Hypotheekvoorstelcheck
Een kleine site die ik laatst even snel voor iemand gemaakt heb, maar zijn er hierin zaken die echt anders moeten?
http://www.hypotheekvoorstelcheck.nl
Bij voorbaat dank voor jullie reviews.
http://www.hypotheekvoorstelcheck.nl
Bij voorbaat dank voor jullie reviews.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Aron K
Gesponsorde koppelingen:
Inhoud kijk ik niet na (voornamelijk vanwege de aard van deze site, hier kijkt men enkel naar de 'werking' van de site), maar verder heeft jouw site niet veel interessants als je het mij vraagt.
De enige dingen die ik heb op te merken zijn
1. Verplaats dat kleine scriptje naar de head, waar script tags horen;)
2. Die <center> kun je als het goed is ook regelen met CSS, staat wat netter;)
EDIT: Ik zie trouwens ook een tag <cmt> in je head staan, volgens mij klopt dat niet? (is sowieso niet bij mij bekend?)
De enige dingen die ik heb op te merken zijn
1. Verplaats dat kleine scriptje naar de head, waar script tags horen;)
2. Die <center> kun je als het goed is ook regelen met CSS, staat wat netter;)
EDIT: Ik zie trouwens ook een tag <cmt> in je head staan, volgens mij klopt dat niet? (is sowieso niet bij mij bekend?)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Maarten Slenter
<center> is sowieso html unvalid. :)
Hoe vervang ik dat door CSS?
Want met text-align krijg ik mijn div's niet gecentreerd.
Want met text-align krijg ik mijn div's niet gecentreerd.
Dat is een goeie ja, ik heb dat probleem ook altijd gehad.
Ik denk dat je dan toch je site naar links zal moeten halen, want dat is helaas nog steeds niet (goed) geregeld in CSS.
Sommigen doen overigens wel het volgende, wat toch al iets beter is dan zo'n oude tag gebruiken:
De div die je wilt centreren geef je een vaste breedte, en vervolgens zet je als extra CSS properties dit:
margin-left: auto;
margin-right: auto;
Werkte volgens mij in iedere browser.
Ik hoop echter wel dat ze dit eens een keer toevoegen, gecentered staat toch altijd veel mooier dan links of rechts:D
Ik denk dat je dan toch je site naar links zal moeten halen, want dat is helaas nog steeds niet (goed) geregeld in CSS.
Sommigen doen overigens wel het volgende, wat toch al iets beter is dan zo'n oude tag gebruiken:
De div die je wilt centreren geef je een vaste breedte, en vervolgens zet je als extra CSS properties dit:
margin-left: auto;
margin-right: auto;
Werkte volgens mij in iedere browser.
Ik hoop echter wel dat ze dit eens een keer toevoegen, gecentered staat toch altijd veel mooier dan links of rechts:D
Ok, gelukt, bedankt:D