Hier bezig met een csv-importer dinges voor mijn uber CMS waarop Treinenweb straks komt te draaien. Heel spannend twee array;tjes vergelijken met materieelnummers van treinen om die vervolgens met wat datums in de database te plaatsen.
Uiteraard vergezeld van Alexis Jordan die me een heerlijk nummer inzingt, genaamd Happiness.
En straks er even op uit, even de PHP-wereld verlaten, haha :P
Tot om 9 uur de live piratenmuziek begon bij de rommelmarkt in onze straat...
Hmm, heb dus precies hetzelfde gezeik. Geen idee wat er aan de hand is, maar er komt een partij herrie af van de markt waar ik achter woon! Gewoon niet gezellig meer...
gewoon jquery.load() voor gebruiken, dat is verder niet zo heel moeilijk
Dit is mijn huidige code:
<script type="text/javascript" src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.2.6/jquery.min.js"></script>
<script type="text/javascript">
$(function() {
$('.stem_plaatsen').click(function(){
var this_radio_set = $('input[name="optie_id_radio"]');
var optie_id;
for (var i=0; i < this_radio_set.length;i++) {
if ( $(this_radio_set[i]).is(':checked') ) optie_id = document.forms[0].optie_id_radio[i].value;
}
var poll_idPre = document.getElementById('poll_id_input');
var poll_id = poll_idPre.value;
$.ajax({
url: 'place_vote.php',
type: 'POST',
data: 'poll_id=' + poll_id + '&optie_id=' + optie_id,
success: function(result) {
$('#poll_result').slideDown(4000);
$('#stemmen').slideUp(4000);
$('#nieuw_div').load('inc.poll.results.php');
}
});
return false;
});
});
</script>
Dit werkt, zolang de load-functie er niet in staat. Als ik die eruit haal, dan doet hij het prima, met de functie erin loopt hij vast in place_vote.php, wat volgens mij betekent dat de hele functie niet werkt en hij de form-actuie uitvoert.
EDIT:
Als ik inc.poll.results.php wijzig naar bv results.php, dus zonder die extra punten, werkt hij wel!