INSERT meerdere rows in 1 column

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Haddi Vries

Haddi Vries

27/11/2014 18:42:10
Quote Anchor link
Dag,

Ik wil graag iets SELECTEREN van database en dat alsvolgt weer INSERT INTO doen,
Er wordt op dit moment maar 1 item toegevoegd, echter heb ik meerdere items die erin moeten maar de mobname, game, log_id, log_name moeten het zelfde blijven telkens maar ITEM moet telkens anders zijn met andere item namen.

Ik heb het geprobeerd met de while functie zoals je ziet bij $log, maar krijg het niet aan de praat er wordt telkens maar 1 toegevoegd.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
$sql = "INSERT INTO log_create(`name`, name2, game, monster, info)VALUES('$name', '$name2', '$game', '$mobname', '$info')";
$log = $db->query("SELECT * FROM log_mitem WHERE mobname = '" .$mobname. "' AND game = '" .$game. "'") or die($db->error);
if($log1 = $log->fetch_object())
{
while($loco = $log->fetch_object())
    $item = "$loco->itemname";
$logss = "INSERT INTO log_drops(`item`, mobname, game, log_id, log_name)VALUES('$item', '$mobname', '$game', '$id', '$name')";
if($result1 = $db->query($logss));
}
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 13:43:15
 
Pipo Clown

Pipo Clown

27/11/2014 18:50:37
Quote Anchor link
Zorg even dat je While routine tussen accolades komt te staan. Nu wordt alleen $item iedere keer overschreven om daarna pas (eenmalig) de insert te doorlopen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.