flash object met php
Ik wilde een muziekplayer toeveogen aan een albumsysteem en nu krijgt de muziekplayer geen muziekpad ( dus er is een fout met de value )
ik heb zitten zoeken in het op tutorals maar vond niet's.
ps. moet je dit object laten weergeven via echo
Code (php)
1
2
3
4
5
2
3
4
5
<object type="application/x-shockwave-flash" data="main/media/muziekplayer_enkel[1].swf" width="500" height="40">
<param name="movie" value="main/media/muziekplayer_enkel[1].swf" />
<param name="bgcolor" value="#ffffff" />
<param name="FlashVars" value="'.$map.'/'.$muzieknaam.'%20%20&width=500&height=40&autoload=1&showstop=1&showinfo=1&showvolume=1&volumewidth=50&volumeheight=14" />
</object>
<param name="movie" value="main/media/muziekplayer_enkel[1].swf" />
<param name="bgcolor" value="#ffffff" />
<param name="FlashVars" value="'.$map.'/'.$muzieknaam.'%20%20&width=500&height=40&autoload=1&showstop=1&showinfo=1&showvolume=1&volumewidth=50&volumeheight=14" />
</object>
ik heb zitten zoeken in het op tutorals maar vond niet's.
ps. moet je dit object laten weergeven via echo
Gesponsorde koppelingen:
Bestaat het pad naar je media bestand wel?
ja ik heb het gecontroleert
als je $map ( daar een / tussen )$muzieknaam doet dan kom je bij het muziekbestand dat hij moet afspelen. volgens mij is er weer iets mis met de ""''
als je $map ( daar een / tussen )$muzieknaam doet dan kom je bij het muziekbestand dat hij moet afspelen. volgens mij is er weer iets mis met de ""''
bestaat
data="main/media/muziekplayer_enkel[1].swf"
ook?
data="main/media/muziekplayer_enkel[1].swf"
ook?
ja dat is de muziekplayer en die zie ik
als je die value pakt, en die achter de link in je browser plakt, zie je hem dan?
in die value zit ook een beetje php ( waar ik denk dat het fout loopt )
'.$map.'/'.$muzieknaam.'
'.$map.'/'.$muzieknaam.'
ga naar broncode bekijken, en selecteer die link en plak hem achter jedomeinnaam.com/[mapnaam/]
Online voorbeeld?
ok opgelost de tag mp3= aan het begin ontbreekte ( nu in orde )
OPGELOST
OPGELOST