forum

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Full Stack developer

Bedrijfsomschrijving tbd Functieomschrijving Full Stack Java Development bij Randstad Groep Nederland (HQ) Er is een vacature in het Corporate Client Solutions (CCS) team. Dit team is met een ander team net begonnen aan het project ‘Grip op Inhuur’. Het doel van dit project is de tevredenheid van onze leveranciers te verhogen en de efficiëntie van onze administratie te verbeteren. Onderdeel daarvan is een ‘Mijn-omgeving’ voor ZZP’ers en leveranciers. Naast dit nieuwe project werkt het team ook aan het onderhoud en verbeteren van een digitaal vacature management systeem waarmee dagelijks vele vacatures worden voorzien. Het team ontwikkelt zo veel mogelijk zelf

Bekijk vacature »

.net developer

Hoi! Wij zijn auto.nl en wij verkopen auto's online. je bestelt bij ons een auto net zo makkelijk als een spijkerbroek. En bevalt ie niet? Dan stuur je 'm gewoon weer terug. En dat we dat goed doen bewijst onze hoge klanttevredenheid van een 9,3. Nu maken we de volgende stap bij auto.nl. We starten met fysieke winkels. Online zoeken, offline bekijken. Maar nog altijd, geen gedoe! Gewoon eerlijk, transparant en zonder zorgen een auto kopen.. Maar om dat waar te blijven maken en nóg beter te worden, zoeken we uitbreiding van ons development team. Wat ga je precies doen?

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving Startende Software Ontwikkelaar gezocht met kennis van C# .NET! Ben jij net klaar met je opleiding en ben je op zoek naar je eerste echte werkervaring? Of heb jij al enige werkervaring maar ben toe aan iets nieuws? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Wij zoeken namelijk een Junior Software Ontwikkelaar die klaar is voor een nieuwe uitdaging bij een leuke werkgeven in de regio Zeist. In deze functie werk jij vaak aan verschillende projecten en ga je bij klanten op bezoek. Ben jij op zoek naar een functie met uitdaging, diversiteit en verantwoordelijkheid? Dan is

Bekijk vacature »

PHP/Symfony developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Bergen op Zoom ben je als PHP/Symfony Developer niet alleen bezig met software ontwikkeling. Je bent buiten ontwikkeling ook continu bezig met het zoeken naar nieuwe trends en ontwikkelingen die van waarde kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Jouw takenpakket ziet er als volgt uit: Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden

Bekijk vacature »

Medior/senior PHP ontwikkelaar E-commerce

Functie Het software development team bestaat momenteel 5 scrum teams . Ieder team heeft een eigen SCRUM Master en eigen tester. Zij werken voornamelijk in PHP en met hun eigen geschreven framework wat Symfony based is . Jij bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor het interne softwaresysteem en alle projecten die daar omheen lopen. Alles wat jij ontwikkelt, wordt direct toegepast en uitgerold (wereldwijd). Dit maakt jouw werk tastbaar en uitdagend! Een greep uit jouw werkzaamheden: Toevoegen en ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten Logistieke software ontwikkelen voor intern gebruik Tientallen gigabytes aan data inzichtelijk maken Altijd op zoek gaan naar

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een ontwikkelteam met 7 .NET developers. In ons team werken er drie senior .NET developer, twee medior .NET developers en twee junior .NET developers. Er is dan ook genoeg senioriteit in ons team om jou te kunnen bieden wat jij nodig hebt! Wij werken in scrum en hebben drie wekelijkste sprints. Daarnaast doen wij minimaal vier keer per jaar een release. Ons platform is ontzettend complex en groot. Het is dan ook in het begin belangrijk dat jij de processen gaat begrijpen. Jij krijgt dan ook een cursus om beter te begrijpen

Bekijk vacature »

Full stack developer Node.js

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van Software Developer! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van ervaren

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale aspecten van Coolblue. Wat doe je als Junior PHP Developer bij Coolblue? Als Junior PHP Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen om te groeien als Junior Developer. Op dat moment komt je wil om steeds te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te kunnen maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan ook goed

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe stap? Voor een softwarebedrijf in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer met kennis of ervaring met C# en SQL. Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

.NET Developer Microservices

Dit ga je doen Je taken zullen voornamelijk bestaan uit: Het ontwikkelen van software, inclusief vormgeving, implementaties, integraties en (automatisch) testen (.NET, C#, Azure, Docker, Microservices, Angular); Het in kaart brengen van software requirements; Zorgen dat jouw code kwalitatief hoogstaand is; Het uitvoeren van risico analyses; Een bijdrage leveren aan het continuous quality improvement process. Hier ga je werken Dat kanker een verschrikkelijke ziekte is die de wereld uit geholpen moet worden, is duidelijk. Binnen deze Gelderse organisatie die duizenden ziekenhuizen van producten voorziet, proberen ze daar via technische innovaties aan bij te dragen. Samen met 10 collega .NET developers

Bekijk vacature »

Trainee pega developer

Wil jij een mooie stap maken in jouw carrière? Mooi! Bij De Mandemakers Groep haal je binnen 6 maanden je CSA- en CSSA-certificaten, waarna jij aan de slag kan als Pega-developer in ons IT-team. Achter de schermen zorg jij ervoor dat collega’s efficiënt werken en klanten iedere dag beter geholpen worden. Wil jij daaraan bijdragen? En jouw ICT-skills ontwikkelen? Lees dan snel verder en solliciteer vandaag nog als trainee Pega-developer. Wat ga je doen? Als trainee Pega developer leiden wij je op tot gecertificeerd software developer voor het low-code platform PegaSystems. In de training ben je verantwoordelijk voor een te

Bekijk vacature »

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »
Maks

maks

20/05/2006 21:23:00
Quote Anchor link
beste forumleden
wat vinden jullie vna deze website? http://*** (=voorlopig testadres!)

EDIT: dode link

Wat kan ik nog veranderen, wat is er goed,... ?

inloggen kan je met:
- testac
- testww

Ik ben nog bezig met de admin van het forum en de markt te herscripten.

bedankt!
Maxim
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Maks

PHP hulp

PHP hulp

07/12/2024 01:28:42

Tim

Tim

20/05/2006 21:49:00
Quote Anchor link
Ziet er wel goed uit. Enige dingetje dat ik zo even snel zie: Sommige dingen zijn in het Engels, en andere dingen (voornamelijk) nederlands.

Oja, duim omhoog omdat je div's gebruikt!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Tim

20/05/2006 22:45:00
Quote Anchor link
Ziet er wel goed uit. Duidelijke kleuren

Chatbox heeft een veelste klein lettertype en er is geen knop om je bericht toe te voegen.

Kan niet inloggen??

Maks

maks

21/05/2006 00:25:00
Quote Anchor link
ja idd dat letterype is in firefox veel te klein, in IE is het beter. Ik ga er eens naar kijken.
knop om toe te voeg is er niet omdat enter dit doet...

mvg
maxim

Crispijn -

Crispijn -

21/05/2006 03:47:00
Quote Anchor link
Ik zou dan sowieso nog een knop toevoegen voor de minder entergeile mensen! Dan weten ze iig hoe ze 't moeten doen!

maar ik ben het met webmakerij eens: je gebruikt duidelijke kleuren, en divs! dat is het natuurlijk helemaal!

En het is trouwens statistieken, ipv statestieken... maar dat is een kleinigheidje.

Zelf zou ik nog iets meer met je header doen. die is nu wat te blauw en te kaal... al is het maar een streepje of een cirkeltje.

Verder zou ik nog even een class aan je knoppen toevoegen. dat maakt het net iets meer af

Wanneer ik een onvolledig bericht typ bij contact en ik vul niet alles in moet ik alles weer opnieuw typen als ik op terug klik... dat is zooo frustrerend! Kan je hier geen oplossing voor vinden? (jazeker, dat kan je wel)

Wanneer moet je eigenlijk inloggen? Als gast kan ik gewoon een bericht plaatsten. jaja, het is dus niet echt spam veilig... of wil je dat ook nog niet? Ik zou daar dus wel direct voor kiezen...

Maar verder vooral lof! Leuke layout. Lekker luchtig!

Groet! Cris

Mark D

Mark D

21/05/2006 10:27:00
Quote Anchor link
Ziet er goed en overzichtelijk uit. Ik ben het wel eens met een knop bij de chat..

p.s. Bij inloggen krijg ik dit:

Warning: gethostbyaddr(): Address is not a valid IPv4 or IPv6 address in /home/k52s1w1/domains/novasweb.be/public_html/forum/stats/log.inc.php on line 164

Warning: gethostbyaddr(): Address is not a valid IPv4 or IPv6 address in /home/k52s1w1/domains/novasweb.be/public_html/forum/stats/log.inc.php on line 165

Ben je hier nog aan aan het werken of heb je dat over het hoofd gezien??

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

21/05/2006 10:32:00
Quote Anchor link
Inderdaad overzichtelijk en goede CSS lay-out. Ik krijg nog wel een stuk of dertig warnings met de Tidy plug-in in FireFox.

Eén puntje: je logo ziet er nogal rafelig uit. Dat kun je verhelpen door anti-aliasing te gebruiken in je tekenprogramma. In PhotoShop werkt dat zo:

Als je de teksttool selecteert krijg je een werkbalk bovenin je beeld. Je kunt kiezen uit een aantal waarden, zoals "none", "sharp", "crisp", enz. Per geval moet je bekijken wat het beste werkt.

Raymond ---

Raymond ---

21/05/2006 11:36:00
Quote Anchor link
Ziet er goed uit, 1 ding:

als ik ' (enkele qoute) type in de chatbox krijg ik een mysql fout

Zelf Weten

Zelf Weten

21/05/2006 11:55:00
Quote Anchor link
Leuk gevonden op:

www.oswd.org

^_^ hehe...

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

21/05/2006 11:59:00
Quote Anchor link
Hmmm, dat had hij er even netjes bij moeten vermelden, vind ik.

Mark D

Mark D

21/05/2006 12:02:00
Quote Anchor link
Michiel:
Leuk gevonden op:

www.oswd.org

^_^ hehe...

Wat is daarmee?

Heeft ie de layout daar gedownload ofzo??

Zelf Weten

Zelf Weten

21/05/2006 12:08:00
Quote Anchor link
Mark:
Michiel:
Leuk gevonden op:

www.oswd.org

^_^ hehe...

Wat is daarmee?

Yup. Gebruik de kleuren nu ook. Kwam hem tegen en heb daarna een site gemaakt met deze kleuren. Zijn wel lekker fris...

http://www.oswd.org/design/preview/id/2627

Zelf Weten

Zelf Weten

21/05/2006 12:09:00
Quote Anchor link
Jan:
Hmmm, dat had hij er even netjes bij moeten vermelden, vind ik.

Vind ik op zich ook wel. Wil niemand "verklikken" maar iemand verdient hier de credits voor...

Mark D

Mark D

21/05/2006 12:12:00
Quote Anchor link
Michiel:
Mark:
Michiel:
Leuk gevonden op:

www.oswd.org

^_^ hehe...

Wat is daarmee?

Yup. Gebruik de kleuren nu ook. Kwam hem tegen en heb daarna een site gemaakt met deze kleuren. Zijn wel lekker fris...

http://www.oswd.org/design/preview/id/2627

idd niet netjes om er niet bij te vermelden

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.