ie11 certificaat toevoegen?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Je richt je op het doorontwikkelen en herstructureren van het platform; Je werkt in teamverband en zelfstandig aan uitdagende projecten voor verschillende klanten; Softwareontwikkeling middels C# .NET; Je staat in contact met verschillende opdrachtgevers om de klantwensen te bespreken en deze vervolgens te ontwikkelen; Verbeteren van bedrijfsprocessen; Implementaties. Hier ga je werken Als .NET Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet

Bekijk vacature »

HBO startersfunctie .NET Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ben je in januari 2023 klaar met je HBO opleiding en zoek je een mooie uitdaging? Wacht niet langer en solliciteer direct! Voor een familiebedrijf in de regio van Boxtel ben ik op zoek naar een C#.NET Ontwikkelaar. Jij gaat aan de slag met de (door)ontwikkeling van de maatwerksoftware projecten en gaat ook nieuwe software bouwen, middels de Microsoft-stack. Het bedrijf maakt gebruik van de volgende technieken: C# & ASP.NET; MVC; MS SQL; Entity Framework; Je krijgt hier veel tijd om te leren en eventueel door te groeien en het

Bekijk vacature »

SAP Integratie Ontwikkelaar

Ben jij ambitieus in de verdere ontwikkeling van SAP binnen HANOS, en heb je kennis van SAP PI, CPI (SAP integration suite) en of andere middleware tooling? Dan ben jij mogelijk onze nieuwe SAP Integratie (middleware) Ontwikkelaar! Lees snel verder en solliciteer! Wat ga je doen? Als SAP Financieel Consultant ben je, als deel van een gedreven team van interne SAP consultants, de schakel tussen de gebruikersorganisatie en ICT. Je draagt proactief bij aan een optimale aansluiting van de SAP-functionaliteit (een applicatielandschap met o.a. Suite on HANA, Fiori, Hybris, C4C en BO), op de bedrijfsprocessen. Verder ondersteun je de HANOS

Bekijk vacature »

Back End Developer

Als Back End developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Je hebt een focus op de back end van onze software, daarvoor werken wij hoofdzakelijk met C# en .NET. Wij hanteren een full-stack benadering, wat betekent dat je naast de back-end ook meehelpt bij andere onderdelen van de code. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein

Bekijk vacature »

Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij komt te werken in ons webdevelopment team, wat bestaat uit 8 ervaren collega’s. Hiernaast hebben wij nog een team van 2 ontwikkelaars die aan native applicaties werken. Bij ons zijn er korte lijntjes en er hangt een gezellige informele werksfeer. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je aan geweldige applicaties zult gaan werken! Wij willen als organisatie niet te groot worden, we willen gewoon toffe dingen maken. Onze techstack bestaat momenteel uit: PHP, Laravel, Javascript, Typescript, Git, MySQL, Java, Kotlin, Xamarin. Samen met ons ga jij zorgen dat we puik werk leveren! Waarbij je bij elke fase in

Bekijk vacature »

(Junior) PHP Ontwikkelaar bij een retail bedrijf i

Bedrijfsomschrijving Ben jij een ervaren PHP ontwikkelaar met een passie voor retail en ICT? Wil jij werken in een team dat zich bezighoudt met het ontwikkelen van uitdagende applicaties voor een groot retailbedrijf in Delft? Dan zijn zij op zoek naar jou! Functieomschrijving Als PHP Ontwikkelaar werk je in een team aan de ontwikkeling van applicaties die door de gehele organisatie worden gebruikt. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen, testen en implementeren van deze applicaties. Je werkt hierbij nauw samen met andere ontwikkelaars, projectmanagers en stakeholders binnen de organisatie. Je taken bestaan onder andere uit: Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Hilversum! Voor een leuk bedrijf in de omgeving van Hilversum zijn wij op zoek naar een Back-end developer die klaar is voor een nieuwe uitdaging. Ben jij iemand die graag aan verschillende projecten werkt en het ook leuk vindt om bij klanten op bezoek te gaan? Dan ben jij de perfecte kandidaat! Deze functie is erg divers, je moet dus goed kunnen schakelen. Je komt te werken in een klein team van developers. Binnen het bedrijf hangt er een gemoedelijke informele

Bekijk vacature »

Ervaren Full stack developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house functie bij een bedrijf met enorme groeipotentie? Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging vol afwisseling en gezelligheid? Dan ben je bij dit bedrijf aan het juiste adres! Wij zijn in omgeving Breda op zoek naar een ervaren full stack developer. Je gaat werken voor een zeer gewilde werkgever met goede arbeidsvoorwaarden. Je krijgt een plekje in het jonge IT team, work hard, play hard is hier duidelijk het motto! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Jij bent verantwoordelijk voor het ontwerpen en bouwen van webapplicaties. Je bent

Bekijk vacature »

.net developer

Hoi! Wij zijn auto.nl en wij verkopen auto's online. je bestelt bij ons een auto net zo makkelijk als een spijkerbroek. En bevalt ie niet? Dan stuur je 'm gewoon weer terug. En dat we dat goed doen bewijst onze hoge klanttevredenheid van een 9,3. Nu maken we de volgende stap bij auto.nl. We starten met fysieke winkels. Online zoeken, offline bekijken. Maar nog altijd, geen gedoe! Gewoon eerlijk, transparant en zonder zorgen een auto kopen.. Maar om dat waar te blijven maken en nóg beter te worden, zoeken we uitbreiding van ons development team. Wat ga je precies doen?

Bekijk vacature »

Front end ontwikkelaar

Functie Het huidige team bestaat uit momenteel uit 5 back end developers verdeeld van senior tot junior. Omdat de gehele front end van applicaties anders gaan insteken zijn ze op zoek naar een ervaren Front end developer die hen kan helpen de juiste keuzes te maken. Je krijgt veel vrijheid om te bepalen hoe je dit wilt ontwikkelen en vrijheid in welke techniek je hiervoor wilt gebruiken. Je zult je dus bezighouden met architectuur, documentatie en natuurlijk ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten binnen de verschillende applicaties. natuurlijk heb jij ook mogelijkheden om te sparren binnen het team, maar ze gaan uit

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Het team bestaat uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers met passie voor hun vak. De consultants en ontwikkelaars werken volgens de Design Thinking methode waarbij de eerste stappen van ontwerp en ontwikkeling zullen samenkomen in een proof of concept. Nadat is vastgesteld dat de oplossing voldoet aan de belangrijkste behoeftes worden producten of services gevalideerd door middel van korte iteraties. Hiermee zorgen ze ervoor dat het werk voldoet aan de technische vereisten en gebruikersbehoefte. Door het inzetten van de nieuwste technologieën die toekomstbestendig zijn weten ze klanten omver te blazen. Ook geven en organiseren ze veel

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Software Developer Mendix / Maatschappelijk Betrok

Dit ga je doen Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Werken met Scrum methodiek; Ontwikkelen van vooruitstrevende oplossingen; Meedenken over nieuwe applicaties en ontwikkelingen; On the job eigen maken van de Mendix omgeving. Hier ga je werken Deze dynamische en snelgroeiende organisatie begeeft zich in de recyclingbranche. Zij nemen op duurzame en efficiënte manier de recycling op zich. Vanwege hun snelle groei zijn zij op zoek naar een young professional die zich graag wilt ontwikkelen als Mendix Developer. Je komt te werken binnen een IT team van +/- 15 medewerkers. Het huidige ‘vaste’

Bekijk vacature »

Webshop beheerder / Fullstack developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig gaat houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator

Bekijk vacature »
Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/04/2015 20:55:31
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik zit even met een probleempje. Als ik wil inloggen naar Plesk op mijn server dan ga ik naar een url zoals deze https://mijn.server.com:8443.

Het probleem is dat ik een certificaat-waarschuwing krijg. Volges mijn host klopt dat en kan ik het certificaat gewoon toevoegen aan de browser. Ik gebruik IE11 en heb een paar tutorials gevold die er telkens zo uitzien: http://blogs.technet.com/b/sbs/archive/2007/04/10/installing-a-self-signed-certificate-as-a-trusted-root-ca-in-windows-vista.aspx

Dit is een wat oudere tutorial, maar ik laat deze even zien omdat er duidelijke plaatjes bij staan. De nieuwere tutorials komen op hetzelfde neer.

Ik volg dus alle stappen. Ik zie het certificaat vervolgens ook staan tussen de Trusted Root Certification Authorities. Alles lijkt dus te kloppen. Toch krijg ik als ik dan vervolgens naar de betreffende url ga, telkens weer diezelfde waarschuwing (zoals op het 1e plaatje van de tutorial). Zie ik iets over het hoofd? Heeft iemand een tip?
Gewijzigd op 14/04/2015 20:55:54 door Ozzie PHP
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 06:52:44
 
- SanThe -

- SanThe -

14/04/2015 21:20:12
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 14/04/2015 20:55:31:
Het probleem is dat ik een certificaat-waarschuwing krijg.


Volgens mij moet je host dat gewoon op kunnen lossen.
Een goed certificaat geeft geen melding.
Die waarschuwngen betreffen vaak verlopen certificaten.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/04/2015 21:23:58
Quote Anchor link
Nee, dat is het niet want qua datum klopt het gewoon en zou het nog geldig moeten zijn. Ik heb dit bij een eerdere, andere host ook wel eens meegemaakt trouwens. Maar ik snap niet waarom dat toevoegen niet werkt. Ik volg exaxt de stappen in de tutorial, maar toch blijf ik die melding krijgen. Ligt dat aan IE11 of vergeet ik iets?
 
Koen Hollander

Koen Hollander

15/04/2015 09:48:20
Quote Anchor link
Certificaten installeren is op zich niet zo lastig...
Ga bij een SSL waarschuwing gewoon door tijdens het bezoeken van je website.

Daarna klik je op het hangslot in je adressenbalk, gevolgd door "Certificaat weergeven"

Daarna kan je in de details het certificaat "Kopiëren naar bestand"

Daarna kan je hem openen en klikken op "Certificaat installeren"

Kies als archief "Vertrouwde Basiscertificeringsinstanties"
Voor de zekerheid daarna nogmaals onder "Persoonlijk"
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

15/04/2015 12:11:02
Quote Anchor link
Dankjewel, ik heb het geprobeerd maar het lukt niet.

Hij zegt:

"The security certificate presented by this website was issued for a different website's address."

Het certificaat is blijkbaar uitgegeven voor een andere url waardoor het misgaat??? Ik snap het niet meer :(
 
- SanThe -

- SanThe -

15/04/2015 14:11:01
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 15/04/2015 12:11:02:
Het certificaat is blijkbaar uitgegeven voor een andere url waardoor het misgaat???


Dus moet je host dat oplossen.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

15/04/2015 18:07:33
Quote Anchor link
Het ligt helaas iets complexer SanThe. Het standaard certificaat, zo ben ik inmiddels achter, hoort bij de Plesk omgeving. Om die reden is de CN (Common Name) algemeen gehouden "Parallels Panel" en klopt het dus niet met de echte domeinnaam/url.

Ik kan zo ben ik nu ook achter gekomen, wel een self-signed certificaat aanmaken in Plesk, ter vervanging van het standaard certificaat. Daar kan ik dan wel de juiste url opgeven, en dit certificaat kan ik dan wel toevoegen aan de browser. Ik kan er alleen geen duidelijke naam aangeven, want als naam gebruikt ie de hostnaam/url van de plesk login pagina.
 
Joakim Broden

Joakim Broden

15/04/2015 22:52:08
Quote Anchor link
Gewoon geen IE gebruiken :D
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

15/04/2015 22:56:06
Quote Anchor link
Sabaton Joakim op 15/04/2015 22:52:08:
Gewoon geen IE gebruiken :D

Lekker een 'kort door de bocht antwoord' weer.
Maar ja, IE is k*t, dat wisten we allang! ;-)
 
Koen Hollander

Koen Hollander

16/04/2015 08:45:05
Quote Anchor link
Je upload gewoon een nieuwe SSL en klikt op "Use to Secure Plesk" of iets wat daar op lijkt.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

16/04/2015 12:56:54
Quote Anchor link
@Koen:

Ik heb in Plesk een self-signed certificaat toegevoegd, en dat heb ik inderdaad ingesteld om Plesk te beveiligen. Ik heb dus niet zoals jij zegt een certificaat ge-upload, maar ik heb in Plesk zelf een nieuw certificaat aangemaakt/toegevoegd. Is dat ook goed?
 
Koen Hollander

Koen Hollander

16/04/2015 13:18:02
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 16/04/2015 12:56:54:
@Koen:

Ik heb in Plesk een self-signed certificaat toegevoegd, en dat heb ik inderdaad ingesteld om Plesk te beveiligen. Ik heb dus niet zoals jij zegt een certificaat ge-upload, maar ik heb in Plesk zelf een nieuw certificaat aangemaakt/toegevoegd. Is dat ook goed?


Dat is ook goed, kan je een screenshot van het certificaat even laten zien met een screenshot van de SSL pagina op Plesk?

(Anders kan ik hem ook wel voor je instellen, is een kwestie van een paar klikjes en weten waar te klikken)
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

16/04/2015 14:54:41
Quote Anchor link
Koen, wat bedoel je precies? Ik ben in het beveiligingsgedeelte naar de SSL certificaten pagina gegaan. Daar heb ik op certificaat toevoegen geklikt, en dan gekozen voor self-signed. Voor dit certificaat heb ik dan een vinkje geplaatst en dan kies je voor Plesk beveiliging (of iets in die richting), een icoontje van een slotje. Als ik dan vervolgens in de browser opnieuw m'n panel aanroep, krijg ik weer de waarschuwingsmelding te zien, maar als ik het certificaat bekijk heet deze nu niet meer "Parallels Panel" maar heeft ie de naam van m'n host, dus de url https://mijn.server.com. Dit certificaat komt nu dus overeen met de url en kan ik dus ook toevoegen aan de browser zonder dat ik daarna nog een foutmelding krijg. Volgens mij klopt het dus wel. Het certificaat wat ie genereert is 2048 bits. Dat lijkt me ook oké. Dus ik denk dat het allemaal klopt zo?
Gewijzigd op 16/04/2015 14:59:11 door Ozzie PHP
 
Koen Hollander

Koen Hollander

17/04/2015 06:54:07
Quote Anchor link
Ja dat klopt inderdaad, als ik jou was zal ik hem nog even toevoegen als vertrouwd en dan kan je er mee werken!

Succes!
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

17/04/2015 13:54:51
Quote Anchor link
>> Ja dat klopt inderdaad, als ik jou was zal ik hem nog even toevoegen als vertrouwd en dan kan je er mee werken!

Ja, inderdaad. Dat lukte met het standaardcertificaat dus niet. Want dan ging IE klagen dat de url niet overeenkwam. Maar op deze manier werkt het wel. Thanks ;)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.