iframe alleen toestaan voor 1 domein

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Eric T

Eric T

31/10/2014 17:53:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben op zoek naar een oplossing voor het volgende...
Ik wil voor een specifieke tool mijn code op mijn eigen server houden.
Nu kunnen afnemers een pagina embedden met iframe, zodat ze van de faciliteiten gebruik kunnen maken.

Maar ik wil natuurlijk dat alléén die website de pagina op mijn server mag embedden.
Als ik dat bijv afvang met javascript, of .htaccess (x-frame) en ik bezoek de pagina waarin het iframe staat,
kan ik de source code bekijken, vervolgens de url zien die wordt geembed, en dan alsnog de pagina volledig bekijken.
En dat wil ik nu juist niet...
Ik wil dat niemand de pagina info kan inkijken...
Alléén als een bezoeker van dat domein waarin geembed wordt de pagina bezoekt, mag het zichtbaar zijn...

Heeft iemand een idee hoe aan te pakken/danwel een oplossing, hopelijk binnen php?

grt Eric
Gewijzigd op 31/10/2014 17:54:45 door Eric T
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 01:16:07
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

31/10/2014 18:38:54
Quote Anchor link
als je je code niet prijs wil geven dan moet je denken in PHP oplossingen en niet in javascript.

Ik gebruik over het algemeen iframe's af maar zeker in situaties waarin je veiligheid wilt.

Je zult je gebruikers dan moeten laten inloggen lijkt me.
 
Eric T

Eric T

31/10/2014 18:58:45
Quote Anchor link
Het gaat em juist om de pagina's na inloggen...
Wat je bedoelt is dus eigenlijk dat je het beste met sessies kan werken dan als ik het goed gebrijp?
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

31/10/2014 19:43:21
Quote Anchor link
Tegenwoordig wordt eigenlijk meer en meer gebruik gemaakt van een API. Met een API kan een andere website data van jouw website afhalen. Dit kan ook met een inlogsysteem maar dan zijn jouw 'klanten' wel verplicht om CURL te gebruiken.
 
Eric T

Eric T

31/10/2014 20:08:41
Quote Anchor link
Ohja.... API, nooit aan gedacht... dankiewel :-)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.