DEVAREA.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

(Junior) PHP Ontwikkelaar bij een retail bedrijf i

Bedrijfsomschrijving Ben jij een ervaren PHP ontwikkelaar met een passie voor retail en ICT? Wil jij werken in een team dat zich bezighoudt met het ontwikkelen van uitdagende applicaties voor een groot retailbedrijf in Delft? Dan zijn zij op zoek naar jou! Functieomschrijving Als PHP Ontwikkelaar werk je in een team aan de ontwikkeling van applicaties die door de gehele organisatie worden gebruikt. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen, testen en implementeren van deze applicaties. Je werkt hierbij nauw samen met andere ontwikkelaars, projectmanagers en stakeholders binnen de organisatie. Je taken bestaan onder andere uit: Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en

Bekijk vacature »

Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij komt terecht binnen een informeel team waarin je verantwoordelijk bent voor de backend systemen voor grote klanten als Ziggo en KPN. Als Medior Java developer werk je in teamverband en soms individueel. Gedurende de werkweek zal je veelvuldig sparren met je collega’s voor een goede implementatie van de software. Ben jij een echte Java developer? Ben je geïnteresseerd in de nieuwste technieken en de laatste ontwikkelingen? Dan ben je hier aan het juiste adres! Eisen Wat wordt er van jou verwacht? • Minimaal HBO/WO denk- en werkniveau; • Analytisch sterk, open

Bekijk vacature »

PHP/Symfony developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Bergen op Zoom ben je als PHP/Symfony Developer niet alleen bezig met software ontwikkeling. Je bent buiten ontwikkeling ook continu bezig met het zoeken naar nieuwe trends en ontwikkelingen die van waarde kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Jouw takenpakket ziet er als volgt uit: Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden

Bekijk vacature »

Traineeship ICT regio Amsterdam/Utrecht

Wat ga je doen? Het traineeship begint met een fulltime maand cursussen en praktijkdagen, waarin je de basis van het IT-vak leert op de Shared Servicedesk (SSD). Daarnaast ga je meteen aan de slag voor je eerste certificering! (ITILv4). Je start in een groep met 4 tot 10 deelnemers, waarmee jij gedurende die maand optrekt en je kennis kunt delen. Na het voltooien van de eerste maand ga je direct voor een langere periode aan de slag bij één van onze klanten of blijf je intern bij ons op de Shared Servicedesk. Je bent het eerste aanspreekpunt van de eindgebruikers

Bekijk vacature »

Junior Front end developer

Functie Als Front end developer binnen onze organisatie ga jij je bezig houden met het bouwen van de user experience van de webapplicaties. Je bent verantwoordelijk voor het vertalen van concepten, briefings en designs naar werkende functionaliteit. Hierbij zorg je ervoor dat applicaties betrouwbaar, veilig en toekomstbestendig zijn en een goede architectuur hebben en behouden. Verder denk je actief na- en mee over nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten om zo elke dag de klantervaring weer te verbeteren. Dit doe je natuurlijk niet alleen maar in een development team. Het team bedraagt momenteel 4 man bestaande uit 2 devops engineers en 2

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Jij hebt natuurlijk net jouw Bachelor op zak en gaat nu voor het eerst aan de slag bij een werkgever als junior .NET ontwikkelaar. Waarschijnlijk lijkt het jou spannend om ineens aan de slag te gaan bij klanten in de consultancy. Maak je niet druk, jij komt hier terecht in een warm bad en wordt totaal niet in het diepe gegooid. Zodra jij hier begint wordt jij gekoppeld aan een persoonlijke manager met een persoonlijk ontwikkelplan. Jij krijgt een scala aan trainingen, denk aan trainingen ten behoeve van het opdoen van zelf kennis en gedragscompetenties, maar ook trainingen voor

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Intern - Junior PHP ontwikkelaar in fris en jong t

Bedrijfsomschrijving Werk jij graag een in fris, flexibel en jong team? Bij ons ben jij vrij om te bepalen waar jij het liefst werkt en op de vrijdag komen wij gezellig bij elkaar op kantoor. Flexibiliteit en vrijheid zijn bij ons de norm en dat geeft jou de ruimte en energie om het beste uit jezelf te halen! Ons team bestaat uit vijf enthousiaste collega's die jou graag ondersteunen in zowel je persoonlijke als professionele ontwikkeling. Met twee ervaren Senior Developers als mentoren ben jij in goede handen. Wij zien onszelf als een vriendengroep die gezamenlijk werken aan iets moois

Bekijk vacature »

Senior Software Developer C++

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Vacature ID: 13342 Introductie Do you want to work for one of the most innovative companies located in the region of Eindhoven. Currently Due to growth we are looking for a Senior Software Developer. Our client is a high-tech company with international roots and can provide you with a challenging opportunity. Functieomschrijving Responsibilities: Design, develop, and maintain high-quality software applications in C++ Collaborate with other engineers, product managers, and stakeholders to understand requirements and develop solutions Write clean, maintainable, and efficient code Conduct thorough testing and debugging to ensure high-quality software Optimize applications for

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

C# ontwikkelaar

Functie omschrijving Werk jij graag met C# en het .NET framework in een leuk familiebedrijf? Lees dan snel verder! Jouw takenpakket hierbij is: Je gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving (ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de omgeving van Best en is een echt familiebedrijf. Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met

Bekijk vacature »

Front-End Developer

Als Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Front-End Developer bij Coolblue? Als Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Je krijgt energie van het bedenken van creatieve oplossingen en presenteert dit graag binnen het team. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te

Bekijk vacature »

Senior front-end developer (React)

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren front-end developer. Als senior werk je nauw samen met 5 collega developers. Een klein scrum team dus, met korte lijnen waardoor jouw ideeën snel tot uitvoering gebracht kunnen worden. De huidige applicaties worden veelal ontwikkeld met o.a. React, Redux, TypeScript. Ze zijn echt op zoek naar een kartrekker in het team. Naast het meedenken over, opzetten en uitvoeren van bijvoorbeeld de architectuur of toepassing van nieuwe technieken krijg je ook veel tijd om de meer junior (front-end) developers te begeleiden. Hierin nemen ze graag de tijd om mensen de ruimte te

Bekijk vacature »

Senior Java Developer

Als Senior Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde Java professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfs kritische systemen voor onze klanten in regio Noordoost zoals DUO, ING, CJIB en Tendernet. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meetups en doen veel aan kennisdeling. Sogetisten hebben plezier in hun werk en

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Roland F

Roland F

22/02/2007 10:58:00
Quote Anchor link
Beste PHP-ers,

Na maanden hard werken hebben we gister ons nieuwe project gelanceerd, de opvolger van PHPVillage voor degene die het nog weten. Het idee, een webmaster community opzetten die aan alle wensen van de gebruiker voldoet en waarmee we een nieuwe weg inslaan d.m.v uitgebreide javascripts, AJAX en natuurlijk een stabiel PHP framework.

De volgende onderdelen werken inmiddels, zo niet gedeeltelijk.
- Ledensysteem
- Forum
- Enkele misc. onderdelen
- Enkele resources onderdelen

http://www.devarea.nl

Zoals gezegd, enkele onderdelen zijn nog niet helemaal af maar het is zeker de moeite waard om de site al te bekijken.

Met vriendelijke groet,

Roland Franssen
Project Manager DEVAREA.nl

PHP hulp

PHP hulp

16/09/2024 17:22:59

Ponzi

Ponzi

22/02/2007 11:11:00
Quote Anchor link
Ziet er erg gelikt uit :-) . Meer kan ik er niet echt over zeggen aangezien de inhoud nog geplaatst moet worden.

Alleszins, veel belovend :-) , ben benieuwd ;-) !

Frank

frank

22/02/2007 11:17:00
Quote Anchor link
wauw, hier ben ik erg van gecharmeerd!!! Ik zou zeggen niks meer aan veranderen!!

Vincent

Vincent

22/02/2007 11:26:00
Quote Anchor link
Hoogstaande kwaliteit =]
Ziet er goed uit =]

Stefan van Iwaarden

Stefan van Iwaarden

22/02/2007 11:27:00
Quote Anchor link
Aangezien ik een grote beelschermresolutie heb, 1280x1024 pixels, ziet de website er niet netjes uit, dat wil zeggen, ik heb gewoon een hele balk aan de rechterkant. Mischien dat het mooier is om hem te centreren.

Om te zien wat ik bedoel
Klik hier
Let wel, ik heb twee beeldschermen, vandaar de enigsinds rare screenshot, en had geen zin om te gaan knippen en plakken.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Stefan van Iwaarden

ArendJan

ArendJan

22/02/2007 11:32:00
Quote Anchor link
@Stefan van Iwaarden:
Ik heb toevallig een leraar wiskunde die van Iwaarden heet, kan dat familie zijn?

Arwin  vdv

Arwin vdv

22/02/2007 11:37:00
Quote Anchor link
ziet er goed uit! in IE en FF. Maar waarom kan je de normale gebruikers wel zien en de admins niet (het profiel)?

Frank

frank

22/02/2007 11:43:00
Quote Anchor link
Stefan van Iwaarden schreef op 22.02.2007 11:27:
Aangezien ik een grote beelschermresolutie heb, 1280x1024 pixels, ziet de website er niet netjes uit, dat wil zeggen, ik heb gewoon een hele balk aan de rechterkant. Mischien dat het mooier is om hem te centreren.

Om te zien wat ik bedoel
Klik hier
Let wel, ik heb twee beeldschermen, vandaar de enigsinds rare screenshot, en had geen zin om te gaan knippen en plakken.

idd, centreren zou wel fijn zijn.

Maar is 1280×1024 tegenwoordig nog groot? Volgens mij is dat de middelmoot. Werk zelf ook met 2 schermen 1× 1280×1024 en 1× 1680×1050, erg prettig (zie link)
http://www.frank-raterink.nl/site/content.php?id=fotoboek&size=1#06

Luke Banning

Luke Banning

22/02/2007 11:51:00
Quote Anchor link
@Frank
1024x768 is het meest gebruikt, dan 1280x1024 en dan 800x600. Gebruik zelf 1600x1200 en dan zeg ik inderdaad ook, centreren die hap. Verder leuk

Frank

frank

22/02/2007 13:09:00
Quote Anchor link
Luke Banning schreef op 22.02.2007 11:51:
@Frank
1024x768 is het meest gebruikt, dan 1280x1024 en dan 800x600. Gebruik zelf 1600x1200 en dan zeg ik inderdaad ook, centreren die hap. Verder leuk
800×600? Als ik op de statistieken van mijn site kijk krijg ik alleen views uit kazachstan en gelijksoortige namen met een resolutie van 800×600 =P. Europa/VS begint wel vanaf de 1024×768.

Stefan van Iwaarden

Stefan van Iwaarden

22/02/2007 13:11:00
Quote Anchor link
ArendJan schreef op 22.02.2007 11:32:
@Stefan van Iwaarden:
Ik heb toevallig een leraar wiskunde die van Iwaarden heet, kan dat familie zijn?

Ik denk het niet Arendjan, ik heb voorzover ik weet geen wiskundeleraren in de familie, en (bijna) al mijn familie woont hier in Zeeland of direct omgeving. Bij jou in Randwijk zal het dus wel een andere zijn.

Nick Mulder

Nick Mulder

22/02/2007 13:21:00
Quote Anchor link
Ziet er netjes uit, alleen idd centreren...
@frank: bij jou geeft ook alles aan je pc licht =P

Aaa Trump

aaa Trump

22/02/2007 14:07:00
Quote Anchor link
Veelste druk, en wordt er een beetje duizelig van.

Als ik de naam hoor, dnek ik meer aan een schoonheids product (net als nivea ofzo)

Roland F

Roland F

22/02/2007 19:11:00
Quote Anchor link
Er zijn ondertussen weer een aantal bugs gefixed, de layout staat in het midden op veler verzoek.

Quote:
Als ik de naam hoor, dnek ik meer aan een schoonheids product (net als nivea ofzo)

En is dat juist niet de kracht van de naam 'Nivea', dat het zo'n hoge herkenbaarheid heeft.. (eigenlijk zou ik jouw reactie dus als compliment mogen beschouwen).

Bovendien lijkt het me sterk dat onze doelgroep bij de naam DEVAREA eerder zou denken aan een schoonheidsproduct or whatever. DEV staat voor development, AREA is het community aspect.

ArendJan

ArendJan

22/02/2007 19:18:00
Quote Anchor link
@Stefan: Die leraar geeft les in Veenendaal waar ik op school zit, en hij lijkt me wel uit Zeeland te komen, hij is ergens midden 20...

- -

- -

22/02/2007 19:35:00
Quote Anchor link
Zit er goed uit, alleen valt het mij op dat de JavaScripts erg langzaam zijn. Ik typ niet erg snel, maar ik typ dubbel zo snel als dat het tekstvak van het onderschrift mijn tekens telt (en laat zien). Ik weet niet of meer mensen er last van hebben, of dat het probleem bij mij ligt, maar het stoort redelijk.

Verder ziet het er leuk uit!

1000e post!!! :D

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

22/02/2007 19:36:00
Quote Anchor link
Stefan van Iwaarden schreef op 22.02.2007 11:27:
En daarvoor is ALT+Print Screen voor uit gevonden. Dan heb je alleen het actieve venster...

@TS
Mooie site. Laat het eens weten als er wat inhoud is... :) Dan kom ik zeker ff kijken.

Elwin

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

22/02/2007 21:04:00
Quote Anchor link
Het ziet er goed uit. IK moet wel zeggen dat ik het wel errug druk vind en daar houd ik niet zo van

Leo

Leo

22/02/2007 21:10:00
Quote Anchor link
Vind hem mooi, meer hoeft er niet gezegd te worden denk ik :)

Vincent

Vincent

22/02/2007 21:22:00
Quote Anchor link
@Herjan: gefeliciteerd! :D
@Roland: Zou je misschien een testaccountje kunnen maken?
Ik heb geen zin(en ik denk niet dat ik de enige ben) om voor elke
site review te registeren ;).
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Vincent

22/02/2007 21:40:00
Quote Anchor link
Het werkelijke document gedeelte is wat klein
Lettergrote mag meer
Beetje eentonige kleuren/weinig contrast

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.