DJ remix site
Hallo mensen,
Als ik een script vind dat de onderstaande funtie biedt ga ik een Dj remix site maken. Gewoon voor de uitdaging.
Maar nu had ik dus de vraag:
Is er een mogelijkheid om met Ajax, Javascript, Php whatever een script te maken dat mp3's in elkaar kan laten overlopen? Ik had wel een script gevonden dat mp3's (volgens mij) sneller en langzamer kon lopen. Die moet ik wel weer even opzoekn want die ben ik kwijt '-.-. De vraag is dus:
Bestaat er een script dat MP3's in elkaar kan laten overlopen (in - outfaden).
Gr. Joris
P.S. Ik ben zowat de hele dag weg alleen vanavond kan ik eventuele reacties lezen
Als ik een script vind dat de onderstaande funtie biedt ga ik een Dj remix site maken. Gewoon voor de uitdaging.
Maar nu had ik dus de vraag:
Is er een mogelijkheid om met Ajax, Javascript, Php whatever een script te maken dat mp3's in elkaar kan laten overlopen? Ik had wel een script gevonden dat mp3's (volgens mij) sneller en langzamer kon lopen. Die moet ik wel weer even opzoekn want die ben ik kwijt '-.-. De vraag is dus:
Bestaat er een script dat MP3's in elkaar kan laten overlopen (in - outfaden).
Gr. Joris
P.S. Ik ben zowat de hele dag weg alleen vanavond kan ik eventuele reacties lezen
Gesponsorde koppelingen:
Dat is iets wat je niet moet willen,
- bladeren door een mp3 vanaf een server zal niet heel snel gaan
- Veel bandbreedte nodig en teveel lag
- Javascript is niet geschikt voor MP3 afspelen, je zou misschien een flash movie kunnen overwegen welke vanaf de server kan streamen, wellicht dat je ook extra eisen aan je server moet stellen.
- bladeren door een mp3 vanaf een server zal niet heel snel gaan
- Veel bandbreedte nodig en teveel lag
- Javascript is niet geschikt voor MP3 afspelen, je zou misschien een flash movie kunnen overwegen welke vanaf de server kan streamen, wellicht dat je ook extra eisen aan je server moet stellen.
Zend uit vanaf je eigen computer en zet je mixer op auto-crossfade
Download hier gewoon een professioneel programma voor, veel makkelijkers, mensen gaan het toch niet gebruiken.
Suggereer je nou dat hij het *kuch* illegaal *kuch* moet downloaden? xD Dat mag niet hé?
xD
Quote:
Downloaden: Een programma op illegale wijze verkrijgen heet illegaal downloaden. Downloaden is verboden en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Koop indien nodig een licentie of koop het programma.
xD
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door --
Javascript, Ajax, PHP en geluid?
Javascript is voor extra functies op je site, die je niet per se nodig hebt.
Ajax is om o.a. PHP en Javascript te combineren.
PHP om de website dynamisch te maken.
Geluid heeft niets met die 3 te maken
Javascript is voor extra functies op je site, die je niet per se nodig hebt.
Ajax is om o.a. PHP en Javascript te combineren.
PHP om de website dynamisch te maken.
Geluid heeft niets met die 3 te maken
Als hij een script maakt waarbij er auotmatisch mp3's uit een dir worden afgespeeld, dan heeft het toch met geluid te maken? Ik denk dat uitzenden vanaf je eigen computer de beste en de snelste optie is.
Is alleen mogelijk met FLASH :) (zie de uitleg van Harmen)
Dit moet je gewoon helemaal niet willen joh. Een server is hier normaliter helemaal niet voor gebouwd en hoeveel mensen wil jij tegelijk kwaliteit van mixen garanderen? Laat dit lekker door de gebruiker zelf op zijn eigen pctje klussen :)
Crispijn heeft gelijk
Aan de andere kant, er zijn toch ook al online video mix tooltjes, simpel, maar het schijnt te werken. Zelf echter nog nooit gebruikt.
Daarnaast kun je vast wel een PHP extension downloaden of schrijven welke wat leuke dingen met MP3 kan doen.
Het kán zeker wel, maar voor de hobby zou ik nooit aan iets dergelijks beginnen! Dan moet je concept toch erg goed zijn en een bak geld op kunnen leveren.
Daarnaast kun je vast wel een PHP extension downloaden of schrijven welke wat leuke dingen met MP3 kan doen.
Het kán zeker wel, maar voor de hobby zou ik nooit aan iets dergelijks beginnen! Dan moet je concept toch erg goed zijn en een bak geld op kunnen leveren.
Zelf uitzenden icm Shoutcast kan toch?
Ja, maar dat is toch een hele andere bewerking?
Hij wil toch gewoon muziek in elkaar laten overlopen? Wat maakt het dan uit of dat op zijn computer gebeurt of op zijn server?
Veel. Je eigen computer staat niet altijd aan (tenminste, die van een normaal mens niet...) en een server wel (als je tenminste bij de goede hoster zit..)
Oke, dat is een goed argument, maar als je bijvoorbeeld thuis meerdere computers hebt waarbij het internet via een server loopt kan het wel. Maar dat is hier dus niet het geval. Dan werkt mijn oplossing dus niet. ;(
Het is niet bedoeld voor op het internet maar voor mn localhost. Ik wilde gewoon een uitdaging aan gaan. Maar bedankt voor alle reacties! Nu weet ik in iedergeval dat het niet goed mogelijk is. Dan houd ik het maar op mn simpele MP3 Manager systeem..