.CSV format voetbaldatabase in het spel zetten {KAN DICHT. IS OPGELOST)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Bart de kinkelaar

bart de kinkelaar

21/11/2014 18:53:22
Quote Anchor link
Ik heb dit voetbalspel gedownload http://sourceforge.net/projects/fifamasterxls/

Alleen vindt hij in het spel geen spelers. Terwijl er wel een database bestandje bij zit. (is een CSV)
Hoe zorg ik ervoor dat ik die database (.CSV format) in het spel krijg?

In een van de foto`s zie je het CSV format (Dus de lijst met spelers) en op de andere foto de map van het spel.De derde foto laat zien hoe het spel er een beetje uit ziet. Het is Italiaans. OP de foto zie je een balk met "Nessun giocatore trovato!" Dat betekend eigenlijk dat hij niks kan vinden wat betreftAfbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Toevoeging op 21/11/2014 19:24:14:

Ik heb de spelersdatabase nu wel in de database staan van het spel in phpmyadmin. Maar toch krijg ik dezelfde melding: Hij vindt niks qua spelers.

Afbeelding een deel van de database. tabel40 moet de spelersdatabase zijn. Ik heb het nog geen andere naam gegeven.
_____________________________________________________________

Wat bleek: Ik moest de database invoeren in het ADMIN-gedeelte van het spel. Vervolgens lukte het wel spelers te vinden. Dus dit probleem is opgelost!
Gewijzigd op 21/11/2014 19:49:10 door Bart de kinkelaar
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.