Feedback krijgen op code

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Iris B

Iris B

21/08/2015 15:29:35
Quote Anchor link
Dag allen,

Al enige tijd ben ik lid van dit forum, en lees af en toe de topics door, op zoek naar tips en nuttige info.
Nu heb ik zelf een simpel php projectje waar ik mijn code-kennis, nu nog procedural, oefen.

Ik ben op het punt dat ik wil gaan switchen naar OO, maar zou heel graag feedback willen ontvangen over wat ik nu heb staan.
Waar op dit forum, kan ik dat het beste plaatsen?

Groetjes, Iris
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 06:00:06
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

21/08/2015 15:35:10
Quote Anchor link
Tuurlijk kan dat op het forum.
Je kan bijvoorbeeld in Object-Oriented Programming je OO-code delen, of in het algemeen bij Algemene PHP scripting en meer.
 

21/08/2015 15:47:26
Quote Anchor link
Soms zijn directe linkjes naar mensen makkelijk. Op phphulp is niet altijd een antwoord te vinden of wordt er gek gereageerd.

Verder kan je alles hier posten en dan kijken hoe mensen reageren.
 
Iris B

Iris B

21/08/2015 15:52:59
Quote Anchor link
Dankjewel Aar en Rickert. Ik zal dit weekend ff een linkje posten :)

Groetjes
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

21/08/2015 15:55:38
Quote Anchor link
Rickert Bombaklats op 21/08/2015 15:47:26:
Soms zijn directe linkjes naar mensen makkelijk. Op phphulp is niet altijd een antwoord te vinden of wordt er gek gereageerd.

Niet mee eens, mensen direct aanspreken (via PM bijv.) werkt vaak averechts, omdat forums bedoeld zijn om mensen hun mening te laten geven. Hoe meer meningen, hoe meer zekerheid het je kan geven. En er zitten niet alleen maar beginners op dit forum, maar ook diverse experts.

Quote:
Verder kan je alles hier posten en dan kijken hoe mensen reageren.

Liever buiten de Koffie-hoek dan ;-)
 

21/08/2015 16:27:55
Quote Anchor link
Dat bedoel ik dus.. ;)
 
Iris B

Iris B

28/08/2015 11:56:17
Quote Anchor link
Tis een weekend later geworden, maar hij staat er http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/feedback-gevraagd-basis-php/98516/ :)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.