Integratie Ideal Professional + eventuele andere werkzaamheden

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Danny S

Danny S

27/04/2011 22:15:10
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben bezig met een veilingsite op te zetten. Hierbij loop ik tegen wat problemen.

Het gaat om een veilingsite waarbij geboden wordt op een product. Met elk bod gaat de prijs bijv. 0.10 cent omhoog, om een bod te plaatsen moet je als klant biedingen kopen. Per stuk zullen deze een euro bedragen bijvoorbeeld.

1. Nu heb ik momenteel de betaling via paypal lopen, dit werkt. Alleen wil ik ideal integreren. Ik wil dit niet via mollie of pay.nl of welke andere tussenpersoon doen omdat je dan maar eenmaal per maand wordt uitbetaald. Ik wil dus de integratie via ideal en mijn eigen bank gedaan hebben.

Nu heb ik dit script gevonden: http://www.mods4u.com/iDEAL-GATEWAY-TROUGH-ING-BANK,141.html Probleem hiervan is dat dit via ideal basis is, wil je een terugkoppeling krijgen moet je ideal professional hebben. (Zodat ook automatisch credits worden bijgeschreven na betaling) Nu weet ik niet in hoeverre dit script dan aan te passen is zodat credits na betaling automatisch worden bijgeschreven, of dat een script van scratch geschreven moet worden. (Ook had ik het liever via de rabobank gehad)

2. Op de site wil ik een functie hebben dat wanneer een item is verkocht, het bieden is gestopt. De klant het product kan aanschaffen met het aantal biedingen als korting. (Bijv. product kost 100 euro. 10x geboden van 1 euro per stuk = 10 euro korting, klant betaald dus 90 euro) Klant kan dus direct via die optie het product kopen. (Dit is bespreekbaar hoe uitgebreid)

Een versie van soortgelijke veilingsite waarbij de idealbetaling is geintegreerd heb ik ook interesse in zolang we het eens kunnen worden over de prijs.

Daarnaast zijn er misschien nog wat andere onderdelen waarbij ik hulp zou kunnen gebruiken maar dat is bijzaak. En ligt aan de samenwerking. (Alles is bespreekbaar)

Hier zit toch wel enige haast achter!

Iemand die hiermee kan helpen? Een richtprijs is 100 euro.

mvg.

Op verzoek van de TS: contact graag via dit topic of PB[/modedit]
Gewijzigd op 06/05/2011 13:35:03 door Joren de Wit
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 23:27:43
 
Sebastiaan Blaas

Sebastiaan Blaas

03/05/2011 14:33:57
Quote Anchor link
Klinkt als "Bidyes" .. Overigens zijn dergelijke websites bij mijn weten illegaal in Nederland en niet toegestaan..

desondanks suc6 met de ontwikkeling
 
Kees Schepers

kees Schepers

03/05/2011 14:40:49
Quote Anchor link
Mijn compagnon is hier 2 jaar geleden volop mee bezig geweest. Je had toen diverse sites die iets soortsgelijks deden maar deze zijn ondertussen allemaal uit de lucht omdat er opsprak over was bij Kassa en er kamervragen over zijn gesteld.

Hij heeft toen veel juridisch onderzoek gedaan maar je word erg beperkt daarin waardoor je geen winst gevend concept kan bewerkstelligen.

Enige mogelijkheid is je bedrijf in een ander land huisvesten. En dat zie je ook bij de partijen die dit nog doen.
 
John D

John D

03/05/2011 15:17:08
 
Danny S

Danny S

04/05/2011 19:50:32
Quote Anchor link
Er circuleert inderdaad wat informatie over op het net. Echter ben ik nog bezig met uit te diepen wat wel en wat niet toegestaan is.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.