Google Maps: Routeplanning
Dit wordt een best raar topic, maar hoe dan ook hier 't probleem:
Ik heb een pagina waar je dus een route kan uitstippelen, dit werkte allemaal heel goed, tot eergister.
Opeens werkt 't niet meer en ik heb echt geen flauw idee waarom. Als ik overal op cruciale punten een alert() zet, waarvan ik weet dat ie langs moet komen als alles goed werkt, komt ie ook gewoon en wordt ie gealert.
Ook het venster wordt ingeladen met het google logo etc, alleen de achtergrond blijft gewoon grijs. Ik krijg geen foutmeldingen.. Hij komt niet eens in de handleErrors() functie.
Dus zoals je ziet, ik heb geen idee wat 't probleem is, en dus is dit ook een raar topic.
Maar misschien zie ik iets over het hoofd? Of heeft Google iets veranderd waar ik niks van af weet? Iemand?
Edit: Ik heb zelfs een functie gemaakt om het aantal meters dat je van google terug krijgt, om te zetten naar KMs en in een text field te zetten, dit werkt ook goed.
Dus hij genereert zelfs de route, maar ik krijg geen kaart te zien in m'n div!
Ik heb een pagina waar je dus een route kan uitstippelen, dit werkte allemaal heel goed, tot eergister.
Opeens werkt 't niet meer en ik heb echt geen flauw idee waarom. Als ik overal op cruciale punten een alert() zet, waarvan ik weet dat ie langs moet komen als alles goed werkt, komt ie ook gewoon en wordt ie gealert.
Ook het venster wordt ingeladen met het google logo etc, alleen de achtergrond blijft gewoon grijs. Ik krijg geen foutmeldingen.. Hij komt niet eens in de handleErrors() functie.
Dus zoals je ziet, ik heb geen idee wat 't probleem is, en dus is dit ook een raar topic.
Maar misschien zie ik iets over het hoofd? Of heeft Google iets veranderd waar ik niks van af weet? Iemand?
Edit: Ik heb zelfs een functie gemaakt om het aantal meters dat je van google terug krijgt, om te zetten naar KMs en in een text field te zetten, dit werkt ook goed.
Dus hij genereert zelfs de route, maar ik krijg geen kaart te zien in m'n div!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Gerben Jacobs
Gesponsorde koppelingen:
kan ook met css te maken hebben, dat je in stelling die iets 'overruled' binnen de google maps kaartjes.
Heb je ergens een online voorbeeldje, dat werk wat gemakkelijker.
Nee sorry, heb geen demo..
Css is het ook niet denk ik..
Css is het ook niet denk ik..
Weet je zeker dat de kaart wel op de juiste manier aangeroepen wordt/
je weet ook zeker dat er geen wijziging is geweest voor google maps zelf (check http://googlegeodevelopers.blogspot.com/)
Ik heb ook een gewone kaart, die wordt wel goed weergegeven.
Ik heb ook niks aan de code veranderd het werkte gewoon van de ene op de andere dag niet meer.
@ googlegeodevs zie ik geen nieuws over veranderde code ofzo..
Ik heb ook niks aan de code veranderd het werkte gewoon van de ene op de andere dag niet meer.
@ googlegeodevs zie ik geen nieuws over veranderde code ofzo..