Hoe optelossen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Backend developer

Functie omschrijving Ben jij graag bezig met de back-end van applicaties? Zou je dit graag willen doen voor een kleine werkgever waar ook tijd is voor een drankje op zijn tijd? Je taken hierbij zullen bestaan uit: Gebruik maken van de volgende technieken: .NET (core), C#, SQL, XML, MVC, JSON, REST & SOAP API. Gebruik maken van de volgende tools: Visual Studio, GIT, Jira, Jenkins. Bovengenoemde technieken en tools ga je gebruiken om: Nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren. Verzorgen van koppelingen tussen data. Bedrijfsprofiel Jouw nieuwe werkgever bevindt zich in regio Raamdonksveer en bieden oplossingen op gebied

Bekijk vacature »

.NET Software Developer

Dit ga je doen Als .NET Software Developer zul jij je voornamelijk bezig houden met: Het van scratch af aan bouwen van applicaties (.NET, C#, Bootstrap, KnockoutJs en WebAPI2); Het testen van jouw code d.m.v. het uitvoeren van unittesten; Het oplossen van bugs in de code; Het onderhouden van contact met collega's betreffende de door jouw ontwikkelde applicaties; Het verbeteren en doorontwikkelen van maatwerkapplicaties. Hier ga je werken Jij gaat aan de slag als .NET Software Developer en gaat je focussen op het bedenken, ontwikkelen en testen van maatwerkapplicaties in voornamelijk C#. Dit ga je doen bij een grote, internationale

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer

Functie Je maakt deel uit van een DevOps Scrum team en werkt samen met back-end developers, test-engineers, interaction designers en een projectmanager. Er zijn verschillende groepen Scrum teams. Een roadmap team is jouw ‘’thuisbasis’’, daar wordt gewerkt aan doorontwikkeling van bestaande omgevingen voor een aantal klanten. Hiernaast zijn er projectteams waar nieuwe omgevingen worden gebouwd, of grote complexe wijzigingen worden doorgevoerd op bestaande omgevingen. Je kunt (afhankelijk van jouw wensen en doelen) dus afwisselend werken in beide teams. Hiernaast participeer je in het Chapter Front-end development waar gezamenlijk kennis en ervaring wordt gedeeld. Als Front-end developer is het jouw doel

Bekijk vacature »

PHP Web Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in de omgeving Roosendaal, zijn wij op zoek naar een PHP web developer met een aantal jaar werkervaring. Wil jij graag werken aan in-house software projecten voor diverse klanten? Voel jij je prettige in een klein team developers, waar jouw inbreng enorm gewaardeerd wordt? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je wordt verantwoordelijk voor de ontwikkeling van diverse applicaties. Dit kan de ene keer een online platform voor aanbiedingen zijn, en de andere keer een software pakket dat gebruikt wordt om interne processen te automatiseren. Het zijn stuk voor

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een ambitieuze werkgever in regio Tilburg waar jij volledig de mogelijkheid krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je gaat projecten gedurende het hele proces begeleiden. Je sluit aan bij afspraken met klanten om hun processen helder te krijgen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt aan nieuwe softwareoplossingen die de logistieke processen verbeteren of vernieuwen; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Modern, innovatief en Informeel bedrijf waar veel mogelijk is Werken met diverse robot merken Meehelpen met inbedrijfstellingen bij de klant De organisatie Hier ga je aan de slag Dit groeiende bedrijf van totaaloplossingen in de automatisering van productieprocessen, is hoofdzakelijk actief in de Benelux. Vanuit het kantoor in regio Amersfoort worden veel oplossingen geboden in de vorm van robotica. Geen project is hetzelfde wat garant staat voor bijzonder veel afwisseling. De bedrijfsgrootte is ongeveer 80 man. Van gerobotiseerde machinebeladingen tot aan assemblage automatiseringen wordt vanuit krachtige engineering maatwerk equipment geleverd.

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar

Functie Met een complex en uitgebreid e-commerce platform, een eigen PIM-systeem en eigen scan applicatie – krijg jij dagelijks te zien hoe jouw werk gebruikt wordt door miljoenen gebruikers. En we staan qua development pas in de startblokken, aangezien er nog meerdere projecten op de plank liggen te wachten! Ons huidige development team bestaat uit 8 programmeurs. Er wordt dagelijks gereflecteerd op geschreven code, Scrum taken en kennisdelen onderling is een must. Onze voertaal binnen ons team is Engels, dit omdat wij twee internationale collega’s hebben. Ons huidige “IT Landschap” bestaat voornamelijk uit allerlei losse onderdelen die individueel, maar ook

Bekijk vacature »

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Als developer bouw je in DevOps teams aan enterprise applicaties, nieuwe IOT, Chatbots of AI oplossingen. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij vorig jaar Microsoft Partner of the year geworden.

Bekijk vacature »

Fullstack of back-end PHP developer

Functie Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten. Het team bestaat uit 4 developers, een klein team dus met korte lijnen. Alles in intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. In het team streven ze naast de hoogst haalbare kwaliteit. Hiervoor werken ze nauw met elkaar samen en levert

Bekijk vacature »

Back-end PHP Software Developer - Juniorfunctie

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Software Developer om ons team te versterken en mee te werken aan de ontwikkeling van eigen IOT-oplossingen. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor het uitlezen en managen van sensoren in machines. Je werkt nauw samen met een team van ontwikkelaars en engineers om de beste software-oplossingen te creëren. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je bent in deze rol verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties en softwaretoepassingen voor in-house ontwikkelde IOT oplossingen. Je werkt aan complexe databases en back-end

Bekijk vacature »

Back-end Developer C#

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ben jij een ervaren back-end developer, die graag in een in-house functie wil werken? Passen de woorden innovatie, programmeren en teamspeler bij jou? Zoek niet verder en lees snel verder. Voor een echt familiebedrijf in de regio van Uden ben ik op zoek naar een back-end developer, die met name kennis heeft van C# en .NET. Jij gaat de interne applicaties verder optimaliseren en nieuwe features ontwikkelen. Verder ga je de volgende werkzaamheden uitvoeren: Ondersteunen gebruikers; Uitvoeren van analyses van de software/applicaties; Maken van functionele ontwerpen en deze door vertalen

Bekijk vacature »

PHP developer

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Leiden zijn wij op zoek naar een PHP developer die affiniteit heeft met C++. Ben jij reeds afgestudeerd of heb je al een paar jaar ervaring? Lees snel verder en kijk of dit iets voor jou is! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op het gebied van

Bekijk vacature »

Senior Airport Developer ( System engineer)

De functie Nice to know (you) De nieuwe A-pier wordt de duurzaamste van Schiphol. Als deze af is ligt er 4000 vierkante meter zonnepanelen op het dak. En de toiletten? Die spoelen door met regenwater. we gaan ervoor: het creëren van de meest duurzame en hoogwaardige luchthavens ter wereld. een toekomstbestendig en duurzaam Schiphol. Daar werken we elke dag hard aan in team Development & Sustainability. Jij bent regisseur, expert én aanjager van de ontwikkeling van Schiphol. Connecting your world Hoe maak je de ambities en doelstellingen van Schiphol concreet in een project? De waarde voor Schiphol naar eisen die

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Senior Java Ontwikkelaar

Dit ga je doen Werken aan uiteenlopende interne projecten voor grote (internationale) organisaties; Ontwikkelen van diverse (web)applicaties en platformen met technieken als Java, Azure en ASP.NET; Complexe vraagstukken tackelen met jouw expertise en ervaring; Waar nodig help jij je collega's om samen tot de juiste oplossing te komen. Hier ga je werken Als Java Developer kom je te werken bij een internationale organisatie in regio Amsterdam die zich richt op procesoptimalisatie door middel van zeer complexe IT oplossingen. Dit doen zij op het allerhoogste niveau met vestigingen over heel de wereld en met een groot aantal aansprekende, maatschappelijk betrokken klanten.

Bekijk vacature »
Ben Van de Voorde

Ben Van de Voorde

12/05/2011 13:34:10
Quote Anchor link
Hallo allemaal momenteel gebruik ik de onderstaande code om een filename te weergeven, dit werk allemaal prima dankzij kees scheppers, enkeld hij werkt alleen voor 1 afbeelding en niet voor meerdere? Hoe los ik dit op?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?php
$DisplayAttachment
= $client->dbDocAttachmentList($srv_name, $db_name, $unid, 'Book_Cover');
    
$xml = simplexml_load_string($DisplayAttachment);


foreach($xml->file as $file) {
  echo 'Info: ' . (string)$file->name . (string)$file->source . (string)$file->size;
}

?>


Bedankt!
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 19:29:31
 
Dennis meijer

dennis meijer

12/05/2011 14:13:22
Quote Anchor link
Gebruik dit eens.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<?php
$DisplayAttachment
= $client->dbDocAttachmentList($srv_name, $db_name, $unid, 'Book_Cover');
    
$xml = simplexml_load_string($DisplayAttachment);

$xml1 = $xml->file;

foreach($xml1 as $file) {
  echo 'Info: ' . (string)$file->name . (string)$file->source . (string)$file->size;
}

?>
Gewijzigd op 12/05/2011 14:13:43 door dennis meijer
 
Ben Van de Voorde

Ben Van de Voorde

12/05/2011 14:19:18
Quote Anchor link
Gebeurd precies het zelf hij haalt maar 1 Attachment op terwijl er echt meer zijn erg vreemd?
 
Dennis meijer

dennis meijer

12/05/2011 14:21:40
Quote Anchor link
Wat doet die zo dan:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<?php
$DisplayAttachment
= $client->dbDocAttachmentList($srv_name, $db_name, $unid, 'Book_Cover');
    


while($xml = simplexml_load_string($DisplayAttachment)) {
  echo 'Info: ' . (string)$xml->name . (string)$xml->source . (string)$xml->size;
}

?>
 
Ben Van de Voorde

Ben Van de Voorde

12/05/2011 14:21:54
Quote Anchor link
Dit is mijn html trouwens wellicht is hier iets fout?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<form action="" method="post">
<select name="Download">
<option><---Select attachment---></option>
<option name="Download">$DataAttachment</option>
</select>
<input type="submit" value="Download" name="submit" />
</form>


Toevoeging op 12/05/2011 14:27:10:

Met die while blijft die steeds de zelfde attachment pakken en me browsor blijft erg lang laden.
 
Dennis meijer

dennis meijer

12/05/2011 14:32:21
Quote Anchor link
Dan snap ik er ook niet veel van veel te warrig verhaal...

Heb je wel meerdere rijen in je database?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

12/05/2011 14:35:05
Quote Anchor link
Dennis meijer op 12/05/2011 14:32:21:
Dan snap ik er ook niet veel van veel te warrig verhaal...

Heb je wel meerdere rijen in je database?

Wie heeft het over een database?
 
Ben Van de Voorde

Ben Van de Voorde

12/05/2011 14:35:53
Quote Anchor link
Nee ik werk met een webservice ik haal deze bestanden dus op uit een xml file die op een andere server staan. In deze xml file staan id's met inhoud en bij elk id kun je plaatjes uploaden dat werk allemaal, de naam van het plaatje weergeven is nu het punt hij pakt enkeld de naam van 1 afbeelding terwijl er meerdere in de xml file staan, ik moet iets doen met een loop of een while maar kom er ff niet uit...
 
Dennis meijer

dennis meijer

12/05/2011 14:36:13
Quote Anchor link
Mijn fout er finaal overheen gekeken(A)

xml snap ik neit echt sorry
Gewijzigd op 12/05/2011 14:37:17 door dennis meijer
 
Ben Van de Voorde

Ben Van de Voorde

12/05/2011 14:38:54
Quote Anchor link
Je hoeft de xml ook niet te snapen omdat te kunnen doen, enkeld er moet een loop gemaakt worden of in die richting, ik zelf ben een programmeur in c++ en c# en werk sinds kort met php in elke andere taal is een foreach een array blijkbaar in php niet? Er moet dus iets gedaan worden dat hij meerdere namen van plaatjes weergeeft uit de xml file met de var $DataAttachment krijg ik de naam van het plaatje maar enkeld van 1 en niet van meerdere.
Gewijzigd op 12/05/2011 14:41:01 door Ben Van de Voorde
 
Dennis meijer

dennis meijer

12/05/2011 14:40:32
Quote Anchor link
Meestal werkt dat met een while query...


Dat gebruik ik meestal tenminste
Gewijzigd op 12/05/2011 14:40:47 door dennis meijer
 
Ben Van de Voorde

Ben Van de Voorde

12/05/2011 14:57:02
Quote Anchor link
Ik denk dat ik gewoon iets fout doe in mijn html want de echo weergeeft gewoon het volgende:

Info: warren.JPG Info: 149120_469476713644_717498644_5950953_2388345_n.jpg2

2 namen van afbeeldingen dus maar als ik de volgende html code gebruikt waar de var $DataAttachment instaat weergeeft er maar afbeeldings naam hij loopt dus niet mee in de html hoe los ik dit op?:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<form action="" method="post">
<select name="Download">
<option><---Select attachment---></option>
<option name="Download">$DataAttachment</option>
</select>
<input type="submit" value="Download" name="submit" />
</form>
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.