fputs() probleempje
Daar ben ik weer :)
Ik heb een probleempje met fputs() als ik iets in het bestandje wil zetten en er staat al iets in dat langer is dan wat er al in staat dan laat hij het einde staan. Is er een mogenlijkheid om eerst het bestandje leeg te maken? Voordat je fputs() gebruikt?
Ik heb een probleempje met fputs() als ik iets in het bestandje wil zetten en er staat al iets in dat langer is dan wat er al in staat dan laat hij het einde staan. Is er een mogenlijkheid om eerst het bestandje leeg te maken? Voordat je fputs() gebruikt?
Gesponsorde koppelingen:
bump :)
Oh ik keek eens bij m'n oude posts en ik weet nu wat het is gewoon fopen(bestand.txt,w+) gebruiken :)
En waarom vertel je ons dat na twee weken?
Ik denk misschien vinden jullie dat leuk?
Martijn, ik vind het goed dat je er nog op terug komt wat mogelijk zou inhouden dat je genoeg interesse hebt om vraag & antwoord compleet te maken ook al heeft niemand je geholpen in deze Topic.
Ongeacht of dit nu niet heel erg interessant voor velen is vind ik het fijn dat je daar bij stil staat want er zijn er genoeg die antwoord krijgen en later roepen dat het probleem is opgelost en de oplossing niet in de Topic plaatsen.
Goed bezig!
Ongeacht of dit nu niet heel erg interessant voor velen is vind ik het fijn dat je daar bij stil staat want er zijn er genoeg die antwoord krijgen en later roepen dat het probleem is opgelost en de oplossing niet in de Topic plaatsen.
Goed bezig!
\o/
Opzich wel goed om de oplossing van een probleem te melden, maar misschien de volgende keer een edit overwegen ...
Opzich wel goed om de oplossing van een probleem te melden, maar misschien de volgende keer een edit overwegen ...
Edit:
Spuit 11
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bo az
Plus, dit is fout:
fopen(bestand.txt,w+)
fopen(bestand.txt,w+)
het was een snel voorbeeldje fopen('bestand.txt',w+) dan?
ik neem aan dat je wel doorhebt dat het in een variabele moet?
ja dat heb ik door ja :) dus : $info = fopen('bestand.txt',w+)
Nou...
wat vind je van:
wat vind je van:
Edit:
En eigenlijk is het wel een goed idee om altijd de binary mode toe te voegen, voor het geval je op Windows bezig bent.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan Koehoorn