Het bluetooth protocol, C en Android

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Salvatore Luciano

Salvatore Luciano

20/04/2015 12:33:52
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben bezig met het maken van een mobiele applicatie en focus me op Android. Ik heb een apparaat die data verzameld wanneer er op een druksensor wordt gedrukt. Dit apparaat bevat een bluetooth component en het is de bedoeling dat ik de data van die druksensor ga analyseren via de app. De data van de druksensor moet dus via bluetooth verzonden worden naar de app.

Er is al PC Software die hetzelfde kan en is geschreven in C (ik heb de source code). Mijn vragen zijn:

- Denken jullie dat dit mogelijk is?
- Waar zou ik moeten beginnen? Zelf dacht ik aan de bestaande PC Software te onderzoeken
- Is er iemand die mij wat meer kan vertellen over het bluetooth protocol?

Groeten
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 11:26:53
 
Ivo P

Ivo P

21/04/2015 10:00:58
Quote Anchor link
http://developer.android.com/guide/topics/connectivity/bluetooth.html

Ik denk niet dat je het bluetooth protocol hoeft te kunnen begrijpen om de data te ontvangen en lezen.

Je hoeft immers ook niet het ftp protocol te snappen om bestanden te kunnen versturen:

connect met een device via de api; vraag data op, danwel krijg het gepusht vanaf je apparaatje.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.