Gezocht/Opdracht tegen betaling
Voor een website zoek ik het volgende PHP script eisen.
Er wordt/werd gedacht om bijv. aMember aan te schaffen maar omdat dit eigenlijk alleen een ledenregistratiegedeelte is met dan wel de mogelijkheid om nieuwbrieven te versturen willen we nu de opdracht meer specifiek maken.
* leden inlog gedeelte (registreren + account)
* admin gedeelte
* nieuwsbrief naar leden kunnen versturen
* pagina's eventueel ingedeeld met categorieën voor verschillende advertentie's
* mogelijkheid van naar boven plaatsen van advertentie (tegen betaling)
* eventueel CMS gedeelte voor de admin om de paginas d.m.v. tiny zelf te kunnen editen.
De lay-out is niet van toepassing dit wordt zelf gedaan.
Wil je meer weten zoals bijv. de vergoeding e.d. dan graag contact met mij opnemen: e-mail: lissynl@gmail.com
PS ik weet niet of dit toppic in het juiste forum staat maar goed anders door de mods maar even laten verplaatsen.
Er wordt/werd gedacht om bijv. aMember aan te schaffen maar omdat dit eigenlijk alleen een ledenregistratiegedeelte is met dan wel de mogelijkheid om nieuwbrieven te versturen willen we nu de opdracht meer specifiek maken.
* leden inlog gedeelte (registreren + account)
* admin gedeelte
* nieuwsbrief naar leden kunnen versturen
* pagina's eventueel ingedeeld met categorieën voor verschillende advertentie's
* mogelijkheid van naar boven plaatsen van advertentie (tegen betaling)
* eventueel CMS gedeelte voor de admin om de paginas d.m.v. tiny zelf te kunnen editen.
De lay-out is niet van toepassing dit wordt zelf gedaan.
Wil je meer weten zoals bijv. de vergoeding e.d. dan graag contact met mij opnemen: e-mail: lissynl@gmail.com
PS ik weet niet of dit toppic in het juiste forum staat maar goed anders door de mods maar even laten verplaatsen.
Gesponsorde koppelingen:
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.