Versio

Image Viewer

Overzicht Reageren

Roeltje M

Roeltje M

19/06/2008 20:21:00
Quote Anchor link
Hoi,

Ik ben op zoek naar een image viewer waarbij je op die images een link kan plaatsen (een URL).

Iets dat je moet pijltjes naar links/rechts kan schuiven. Ik heb een schetsje gemaakt om het duidelijker te maken:

http://www.design-xtr.nl/media/portfolio.jpg

Weet iemand zoiets ?

PHP hulp

PHP hulp

25/05/2012 03:43:12
Gesponsorde koppelingen:

Ed

Ed

19/06/2008 20:25:00
Quote Anchor link
Een goede imageviewer is Lightbox, deze heeft de links en rechts functie waar je om vraagt. Echter geen kleine versie van de linker of rechter foto ernaast.

Alleen om een url op een image te plaatsen, iets iets anders, wel kan je een plaatje linken naar de grote versie in de Lightboxvieuwer

Bart summer

Bart summer

17/11/2010 13:39:28
Quote Anchor link
HELP,

Als fotograaf is het erg belangrijk dat foto's goed te bekijken zijn op je website. Daarnaast is het ook nog eens fijn als je foto's niet "al te gemakkelijk" met rechter muisknop te kopiëren zijn naar de harde schijf.

Ik ben opzoek naar een simpele viewer voor 1 afbeelding, die na het aan clicken zelfstandig groot naar voren komt - zoals bij een thickbox, mootools, fancybox. alleen dan makkelijker.

WEET IEMAND WAAR IK HET KAN VINDEN?

Gr. Bart

Karl Karl

Karl Karl

17/11/2010 14:08:30
Quote Anchor link
Ik zou als ik jou was een watermerk toevoegen. Andere manieren zijn té makkelijk te omzeilen.

- Aar -

- Aar -

17/11/2010 14:35:35
Quote Anchor link
Quote:
Daarnaast is het ook nog eens fijn als je foto's niet "al te gemakkelijk" met rechter muisknop te kopiëren zijn naar de harde schijf.

Niet uploaden als je bang bent dat ze hem kopieëren, of gooi er -zoals Karl zegt- een watermerk overheen.

Een mooie viewer vind ik altijd nog Fancybox...

Overzicht Reageren