Versio

h(1,7), divs, p ik weet het niet meer!!

Overzicht Reageren

Mebus  vg

mebus vg

22/08/2007 19:46:00
Quote Anchor link
Oke ik zit nu met iets echt frusterends! Ik ben nu nog steeds bezig met het volmaken van mijn anime design voor mijn anime website...

Hier had ik laatst ook al iets over: 3 plaatjes naast elkaar

Oke, dat werkte perfect! Maar nu wilt mebus het weer anders hebben want ik wil graag niet alleen een standaard anime website maken maar ook eentje die wat moderner en nieuwer is als de andere. Dus maakt mebus gebruik van Mootools.

Oke maar wat is nu het probleem? 1. mijn te "simpele" hersenen en 2. nouw kijk de titel maar..

Wat ik wil?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
| Code-E      | | Aflevering 1, door 1 fansub groep a.download |
| School Days | | Aflevering 4, door 2 fansub groepen a.meer   |

Zoals je ziet heb ik nu als voorbeeld 2 animes Code-E en School Days... de titel van School Days is langer als die van Code-E maar ik wil wel dat de daaropvolgende informatie ongeveer gelijk loopt met die van daarboven maar ook onder...

Ook zie je dat ik bij a.meer mootools wil gaan gebruiken om de 2 andere fansub groepen te laten zien zodat ze kunnen kiezen van welke fansub groep ze de anime willen downloaden.

Wat ik nu heb?

html:
Code (php)
1
2
<div class="AnimeAflevering"><span style="font-weight: bold;">Code-E</span> Aflevering 1, door 2 fansub groepen <a href="#">Meer</a></div>
<div class="AnimeAflevering"><span style="font-weight: bold;">School Days</span> Aflevering 1, door 1 fansub groep <a href="#">Download</a></div>

css:
Code (php)
1
2
3
4
5
#content .AnimeAflevering
        {
        padding: 0px 40px 0px 85px;
        float: left;
        }

Maar width helpt niet... Wel als ik van die span een h(1,7) element maak.. maar dan komt de rest onder de anime titel te staan en dat wil ik niet. Ik heb ook al clear samen met zo een h(1,7) element proberen te gebruiken maar dat werkte ook niet...

Iemand een goeie html opmaak voor mijn idee(ën)?

Link naar website: http://84.105.39.21/
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mebus vg

PHP hulp

PHP hulp

24/05/2012 20:38:12
Gesponsorde koppelingen:
BHosted Hosting al vanaf € 1,- per maand

Controleer nu gratis jouw domeinnaam:

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

22/08/2007 19:51:00
Quote Anchor link
Dit is nu juist een situatie waarin je prima een tabel kunt gebruiken. Dit zijn tabellarische gegevens namelijk.

Mebus  vg

mebus vg

22/08/2007 19:54:00
Quote Anchor link
Jan Koehoorn schreef op 22.08.2007 19:51:
Dit is nu juist een situatie waarin je prima een tabel kunt gebruiken. Dit zijn tabellarische gegevens namelijk.

Dat dachte ik al.. Maar heeft liever geen tabellen^^ Ach ja:) Dankje!

Kalle P

Kalle P

22/08/2007 20:10:00
Quote Anchor link
Quote:
Dat dachte ik al.. Maar heeft liever geen tabellen^^ Ach ja:) Dankje!

Mijn god. Het anti tabellen tijdperk is weer geopend. Voor de nitwits: bij het woord tabellen (in dit geval) moet je al kotsen :kots:. Voor de bekenden: equivalent aan het anti MS tijdperk.

Mazzel.

PHP erik

PHP erik

22/08/2007 20:13:00
Quote Anchor link
Dat is inderdaad gewoon meeloperij i.p.v. intelligentie. Tabellen gebruik je gewoon wanneer ze nodig zijn, punt.

Mebus  vg

mebus vg

25/08/2007 12:16:00
Quote Anchor link
oke, ik heb nu zo ongeveer de "basis" van hoe het moet worden.. Maar had al eerder probleempjes in IE6 en IE7 zelf heb ik niet... Tot nu toe doet ie het in FF Opera en IE6 goed.

dus zouden jullie kunnen kijken in de overige browsers dat wanneer je op deze pagina: http://84.105.39.21/ op de link meer drukt hij goed uit en in klapt? Klik a.u.b 4 keer want in Opera ging het niet helemaal omdat ik niet de goede soort display had gekozen.. Nu is het wel goed.

Opera: Ok!
FireFox: Ok!
IE6: Ok!
IE7: ?
Safari: ?
Netscape: ?

Overzicht Reageren

Get Adobe Flash player