CSS: uitlijnen
Hallo,
ik wil een table uitlijnen aan de top met css, ik doe dat als volgt:
maar als ik dit bebruik, dan wordt mijn table naar links verplaatst terwijl ik 'm wel gecentreerd wil houden...
iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?
Al vast bedankt!
ik wil een table uitlijnen aan de top met css, ik doe dat als volgt:
maar als ik dit bebruik, dan wordt mijn table naar links verplaatst terwijl ik 'm wel gecentreerd wil houden...
iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?
Al vast bedankt!
Gesponsorde koppelingen:
als je firefox gebruikt, gebruik dan margin:auto;
Ja heel leuk :P.
Het is alleen de bedoeling dat het in alle browsers werkt, in firefox werkt het idd, maar in IE staat ie nu rechts buiten mijn scherm en in opera nog steeds links. :S
Het is alleen de bedoeling dat het in alle browsers werkt, in firefox werkt het idd, maar in IE staat ie nu rechts buiten mijn scherm en in opera nog steeds links. :S
Dan zou je effe moeten googlen.
Had ik al gedaan...
maar kom er niet echt uit :(
heb bv dit gevonden, daarmee lukt het me dus voor opera of voor IE, maar als het goed is in de één, dan is het fout in de ander en andersom...
maar kom er niet echt uit :(
heb bv dit gevonden, daarmee lukt het me dus voor opera of voor IE, maar als het goed is in de één, dan is het fout in de ander en andersom...
Ja dat klopt, omdat maar een paar browsers zich houden aan de standaarden voor de w3c.
Oplossing hiervoor is verschillende css files maken voor verschillende browsers.
Oplossing hiervoor is verschillende css files maken voor verschillende browsers.
:S jammer
thnx iig!
thnx iig!