Datum - Tijd Onbeschikbaarheid scheidsrechters

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Bert Van den Brande

Bert Van den Brande

04/06/2013 14:10:16
Quote Anchor link
Voor een applicatie die ik wil ontwikkelen moet ik per scheidsrechter de onbeschikbaarheid bijhouden.
De bedoeling is dat de scheidsrechter z'n onbeschikbaarheid als volgt kan aanduiden
Enkel de zaterdagen en zondagen vanaf begin september 2013 tem mei 2014 moeten weergegeven worden.
Per zaterdag kan de scheidsrechter volgende uurblokken aanduiden:
11.00 - 14.00
14.00 - 15.00
15.00 - 16.00
16.00 - 17.00
17.00 - 18.00
18.00 - 19.00
19.00 - 20.30
Per zondag kan de scheidsrechter volgende uurblokken aanduiden:
10.00 - 12.00
12.00 - 14.00
14.00 - 16.00
16.00 - 18.00

Nu is m'n vraag hoe ik dit het beste in m'n database opsla.
Maak ik één tabel met alle zaterdag en zondagen van september tem mei.
En dan nog een tabel met alle mogelijke uren in?
Het zit zo, nadien moet het mogelijk zijn voor de verantwoordelijke aanduidingen om te kijken of een bepaalde sr. op zaterdag 28/09 bv. om 14u een match kan fluiten.
Iemand een idee hoe ik dit het beste opzet in m'n database?
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 16:16:47
 
Kris Peeters

Kris Peeters

04/06/2013 14:55:34
Quote Anchor link
Je maakt een aparte tabel "onbeschikbaarheid",
met als velden: id (auto increment), scheidsrechter (int: id van de user tabel van de sr), van (DATETIME), tot (DATETIME)

Dat INNER JOIN je dan aan elkaar wanneer je wil zien wie er onbeschikbaar is.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.