Curl, sessie en manier van aanroepen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Michael -

Michael -

30/06/2014 07:17:20
Quote Anchor link
Allen,

Ik zou graag wat gegevens van een website willen uitlezen (Ja, overlegt), maar het zit naar mijn idee nogal lastig in elkaar.
De website www.foo.ext opent een iframe met www.foo-bar.ext met daarin selectie mogelijkheden die je uiteindelijk een overzicht geven. Maar foo-bar.ext is als je deze opent een lege website, terwijl deze volgens de developers toolbar weer een andere iframe inlaad naar selectie.php. Als ik deze php pagina direct open krijg ik 'sessie verlopen' of 'onjuiste aanroep'. Iemand die wil kijken of hij wel kan uitvogelen hoe dit in elkaar zit? Ik heb wat dingen geprobeerd met curl, cookiejar/-file, etc. etc. maar slaag er niet om uberhaupt de pagina uit de iframe uit te lezen.

De url waar het om gaat is deze. Ik zal deze later weer verwijderen.

Bvd
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 08:13:34
 
Michael -

Michael -

02/07/2014 08:39:09
Quote Anchor link
-bump-
 
Michael -

Michael -

05/07/2014 14:49:34
Quote Anchor link
Iemand al iets geprobeerd of is het niet duidelijk? Of leeft er niemand meer.
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

05/07/2014 15:03:08
Quote Anchor link
Sorry Michael, ik had wel meerdere dingen geprobeerd, maar het lijkt erop dat verbindingen actief worden geweigerd zodra je het ding anders probeert te gebruiken dan in het oorspronkelijke ontwerp. Vandaar dat ik niet had gereageerd.

Misschien kun je de makers op de man af vragen hoe je afkomt van die iframe-oplossing en je de gegevens rechtstreeks kunt benaderen?
 
Michael -

Michael -

05/07/2014 16:11:55
Quote Anchor link
Hey ward, ja vreemd toch? Volgens mij kwam ik wel langs die 'sessie verlopen' gedeelte door eerst de hoofdpagina te laden, cookies op te slaan en vervolgens de pagina aan te roepen die de iframe opent, maar dan krijg je dus 'ongeldige aanroep' terwijl ik niks anders doe dan de selectie formulier in mijn ogen.
Ik heb al een paar mensen benadert. De één zegt dat ze voor deze soortgelijke systemen een api hebben, maar juist voor deze weer net niet. Blijkbaar veroudert of zo. De mensen van de website zelf kunnen mij helemaal niet verder helpen en geven ook aan dat hier ooit in de toekomst wel een keer een mogelijkheid voor komt, maar daar heb ik nu weinig aan :-)
Hoe die iframe in een iframe werkt is ook vreemd. De website controleert inderdaad met JavaScript of het in iframe wordt geopend maar als je het rechtstreeks aanroept lijkt me dat niet van toepassing. Ik kom er ook niet uit.
In ieder geval bedankt voor het proberen!
 
Michael -

Michael -

09/07/2014 14:55:47
Quote Anchor link
Oh lekker is dat. Ik wil de link weer uit mn fipo verwijderen maar dat mag niet meer?! Iemand die t even wil aanpassen?
Probleem is nog niet opgelost, maar blijkbaar zo goed als onmogelijk. Het bedrijf dat het gemaakt heeft wil ook niet meewerken.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.