gratis scripter gezocht

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

29/09/2014 20:55:54
Anchor link
Hallo allemaal ik zelf begin samen met iemand een nieuwe torrent site en ben met spoed opzoek naar een gratis scripter. p.s u kunt ook mij bereiken via Skype live:golfbravofm
Gewijzigd op 29/09/2014 21:43:38 door Bas IJzelendoorn
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 20:06:18
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

29/09/2014 21:42:27
Anchor link
Wat voor torrents wil je op de site aanbieden?

Topic verplaatst naar juiste categorie. Graag je vacature aanpassen aan der criteria[/modedit]
 

29/09/2014 23:41:29
Anchor link
Muziek Films software en veel meer nog,.
Gewijzigd op 30/09/2014 02:36:17 door
 
Jacco Engel

Jacco Engel

30/09/2014 10:10:56
 
Gerhard l

gerhard l

30/09/2014 12:45:40
Anchor link
Duidelijke beschrijving ook.
Voor niets gaan de zon op, maar dat heb je vast al vaker gehoord. http://www.sitedeals.nl/websites/793-gezocht.html
 

30/09/2014 13:25:12
Anchor link
www.geocities.com daar kan je alles gratis doen.
Een programmeur gratis ga je niet vinden, helemaal niet voor een download site
 

30/09/2014 14:04:49
Anchor link
gerhard l ik wil niet jij mij confronteerd met mijn verleden..veder geef ik ook geen ocmmentaar meer bedankt allemaal .
Gewijzigd op 30/09/2014 14:19:43 door
 
Peter  Flos

Peter Flos

30/09/2014 14:18:46
Anchor link
Goed, ik wil hier toch even op reageren.

Ik heb je berichten op Sitedeals net gelezen, daar zie ik dat je niveau niet heel hoog is. Je was toen 14, we zijn 8 jaar verder, dus als ik het goed heb ben je nu 22. Begin eens met een hoofdletter bij je zin en eindig die met een punt. Je wilt niks met het verleden te maken hebben, dus zal ik dat nu niet doen. Maar wat jij vraagt, is iemand die gratis een site wilt maken welke verboden is in Nederland. Je zegt "Samen een site" te willen maken, maar zelf heb je geen kennis... Je zegt een gratis programmeur te zoeken, maar koop eerst een een hostingpakket met domeinnaam als je het echt zo graag wilt. Wat ik nu merk is dat je het (opnieuw) gratis wilt. Dat kan niet, in de mate wat jij wilt. Niemand zal uren gaan steken in een download torrent site, als er geen beloning tegenover staat. In de economie noemen ze dit productiefactoren, voor de productiefactor arbeid staat bijvoorbeeld loon.

Wat ik verwacht is dat je, als iemand je btw helpt, ook verwacht dat deze een host koopt. Of ben je bereid zelf te gaan betalen?

Ten tweede zit je met een ander probleem nog, dat is dat je geen host zal kunnen vinden. De website die je wilt maken is namelijk illegaal, wat hosts niet aan mogen nemen

En ten derde zie ik geen concept, wat je exact wilt.

Dus even samengevat:
- Maak je financiën op, hoeveel heb je ervoor over
- Maak een concept van een plan wat haalbaar is, binnen je budget past en niet illegaal is

Of een andere oplossing:
- Leer zelf programmeren en maak zelf een website. Maar ga niet andere straks met problemen zitten opzaaien omdat jij een verboden website wilt.
 

30/09/2014 14:22:29
Anchor link
Trouwens Ik ben 23. en ik heb zonet de WEBbeheerder van die site gevraagd,om Onmiddellijk die oude topics (...) te verwijderen daarnaast wil ik niet Geconfronteerd worden met mijn oude verleden, Als jullie mij niet goed kennen moeten Jullie maar een cursus volgen!! voor mensen die.>(lichte adhd en autisme hebben.)
Gewijzigd op 30/09/2014 14:26:38 door
 
Peter  Flos

Peter Flos

30/09/2014 14:27:20
Anchor link
Dat je 23 bent doet er niet toe, dat je ADHD en Autisme hebt ook niet, dat zegt niet dat voor jou wel alles voor de zon op komt. Ik ga geen cursus volgen speciaal voor jou, dat je t vast weet.

Ik heb je in mijn post niet direct geconfronteerd met je verleden. Om toch op je topic in te gaan stel ik vragen, want bereid zijn op mijn post te reageren heb je blijkbaar ook niet gedaan.

- Wat is je budget voor een website? Onderscheid dan Webhost/Domein en Programmeurkosten van elkaar.
- Over je concept: Heb je dit idee uitgewerkt? Heb je de post van Jacco gezien? Ben je ervan op de hoogte dat het geen wat je wilt verboden/illegaal is?
 

30/09/2014 14:42:15
Anchor link
Ik weet dat het illigaal is, bovendien kan ik zowieso niet een hosting betalen omdat ik bewindvoering heb en dat ik op begeleid wonen zit van roosbegeleiding.
 
Peter  Flos

Peter Flos

30/09/2014 14:52:15
Anchor link
Je weet dat het illegaal is, waarom doe je het dan? Je kunt geen hosting betalen, maar wilt als het ware "Meeliften" op de winst van een website van een ander. Waarom zou iemand dan in hemelsnaam een website voor je maken?

Als ik het bekijk, wil je dat iemand een stuk of 2000 uur aan een complete website voor je gaat werken en reken maar erop dat je zeker 50,- kwijt bent per maand aan hosting. Downloads nemen namelijk een groter verbruik op. Dat, plus het risico dat iemand gesnapt wordt, is toch zeker niet rendabel?

Reken er maar op dat je zo;n 20.000 euro kwijt bent aan de website alleen al, + zo'n 750 euro/jaar aan hosting.
En dat wil jij door een ander gratis laten doen, wat nog illegaal is ook...

Ik zou er gelijk mee stoppen, dat PHP Hulp nog een topic laat staan waarop iemand wilt dat een ander illegale praktijken doet.
En ik weet hoe dit in de toekomst gaat, dan wilt ie dat alles verwijderd wordt omdat er naar zn verleden wordt gekeken. Zo kan ik het ook.
 
Wouter J

Wouter J

30/09/2014 15:00:54
Anchor link
Het is niet toegestaan om op dit forum hulp te vragen voor illegalen praktijken. Dit topic gaat daarom per direct op slot.
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.