestandje php.ini dat blijkbaar nu nietmeer werkt (en gisteren wel) in mijn wizzard krijg ik nu de volgende foutmelding...

The following problem has been found with the ionCube Loader installation:
The necessary zend_extension line could not be found in the configuration.

en deze nog:

The file /public/sites/www.crimes.masterdjs.nl/ioncube/php.ini is not being recognised by PHP. Please check that the name and location of the file are correct

Hebben jullie hulp? vind het gek dat ik hem wel werkend heb gehad voor 2 dagen met een php.ini bestand dat de wizzard aanbood... (zodat de zend_extension gevonden kon worden) maar dat kan nu niet meer...
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 16:38:07
 
Jordy nvt

Jordy nvt

18/08/2010 16:40:42
Quote Anchor link
Tja, dat weet ik ook niet. Maar ik neem aan dat als je vraagt of ze het willen ondersteunen, dat ze dat wel doen. Het lijkt mij tenminste belachelijk als ze dat niet zouden doen.
Gewijzigd op 18/08/2010 16:41:15 door Jordy nvt
 
Gijs Verhoeven

Gijs Verhoeven

18/08/2010 16:50:40
Quote Anchor link
Nou, blijkbaar zeiden ze dat ze het overwegen... dus ik weet het niet... vind het nogal raar dat het 2 dagen goed werkt. en daarna niet meer...
 
Hipska BE

Hipska BE

18/08/2010 17:01:20
Quote Anchor link
Wat heeft dit nou te maken met het originele topic om een crime game te beginnen? Ga gewoon je eigen topic aanmaken hiervoor!

Over ondersteunen:

Dat men zegt dat ze het niet ondersteunen is om de volgende redenen: men wil/kan/mag er geen support voor leveren als het niet blijkt te werken op je site. Dat het bij jou toevallig (2dagen) wel werkte, is goed voor jou, maar aangezien ze het niet ondersteunen mag je al blij zijn met die 2 dagen. Je kan hen ook niet aanklagen ofzo als het dan later (na 2 dageb) plots niet meer werkt.
 
Jordy nvt

Jordy nvt

18/08/2010 17:12:01
Quote Anchor link
Jij leest het topic niet goed geloof ik:

Hipska BE op 18/08/2010 17:01:20:
Wat heeft dit nou te maken met het originele topic om een crime game te beginnen? Ga gewoon je eigen topic aanmaken hiervoor!


Ik heb het toch echt over de crimegame.

Hipska BE op 18/08/2010 17:01:20:
Over ondersteunen:

Dat men zegt dat ze het niet ondersteunen is om de volgende redenen: men wil/kan/mag er geen support voor leveren als het niet blijkt te werken op je site. Dat het bij jou toevallig (2dagen) wel werkte, is goed voor jou, maar aangezien ze het niet ondersteunen mag je al blij zijn met die 2 dagen. Je kan hen ook niet aanklagen ofzo als het dan later (na 2 dageb) plots niet meer werkt.

Dat vraagt de TS toch helemaal niet? Ik zeg alleen dat de hosting het best kan ondersteunen. Jij verzint er opeens iets bij over dat je ze kan aanklagen. *uh*
 
Gijs Verhoeven

Gijs Verhoeven

18/08/2010 21:48:06
Quote Anchor link
Even een vraagje (ja het gaat over de crime game :))

Heb ik hier iets fout in?

Parse error: syntax error, unexpected ':' in BLABLABLA/_include-config.php on line 30

Fout zit dus in regel 30, en dit is regel 30:

header("Location: index.php")mysql_select_db()mysql_connect();

Update, ik heb het al... klopt dat er ' voor moest ofniet?
Gewijzigd op 18/08/2010 21:50:20 door Gijs Verhoeven
 
Bart V B

Bart V B

19/08/2010 01:52:38
Quote Anchor link
Dit:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
header("Location: index.php")mysql_select_db()mysql_connect();


zit wel erg ranzig in elkaar..
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
<?php
// hier ga je naar een andere pagina..
header("Location: index.php");
// hier wil je connecten met de mysql server??
mysql_connect();
// hier wil je een database selecteren??
mysql_select_db();
?>


Dat is niet echt logisch toch? Waarom ga je naar een andere pagina, en wil je ook nog een database connectie opzetten? Ik heb niet alles uit dit topic gelezen, alleen de laatste pagina, maar ik zou eens eerst even wat basic dingen gaan doornemen om wat logica in je scripts te bouwen...
 
Hipska BE

Hipska BE

19/08/2010 11:56:06
Quote Anchor link
Jordy nvt op 18/08/2010 17:12:01:
Jij leest het topic niet goed geloof ik:

Hipska BE op 18/08/2010 17:01:20:
Wat heeft dit nou te maken met het originele topic om een crime game te beginnen? Ga gewoon je eigen topic aanmaken hiervoor!


Ik heb het toch echt over de crimegame.

Hipska BE op 18/08/2010 17:01:20:
Over ondersteunen:

Dat men zegt dat ze het niet ondersteunen is om de volgende redenen: men wil/kan/mag er geen support voor leveren als het niet blijkt te werken op je site. Dat het bij jou toevallig (2dagen) wel werkte, is goed voor jou, maar aangezien ze het niet ondersteunen mag je al blij zijn met die 2 dagen. Je kan hen ook niet aanklagen ofzo als het dan later (na 2 dageb) plots niet meer werkt.

Dat vraagt de TS toch helemaal niet? Ik zeg alleen dat de hosting het best kan ondersteunen. Jij verzint er opeens iets bij over dat je ze kan aanklagen. *uh*


Ga eens op dumpert lopen ranten, of lees het topic zelf eens goed.
De vraag van de TS was dus hoe je het beste kon beginnen met een Crime game.
Dat er nu plots over een probleem van ondersteuning van ionCube door een hoster gepraat wordt is dus compleet offtopic.
Ook die andere vraag met syntax error en unexpected ':' hoort niet in dit topic of deze forumcategorie. Betere plaats daarvoor is hier.
 
Jordy nvt

Jordy nvt

19/08/2010 21:56:27
Quote Anchor link
Ach man, loop niet zo te zeuren. Als iedereen voor elk onderwerp een apart topic zou aanmaken, dan zou het ook niet te doen zijn. Dit topics staat toch echt in: Algemene PHP scripting en meer. Help hem liever...
 
Gijs Verhoeven

Gijs Verhoeven

20/08/2010 01:52:51
Quote Anchor link
Dankjewel Jordy :)
 
Thumb nail

Thumb nail

20/08/2010 09:14:25
Quote Anchor link
Voor diegene die denken dat hostingbedrijven als antagonist luisteren naar hun klanten, en proberen hun het beste te bieden, en goede after-sales hebben, klopt, super :)

jammergenoeg zit gijs niet bij een hostingbedrijf, maar bij een of ander clubje noobs (net als ik) die geen idee hebben wat ze doen, nooit ioncube, de zend-extension, of cronjobs (ook belangrijk voor crime) zouden toestaan of toevoegen.
omdat je toch al een jaarcontract hebt, en het ze geen fuck boeit...
op elk mailtje dat ik stuurde kreeg ik letterlijk de volgende tekst terug:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
Nee, dat is helaas niet mogelijk

vragen als, hoe moet ik cronjobs laden?, is dat wel mogelijk, zou u dat kunnen activeren.
1x kreeg ik een uitleg wat het was -_-

igg, ik vind ook dat het offtopic is hoor, als iemand deze fout ook heeft, kan hij het sneller vinden als het een apart topic is. no offence to Jordy of Gijs natuurlijk, vind gewoon dat er een nieuw topic moet komen :')
 
Jordy nvt

Jordy nvt

20/08/2010 22:09:13
Quote Anchor link
Nou, oke. Als jullie er problemen mee hebben zij het zo. Mijnhostingpartner is in ieder geval een hosting die ook "noobs" helpen.
 
Niels K

Niels K

09/11/2010 21:36:44
Quote Anchor link
Even een dump.. Wat is er tot nu toe van terecht gekomen? Ben benieuwd:)
 
Jasper DS

Jasper DS

09/11/2010 22:06:41
Quote Anchor link
ben ook benieuwd. :d
 

Pagina: « vorige 1 2 3



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.