duur van een filmpje op youtube

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Timmy

timmy

14/09/2007 17:55:00
Quote Anchor link
hey mensen, ik ben op zoek naar een functie om de duur van een youtube filmpje op te vragen, wie kan mij helpen?

greetz TIMMY
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 20:16:16
 

14/09/2007 18:07:00
Quote Anchor link
Neem een stopwatch. Start het filmpje en de stopwatch. Wacht totdat het filmpje is afgelopen en lees de tijd af van je stopwatch.
 
Henk

Henk

14/09/2007 18:12:00
Quote Anchor link
Lekker bijdehand
 
Jacco Engel

Jacco Engel

14/09/2007 18:13:00
Quote Anchor link
eerste vraag :

Waarom?
 
GaMer B

GaMer B

14/09/2007 18:14:00
Quote Anchor link
Jacco schreef op 14.09.2007 18:13:
eerste vraag :

Waarom?

Waarom niet?

Waarom nou altijd waarom? Antwoord dan toch gewoon als je het weet, en anders niet.

Het kan van allerhande redenen hebben.
 
Jacco Engel

Jacco Engel

14/09/2007 18:18:00
Quote Anchor link
GaMer13 schreef op 14.09.2007 18:14:
Jacco schreef op 14.09.2007 18:13:
eerste vraag :

Waarom?

Waarom niet?

Waarom nou altijd waarom? Antwoord dan toch gewoon als je het weet, en anders niet.

Het kan van allerhande redenen hebben.


Omdat ik het op het moment niet mweet maar als ik denk dat het nuttig is ik me kan gaan verdiepen om te kijken of ik mischien iets kan vinden voor deze jongen
 

14/09/2007 18:19:00
Quote Anchor link
Als je een beetje verder kijkt op youtube.com zie bijna op elke pagina een knopje Help staan.
Als je dan een beetje zoekt en kijkt dan zie je dat er voor youtube API's zijn.
Als je dan nog een beetje verder kijkt he wat zien we daar YouTube Developer Area voor ontwikkelaars.
Laten we daar eens kijken. He kijk goh allemaal uitleg over voor ontwikkelaars.
YouTube Developer Area
 
PHP erik

PHP erik

14/09/2007 18:51:00
Quote Anchor link
@Webmakerij
Je gaat eerst heel erg offtopic en daarna doe je erg flauw. Dit gedrag wordt niet op prijs gesteld. Misschien heeft de topicstarter de developer area zelf wel gevonden maar kon hij niet vinden hoe hij de duur van een filmpje opvraagt. Daarnaast kan het zijn dat hij niet af weet van de developer area en het is ook nog eens mogelijk dat hij niet weet hoe het moet maar het wel heeft gevonden.

Met andere woorden, doe even normaal alsjeblieft. Je doet nu erg denigrerend.
 
Jan geen

Jan geen

14/09/2007 21:12:00
Quote Anchor link
inderdaad webmakerij als je het zo goed weet, werk dan even een klein voorbeeldje uit. Ik heb ff snel gezocht maar kon zo niks vinden. Normaal geeft google in verschillende talen ook stukjes voorbeeld code.
 
Frank -

Frank -

14/09/2007 21:41:00
Quote Anchor link
Zie de handleiding en dan vooral de tag <yt:duration seconds="243"/> Dit is dus een voorbeeld van een video die 243 secondes duurt. Zie de kop 'Retrieving a playlist'.
 
PHP erik

PHP erik

14/09/2007 21:54:00
Quote Anchor link
Kijk zo komen we ergens. Bedankt Frank.

Ik ben ook erg blij dat Webmakerij in ieder geval de ballen had om dit topic opnieuw te bekijken en zijn excuses aan te bieden. Oh wacht, dat laatste is niet gebeurd. Dat eerste wel, dat kan ik zien als moderator.

Ja Webmakerij als je de ballen hebt om denigrerend te doen en jezelf boven anderen te plaatsen, heb dan ook de ballen om je excuses aan te bieden of het tegendeel te bewijzen. Maar je loopt liever weg in de hoop dat men dit vergeet. Jouw keuze. Mijn mening is dat je wel achter je eigen uitspraken moet staan. Dit is niet de eerste keer dat ik je dergelijk gedrag zie vertonen.

Niet erg leuk he als mensen publiekelijk op je lopen te kankeren?

What goes around comes around jongen.
 

14/09/2007 22:19:00
Quote Anchor link
Waar ik me aan erger is dat mensen tegenwoordig niet meer (goed) zoeken. Het vinden van YouTube dev lijkt me echt niet moeilijker. Sterker nog aan de onderkant van elke pagina zie ik staan Developer API's. Vraag ik me toch af waarom dat niemand dat ziet of er op komt om daarop te klikken.
Volgens mij kan je dit soort dingen nog steeds het beste in API's van desbetreffende website vinden.

Als de TS vroeg of we/ik wisten hoe door middel van YouTube API (dus het idee zal geven dat hij/zij actief heeft gezocht) we dit konden opvragen of hierbij hulp nodig had was mijn eerste reactie heel anders geweest.

Excuses ga ik niet aanbieden en ja als we het over jouw 'gedrag' moeten hebben is dat ook niet altijd even vriendelijk.
 
Frank -

Frank -

14/09/2007 22:24:00
Quote Anchor link
Ben het wel met de Wemakerij eens, ik had e.e.a. binnen de minuut via YouTube en Google gevonden. Dit soort zaken ligt zó voor de hand. Wanneer je eenmaal de handleiding van een API te pakken hebt, is het een kwestie van [search] 'time second' en klaar ben je.

Maar goed, zeker 80% van alle vragen op dit forum kun je binnen een minuut via de handleiding van PHP of MySQL oplossen. Dat is ook de reden dat ik zelden of nooit met vragen zit, die zijn sneller beantwoord dan dat ik hier een topic kan aanmaken.
 
PHP erik

PHP erik

14/09/2007 22:35:00
Quote Anchor link
Quote:
zeker 80% van alle vragen op dit forum kun je binnen een minuut via de handleiding van PHP of MySQL oplossen
Klopt en daarom was Webmakerijs gezeur irrelevant.

Quote:
Excuses ga ik niet aanbieden en ja als we het over jouw 'gedrag' moeten hebben is dat ook niet altijd even vriendelijk.
Maar wel eerlijk en recht voor z'n raap. En je zal mij nooit een topicstarter of newbie zien afkraken. Alleen als mensen irrelevant doen, onzin praten of zeer achterlijk reageren zal je van mij een felle reactie zien. En ja ik ben niet altijd even politiek correct. Maar ik snap niet waarom je het hier over mijn gedrag hebt. Je hebt op de kleuterschool een paar jaar geleden geleerd dat het zo niet werkt.


Maar stel dat de TS inderdaad beter had moeten zoeken en je hebt inderdaad gelijk wat betreft de argumentatie die je net geeft, dan was nog steeds je eerste post erg kinderachtig en offtopic. Dus dat verandert de situatie niet. Volgens je profiel heb je al meerdere waarschuwingen gekregen dus ik zou maar gewoon een keertje luisteren naar wat admins of mods te zeggen hebben en er misschien wat mee doen.
 
PHP erik

PHP erik

14/09/2007 22:37:00
Quote Anchor link
Slotje. Als je de offtopic discussie wilt voortzetten kun je het PM systeem gebruiken of m'n telefoonnummer in m'n profiel bellen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.