Eigen pagina's maken en door anderen bekijken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Stefan groot

stefan groot

14/05/2010 16:27:49
Quote Anchor link
Ik ben bezig met een website voor mijn klas, daarmee wou ik ook graag dat iedereen zijn eigen pagina had. ze moeten dan met een wachtwoord inloggen en dan kunnen ze hun pagina bewerken. Alleen weet ik niet hoe ik dit moet formuleren op google dus vraag ik het hier. Want ik zou het liefst een (bijna) kant en klaar scriptje willen waarmee ik zelf alleen nog maar het wachtwoord en de gebruikersnaam hoef te veranderen weet iemand hier misschien een scriptje voor?

Alvast bedankt,

(ps hij moet ook te lezen zijn door bezoekers van de site)
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 11:07:23
 
Yea Rupie

Yea Rupie

14/05/2010 16:34:59
Quote Anchor link
Ik denk niet dat je dit al helemaal perfect en klaar op internet vind. Het is wel mogelijk om te maken:
- Maak een registratie + inlog systeem
- Download tinyMCE of een andere Javascript WYSIWYG Editor
- Koppel de editor aan een folder/user_id
 
Stefan groot

stefan groot

14/05/2010 16:42:22
Quote Anchor link
Ik hoef hem ook niet precies te hebben als het maar een beetje lijkt, ik heb niet de tijd om hem zelf te maken (volgende week examen) en ik denk dat ik hem over moet doen i.v.b. met thuiszaken. maar we willen toch leuke herinneringen aan onze klas overhouden. dus alles dat erop lijkt is welkom
 
Stefan groot

stefan groot

14/05/2010 17:15:01
Quote Anchor link
Kan niemand mij helpen? (sorry dat ik misschien beetje ongeduldig ben, maar ben cursus database voor dummies aan het doen dus denk niet dat ik lui zit te wachten)
 
Joren de Wit

Joren de Wit

14/05/2010 17:17:34
Quote Anchor link
Ik zou net als Yearupie geen kant en klaar systeem weten dat dit voor je doet. Verreweg het snelst zou zijn om dit zelf te scripten of door iemand te laten doen. Zie het stappenplan dat eerder gegeven is in dit topic.

ps. Voorbeelden van login en registratiesystemen kun je hier op phphulp wel vinden. Dan heb je stap 1 al voltooid (met wat kleine aanpassingen waarschijnlijk).
Gewijzigd op 14/05/2010 17:17:53 door Joren de Wit
 

14/05/2010 17:25:09
Quote Anchor link
Ik geloof dat de nieuwe versie van wordpress multiple sites aan kan. Misschien is dat wat je zoekt. En anders: http://mu.wordpress.org/
 
Stefan groot

stefan groot

14/05/2010 18:35:04
Quote Anchor link
Kan je de link van wordpress geven en wat houdt dat precies in?
 
Joren de Wit

Joren de Wit

14/05/2010 18:38:55
Quote Anchor link
De link van wordpress: http://nl.wordpress.org/ (NL versie)

Dit is een kant en klaar blog systeem dat je eenvoudig op je website kunt installeren.
 
Max Bolink

Max Bolink

25/05/2010 17:35:13
Quote Anchor link
Je zou een tabel inje db voor iedereen kunnen maken, vervolgens met update oid. zijn dingen laten updaten, en zoeken van wie hij is met WHERE id en met een ledenlijst als je op een lid klikt te laten zoeken naar het id/gebruikers naam in de db en die pagina showen met $_GET :)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.