include
ben ik nu gek of kun je gewoon bijna niks include?
Dit kan niet:
Alstans dit werkt niet:
Gewoon 2 mapjes terug, daarna naar mapje includes en klaar, maar dat pakt hij niet...
iemand enig idee waarom
mvg, mark
Dit kan niet:
Alstans dit werkt niet:
Gewoon 2 mapjes terug, daarna naar mapje includes en klaar, maar dat pakt hij niet...
iemand enig idee waarom
mvg, mark
Gesponsorde koppelingen:
Waarom zoveel puntjes?
En "werkt niet" is geen foutmelding, kan niemand wat mee.
En "werkt niet" is geen foutmelding, kan niemand wat mee.
Stof tot nadenken:
1. inlcude is geen `functie` dus die () kunnen de bietenbak in
2. strings qoute je voor al het gemak met enekel qoutes
3. een huidige dir is 1 punt en de bovendeliggende dir is 2 punt, maar maak zoveel mogelijk gebruik van de setting inlcude_path of gebruik absolute paden door gebruik te maken van de server document_root
4. includen doe je in principe nooit vanuit een subdirectory van je document_root
1. inlcude is geen `functie` dus die () kunnen de bietenbak in
2. strings qoute je voor al het gemak met enekel qoutes
3. een huidige dir is 1 punt en de bovendeliggende dir is 2 punt, maar maak zoveel mogelijk gebruik van de setting inlcude_path of gebruik absolute paden door gebruik te maken van de server document_root
4. includen doe je in principe nooit vanuit een subdirectory van je document_root
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Noppes
Ten eerste zou ik persoonlijk nooit .../... gebruiken...
Volgens mij is het gewoon:
Maar ik weet niet of dat zo moet. Ik heb ooit eens gelezen dat je meerdere punten moet gebruiken om de root te vinden...
Volgens mij is het gewoon:
Maar ik weet niet of dat zo moet. Ik heb ooit eens gelezen dat je meerdere punten moet gebruiken om de root te vinden...
Gewoon 1 of 2 punten. Meer niet.
het moet 2 mappen terug. Dan zou het 4 punten moeten zijn toch? het probleem is dat in begin.php het begin van de website staat en de mysql login... dus die moet gewoon overal worden ge include zodat ik iets maar 1 keer hoef te wijzigen!
Mark schreef op 10.01.2009 10:28:
het moet 2 mappen terug. Dan zou het 4 punten moeten zijn toch? het probleem is dat in begin.php het begin van de website staat en de mysql login... dus die moet gewoon overal worden ge include zodat ik iets maar 1 keer hoef te wijzigen!
../../
Zie ook: http://www.phphulp.nl/php/tutorials/4/286/540/