Hyves-kenner / software engineer klussen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jose

Jose

21/04/2008 18:39:00
Quote Anchor link
Wij zijn een startend internetbedrijf: binnenkort worden onze 1e 2 websites gelanceerd.

Een vacaturebank en een freelance-website;

Wij zijn op zoek naar een hobby-ist die af en toe wat klussen wil doen, zoals bijv. files installeren op de server, kleine aanpassingen in de website, koppelingen maken met Afas (boekhouding) etc. Wat moet er o.a. gedaan worden:
een programma schrijven dat een koppeling maakt met de database van onze klanten zodat de data van de klant altijd synchroon is met de data op onze website (voorbeeld marktfeeder van MP/maatwerk))er moet een bulk-upload programma/template gemaakt worden voor de eerste upload (maatwerk)integratie van onze website in de websites van de klanten in eigen look&feel (maatwerk)er moet software ontwikkeld worden om alle facturen/administratie uit de website te importeren in onze boekhoudingkleine wijzigingen in de pagina's aanbrengen
daarnaast zoeken wij ook iemand die ons kan helpen met de online marketing:
hulp bij opzetten van affiliate campagnes/benadering social mediatraffic analyseonderhouden van SEO/SEMweet hoe wij sociale netwerken kunnen bereiken (social media marketing)Weet hoe wij subdomeinen in kunnen zetten bij marketing
heeft daarnaast zelf veel goede ideeen / leest bij voorkeur div. marketing blogs

Installatie/inrichten van adpeeps.com (advertentiesysteem)
bedenken van affiliatie campagnes via eigen software(inrichten kan evt/ de leverancier Qualityunit) en afrekenmodel.
etc.etc.etc.............

Weet jij alles van Hyves? Kun jij overweg met de API, en heb jij een idee hoe wij deze in kunnen zetten ter promotie van onze site? Of weet jij hoe wij op andere manieren zoveel mogelijk mensen kunnen bereiken op deze netwerken, mail dan meteen!

Uurtarief max. € 18- €25
U kunt vanuit huis werken;

Vermeld aub in uw reactie waar uw kwaliteiten liggen; welke taken kunt u op u nemen. Vermeld ook op opleidingsniveau en leeftijd..

mod_edit:
Maar even het bericht van overbodige enters ontdaan, is nu veel leesbaarder
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jose
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 12:19:32
 
Frank -

Frank -

21/04/2008 18:56:00
Quote Anchor link
Quote:
een startend internetbedrijf
En heeft dit bedrijf ook een naam en adres? Een klein beetje achtergrondinformatie is vaak wel zo prettig.
 

21/04/2008 18:57:00
Quote Anchor link
"ik doe maar lekker veel enters, dan lezen ze het niet wat ik allemaal post" ?



Edit:
O.a. wat Jurgen dus zegt :-)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

21/04/2008 19:27:00
 

28/04/2008 07:07:00
Quote Anchor link
Ik kan jullie wel met het een en ander op de lijst van dienst zijn, met name het 'daarnaast zoeken wij ook iemand die ons kan helpen met de online marketing:'
gedeelte en Hyves API.
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

28/04/2008 09:06:00
Quote Anchor link
Mijn collega heeft een compleet webwinkelsysteem ontwikkeld welke geintergreerd is in de Afas ERP software. Fantastisch stukje software want de klanten een hoop tijd bespaard... Als je dus hulp nodig hebt met het facturatiegebeuren weet je mij te vinden, maar dan ga je het niet redden voor €20,-.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.