Fout in code doorverwijzing

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Marianne M

Marianne M

04/08/2015 15:53:00
Quote Anchor link
Ik weet niet of ik het hier kan en mag vragen, maar voor een vriendin van mij ben ik aan het uitzoeken of er op een website een programmeerfout is gemaakt zodat zij niet naar de juiste plek werd omgeleid, namelijk een pagina waarop een instapkaart te printen is.

De code is:
Boarding pass (/nl-NL/mijn-transavia/inchecken/instapkaart-pdf?passenger=0&journey=HV~6624~%20~~ALC~11%2F2014%2010%3A10~EIN~11%2F24%2F2014%2012%3A50~)

Hierop zou je dus een scherm moeten krijgen met een button of iets dergelijks waarmee je een pdf document kunt printen. Dit is niet gebeurd.

Zelf ben ik (nog) geen prof in php en kom ik er niet achter of er een fout in de code zit en waar dan.
Zie ik iets over het hoofd?
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 23:59:49
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

04/08/2015 16:03:56
Quote Anchor link
Als de site een PDF-document genereert, heb je een browser of andere client nodig die PDF-documenten kan openen. Bij smartphones en tablets is dat nog wel eens een probleem.

Waarom probeer je te reconstrueren of de boarding pass wel geopend kon worden?
Voor een vlucht in het verleden is dat waarschijnlijk niet meer mogelijk.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

04/08/2015 16:06:26
Quote Anchor link
Je wilt dus weten waarom je op een bepaalde website (niet in eigen beheer, die van Transavia??) niet naar een PDF wordt geleid? Is het niet zinvoller om dit aan de helpdesk van hun website te vragen?

Verder denk ik dat het niet slim is om persoonlijke URL's op het forum te delen.
 
Marianne M

Marianne M

04/08/2015 16:18:44
Quote Anchor link
De boeking is gedaan op een laptop.
En uiteraard hebben wij navraag gedaan bij Transavia. Die zeggen alleen maar dat een pdf reader nodig is om het document te kunnen openen. Op de laptop was Foxit Reader geïnstalleerd.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

04/08/2015 16:32:02
Quote Anchor link
Als je echt wilt kijken of er niks fout gaat, bekijk dan met een Add-on in je browser de HTTP-headers die je krijgt...
 
Marianne M

Marianne M

04/08/2015 16:39:22
Quote Anchor link
Kun je dat wat voor me uitleggen hoe ik dat moet doen Aar?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

04/08/2015 16:41:55
Quote Anchor link
Voor Firefox: Download dit: https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/live-http-headers/
Restart Firefox

Open een URL, en bekijk bij Rechtklik->Pagina-info op het tabblad Headers je headers die je ontvangt.
Gewijzigd op 04/08/2015 16:47:38 door - Ariën -
 
Marianne M

Marianne M

04/08/2015 16:48:00
Quote Anchor link
Tnx alvast.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.