Versio

Google Calendar item plaatsen met PHP

Overzicht Reageren

Chris
Beheerder

Chris

09/12/2011 20:14:56
Quote Anchor link
Heren,

In mijn zoektocht ben ik gestrand. Ik ben op zoek naar een script waarmee ik op een simpele manier een nieuwe item in een google calendar kan plaatsen met PHP. Maar, let op, zonder gebruik te maken van Zend Framework.

Reden waarom is verder niet boeiend, het is gewoon niet mogelijk...

Hebben jullie toevallig iets liggen? Heb de google api gedownload en bekeken maar ik kom alleen dingen tegen om ze op te halen en te tonen op de website. Ik heb het juist andersom nodig!

Als iemand mij kan helpen ben ik diegene zeer dankbaar..

Groeten,
Chris

PHP hulp

PHP hulp

24/05/2012 20:17:32
Gesponsorde koppelingen:

Joris van Rijn

Joris van Rijn

09/12/2011 21:14:36
Quote Anchor link
Het zou fijn zijn als iemand hier iets op gevonden heeft! Ik zoek al tijden iets soort gelijks! 2 mensen zijn heel dankbaar als iemand iets weet!

Kees Schepers
Moderator

kees Schepers

09/12/2011 22:25:02
Quote Anchor link
Hallo Chris, wat is er mis met Zend Framework?

En, misschien schiet ik volledig mis want ik ben niet zo bekend met Google Calendar maar ik meen me te herinneren dat JQuery Fullcalendar plugin makkelijk geintegreerd kon worden met Google Calendar!

Erwin H

Erwin H

09/12/2011 22:32:35
Quote Anchor link
De handleiding op de Google site helpt ook niet?
http://code.google.com/apis/calendar/v3/using.html#creating_events

Chris
Beheerder

Chris

11/12/2011 15:50:07
Quote Anchor link
In princiepe is er niks mis met het ZF hoor, maar een redelijke overkill voor puur en alleen die agenda. Verder wordt er een ander systeem gebruikt en is ZF al helemaal een ongelooflijke overkill.

Uiteindelijk een download gevonden met puur en alleen Google Calendar functies, 400 bestanden in totaal (w.t.f.?!) uit het ZF. Die maar gebruikt, wegens tijdnood.

Erwin, als je die handleiding goed leest zie je dat ze ook gebruik maken van ZF =)

Overzicht Reageren