Hoe kan ik PHP, HTML, CSS leren?

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Jordi Hermans

Jordi Hermans

23/06/2011 18:31:46
Anchor link
Heey,

ik ben net nieuw hier, en ik zou graag de volledig basis van php, css etc willen aangeleerd krijgen.

ik ben samen met een vriend een crimegame aan het maken, en een website voor mijn gaming clan.

maar ik zou zelf ook wat willen kunnen ivm codetalen.

zou iemand me kunnen helpen waar ik mss goeie tutorials of bestanden vind waar ik easy en snel iets van kan bijleren aub?


MvG
Jordi Hermans
Gewijzigd op 23/06/2011 18:52:57 door Niels K
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 05:12:04
 
Jasper DS

Jasper DS

23/06/2011 18:32:47
Anchor link
Gebruik de zoekfunctie rechts bovenaan. en kijk ook eens naar www.phptuts.nl
 
Jordi Hermans

Jordi Hermans

23/06/2011 18:33:56
Anchor link
ok dank je jasper.

later zullen jullie verder geupdate worden van mijn kennis !

MvG
Jordi Hermans
 
Uiid -

Uiid -

23/06/2011 19:02:29
Anchor link
Google: your best friend
 
Wouter J

Wouter J

23/06/2011 19:40:41
Anchor link
Verstandig is het om dit idee eerst even aan de kant te zetten. Scripten leren kost tijd en je moet het vooral niet te haastig doen.

De eerste stap is HTML en CSS leren. Dit doe je door goede tutorial te volgen of boeken. Zodra je http://www.sceneone.nl/ helemaal doorleest en actief de dingen doet en zelf probeert te maken ben je al aardig op weg.

De volgende stap is JS of PHP. Waarbij ik PHP zal aanraden. Hiervoor kun je de tuts op http://www.phptuts.nl/ volgens, voor beginners zijn de beginnerhandleidingen erg handig. Doe ook hier actief mee en maak zelf code en test het uit.

Zodra je uit je hoofd een pagina kunt maken met HTML en CSS en er een systeempje omheen kunt bouwen met PHP kun je dit idee er eens bij pakken. Dan ga je kijken of je begrijpt hoe je het moet aanpakken en zoek je via google en http://www.php.net naar de juiste functies die jij nodig hebt.

Voor PHP leren is er ook nog een hele handige screencast serie op http://blog.themeforest.com/ (klik in het menu op categories>screencasts en zoek dan naar diving into php: Video series).
 
Peter  Flos

Peter Flos

30/09/2014 08:04:56
Anchor link
En dat spam bericht mag wel even weg hierboven...

Ontopic: "Even snel een game maken" gaat zomaar niet! Als iedereen dat zo even kon maken zou er ook geen "Handel" in zitten en zijn alle concepten al 10x online. Het is dus niet zo eenvoudig als je denkt een game te maken.

Je zegt in je 1e bericht 2 dingen:

1) Ik ben een crimegame aan het maken
2) Voor mijn gaming clan

Wat ben je nu exact aan het doen? Een game aan het maken, of een informatieve website voor je clan?
Alles begint bij een goed concept (Alles wat erin moet staat daarin, uitgewerkt etc.), kan je die laten zien?

Edit:
Nog even goed gelezen, je bent 2 websites aan het maken...
Heb je van beide een concept? Heb je wel al ergens ervaring mee?
Gewijzigd op 30/09/2014 08:06:10 door Peter Flos
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

30/09/2014 10:07:41
Anchor link
De spam is verwijderd!


Gezien dit topic behoorlijk gedateerd is, en de topicstarter niet meer actief is op PHPhulp, en om nog meer reacties te voorkomen, doe ik dit topic op slot.
Gewijzigd op 30/09/2014 10:07:52 door - Ariën -
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.