Iframe Url

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Programmeren van zelflerende robots Werken op kantoor en testen in de bedrijfshal Je krijgt verantwoordelijkheid, vrijheid en je mag werken naar eigen inzicht De organisatie Hier ga je aan de slag Een bedrijf dat innovatieve robottoepassingen ontwerpt en bouwt voor onder andere de staal industrie, energie- bouw- en agrarische sector. De robots die vaak in combinatie met diverse randapparatuur geleverd worden vormen een totaaloplossing voor de klant. Dit zijn klanten over de hele wereld, van België en Duitsland tot China, India, maar ook in Nederland. Projecten waar momenteel aan wordt

Bekijk vacature »

Mendix Developer

For our client in Amsterdam, we are looking for a Senior Mendix Developer. Company description Our client is an IT Consultancy company who’s been active for 10 years now. With their ambitious team, they are working with different clients in order to help them with analyzing their data and giving advice to them, regarding how they can use their data in the smartest ways, or to make sure that their mobile or web applications are working efficiently. As you get a glimpse of various industries, it is guaranteed that no day will be the same. Job description As a Mendix

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Testen en valideren van de ontwikkelde software. Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je gaat aan de slag met diverse technologieën en frameworks. Denk hierbij aan C#, JS frameworks, HTML, CSS, TypeScript,

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

Medior/senior Back-end developer wanted!

Functie Because of the growth within the company, we are looking for reinforcement in the devlopmenttean. As a back-end developer you build the company software that helps us with the primary processes. A fun (internal) project in which you continuously develop the software! You will work in a small team, we have daily stand-ups and a scrum session every fortnight, led by our Scrum Master. During these sessions, you get the opportunity to present your ideas and discuss them with your fellow developers and the Product Owner. Within the development teams, we use Trello, Gitlab, Jiira, Confluence and Boockstack. They

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie De perfecte combinatie tussen techniek en vastgoed. Werk samen met de senior software developer om allerlei software van fluX te verbeteren. Gelukkig voel jij je helemaal thuis in de codewereld van .NET. Dus of je nu bezig bent met het verhogen van de conformiteitscore of het automatiseren van allerlei taxatiemodellen, jij weet precies hoe je de doelstellingen realiseert. En dat terwijl je ook samenwerkt met een extern ontwikkelteam. Waar dit team bepaalde softwaresystemen ontwikkelen, richt jij je vooral op onze Nederlands georiënteerde producten en alle wetgeving die daarbij komt kijken. Voor minimaal 32 uur per week verrijk jij onze

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar een ontwikkelaar ter versterking van het huidige developers team. Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor onze opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij opzoek naar een software programmeur die goed kan schrijven in de talen C of C++ en die het leuk vind om te werken met Linux! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf wil de klanten een volledige oplossing kunnen bieden, waarbij ze een

Bekijk vacature »

Product Developer (M/F), Fulltime 40 h/week

A global Plantbased revolution – that is our dream. Maximising the protein transition – that is our mission. Producing and developing sustainable and delicious products – that is what we do. Ojah is a fast growing company with a mission and has the ambition to be the world leader in its field. To support this growth we are hiring new colleagues. People that would like to make a difference and dare to dream big. With currently a 150 colleagues proudly working on our exceptional products. Working in a dynamic surrounding that runs full speed ahead. We need you! Product Developer

Bekijk vacature »

Fullstack Webdeveloper .NET Azure Big Data SaaS

Bedrijfsomschrijving Deze klant van ons is recentelijk onderdeel geworden van een grote moederorganisatie, ze zijn dé partij als het gaat om software maken voor ambitieuze ondernemers, ze maken maatwerk software. Vanuit het fantastisch vormgegeven hightech gebouw te Rotterdam centrum werken ze met zo'n 40 medewerkers aan hoogwaardige software gericht op financiële data, betaalinformatie, maar ook backoffice software. De software wordt webbased, desktop en mobile aangeboden en er worden zeer moderne ontwikkeltechnieken toegepast. Je moet dan denken aan patroonherkenning, Big Data, Machine Learning en OCR. Als Developer, ongeacht je niveau, ga je hier te maken krijgen met de allerleukste kant van

Bekijk vacature »

Junior Back end developer PHP, Symfony

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

Junior full stack developer

Functie Als full stack developer binnen onze organisatie ga jij je bezig houden met het bouwen van de user experience van de webapplicaties. Je bent verantwoordelijk voor het vertalen van concepten, briefings en designs naar werkende functionaliteit. Hierbij zorg je ervoor dat applicaties betrouwbaar, veilig en toekomstbestendig zijn en een goede architectuur hebben en behouden. Verder denk je actief na- en mee over nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten om zo elke dag de klantervaring weer te verbeteren. Dit doe je natuurlijk niet alleen maar in een development team. Het team bedraagt momenteel 4 man bestaande uit 2 devops engineers en 2

Bekijk vacature »

PHP Laravel developer

Functie omschrijving Weet jij alles van Laravel en krijg je energie van het ontwikkelen van software hiermee? Laat snel wat van je horen want wij zoeken een PHP/Laravel developer in regio 's-Hertogenbosch. Jouw taken zullen bestaan uit: Softwareapplicaties ontwikkelen en verder optimaliseren in veel diverse projecten op basis van Agile/Scrum. Uitleg geven over software en applicaties Klantcontact hebben over bestaande applicaties. Documentatie schrijven over applicaties. Techstack: PHP, Laravel, HTML, CSS, Javascript. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van 's-Hertogenbosch en is een klein softwarebedrijf. Er werken ongeveer 15 medewerkers, verdeeld in meerdere teams, zoals back-end en front-end development, projectmanagement

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als senior .NET ontwikkelaar en aankomend lead developer ben jij in één van de drie development teams verantwoordelijk voor het volgende: • Jij hebt een oogpunt op modernisering en bent verantwoordelijk voor de technische staat en architectuur van de applicatie; • Jij bent verantwoordelijk voor het reviewen van de technische haalbaarheid van verschillende onderwerpen; • Jij bent verantwoordelijk voor een goede aansluiting binnen het multidisciplinaire team en de bijbehorende taken; • Jij bent verantwoordelijk voor het aandragen van verbetervoorstellen en ontwikkelstandaarden in zowel de techniek als architectuur; • Jij bent meewerkend voorman en ondersteunt en coacht jouw team op

Bekijk vacature »

Front-end Developer Magento 2/Wordpress

Voor het aantrekkelijk houden en steeds vernieuwen van de huidige websites en webshops en het meedenken in de marketing zijn wij per direct op zoek naar een ervaren Front-end developer met gedegen kennis van Magento 2 (webshops) en Wordpress (websites). Wat bieden wij jou Mooi salaris! Meteen op contract bij de opdrachtgever! Gezellig, Kempisch bedrijf! 35 uur per week! Auto van de zaak! Wie ben jij Van een front-end developer verwachten wij: Een afgeronde Bachelor ICT opleiding met profiel ICT & Media Design. Dat je in het bezit bent van een Magento 2 professional front-end developer certificaat; Je hebt ruime

Bekijk vacature »
Bart de kinkelaar

bart de kinkelaar

15/04/2015 13:45:05
Quote Anchor link
Ik heb deze vraag een tijdje geleden ook al gesteld, maar ben er nog niet echt uit hoe ik het voorelkaar krijg.
Wat ik wil is dat ergens in de code de url van de iframe onthouden word, ook als ik in de iframe naar een andere pagina ga. Een van de dingen wat ik dus aan het uitproberen ben is hoe ik voor elkaar krijg dat de url van het iframe verschijnt onder of boven het iframe, op de site.

Heeft iemand een idee?
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 21:19:45
 
Marthijn Buijs

Marthijn Buijs

15/04/2015 15:10:55
Quote Anchor link
Dit kan je doen met Sessions
Als je dit gebruikt kunnen er gegevens tijdelijk worden opgeslagen totdat je de browser sluit.
Gewijzigd op 15/04/2015 15:14:00 door Marthijn Buijs
 
Bart de kinkelaar

bart de kinkelaar

15/04/2015 16:23:29
Quote Anchor link
Ik snap dat ik info kan opslaan dmv sessions, maar hoe zorg ik ervoor dat een bepaalde code onthoud welke url op dat moment zichbaar is in het Iframe, oftewel, welke pagina op dat moment zichtbaar is in de iframe?
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

15/04/2015 18:04:29
Quote Anchor link
In de pagina die het iframe bevat:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<span id="iframe_nav"></span>

Dan in iedere pagina die binnen het iframe kan worden opgeroepen:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<script type="text/javascript">
parent.document.getElementById("iframe_nav").innerHTML = "Hier ben je nu";
</script>

Dit werkt natuurlijk niet bij externe links.
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

15/04/2015 20:37:19
Quote Anchor link
En als je dit voor dezelfde (eigen) site doet zou je je ook kunnen afvragen wat de toegevoegde waarde is van iframes. (En als deze er niet is deze als de wiedeweerga uit je site gooien, het is inmiddels 2015 yo)
 
Bart de kinkelaar

bart de kinkelaar

26/04/2015 19:20:45
Quote Anchor link
Het gaat om externe links. In dit geval van webshops. Wat ik wil is dat als ik een specifieke webshopnaam aanklik (in een dropdown aan de linkerkant van mijn site) op mijn eigen site, de webshop in een iframe aan de rechterkant vd site verschijnt. Tot daaraantoe is gelukt. Nu wil dat ik op eenofandere manier ervoor kan zorgen dat boven de iframe een stukje staat met de URL van de webshop, ook als de bezoeker van pagina veranderd (dus een up-to-date URL).
 
Bart de kinkelaar

bart de kinkelaar

30/04/2015 14:40:01
Quote Anchor link
Weet iemand hoe ik dit voorelkaar krijg?
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

01/05/2015 13:11:14
Quote Anchor link
Als het gaat om externe links in de iframe, dan kan je de navigatie binnen de iframe niet afvangen.
Je kan wel afvangen dat er genavigeerd wordt (via onload event van het iframe) maar niet waarheen.
Uit veiligheids oogpunt kan dit alleen als src iframe een pagina in het zelfde domein is.
 
Bart de kinkelaar

bart de kinkelaar

05/05/2015 17:00:08
Quote Anchor link
Dus het is in Iframe niet mogelijk.

Is er wel een andere optie waarmee ik iets vergelijkbaars kan maken als ik eerder heb uitgelegd maar wat tot nu toe nog niet is gelukt?
 
Bart de kinkelaar

bart de kinkelaar

12/05/2015 15:48:10
Quote Anchor link
Hetgeen wat ik uitgelegd had kan dus niet. Is er wel een mogelijkheid dat ik een soort url bar boven het Iframe-scherm kan zetten oid waarbij de gebruiker de URL zelf kan kopieren? Deze url ververst zichzelf dan wel vanzelf indien mogelijk.

Is daar een optie voor?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

12/05/2015 15:51:22
Quote Anchor link
Als ik me niet vergis zou je met dit in Javascript de URL kunnen tonen:
document.getElementById("iframe_id").contentWindow.location.href

Als je dit buiten je iFrame uitvoert, dan moet om veiligheidsoverwegingen de iframe wel dezelfde domein gebruiken als je parent-window.
 
Bart de kinkelaar

bart de kinkelaar

12/05/2015 16:18:41
Quote Anchor link
Kan die javascript code ook als de site die getoond word in de iframe, een webshop oid is, dus een externe site zegmaar?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

12/05/2015 17:50:27
Quote Anchor link
Ik denk het niet, probeer het eens uit, zou ik zeggen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.