Versio

java menu's werken niet in Fire Fox

Overzicht Reageren

Niek Kasius

Niek Kasius

21/12/2007 16:12:00
Quote Anchor link
kan iemand me uit leggen waarom bijna geen enkel java menu script werkt in FF maar dat in IE wel werkt. ik heb eens wat rond gekeken naar menu's die werken met java en ze bijna allemaal uit geprobeerd maar werken doen ze niet of noulijks zelfs niet op de java site's zelf waar ze staan met FF.ik ik zeg bijna allemaal, want zo veel is er niet te vinden van menu's in java, ja site's genoeg dat niet maar die menu's die er op staan zijn practies allemaal het zelfde script alleen de style verschild bij sommige.
is er misschien een soort plug-in of add-ons die je nodig hebt om de boel draaiende te krijgen in FF ?

Probleem is grotendeels opgelost! het zat 'm in de layout, alleen snap ik niet waarom het wel in IE werkt en niet in FF. ik heb alleen nog het probleem dat het menu nu in FF links 10px van de kant af staat wat goed is, maar als ik dan in IE kijk staat het 40 a 50 px van de kant, en dat is nou niet de boedoeling
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niek Kasius

PHP hulp

PHP hulp

25/05/2012 05:15:43
Gesponsorde koppelingen:
BHosted Hosting al vanaf € 1,- per maand

Controleer nu gratis jouw domeinnaam:

Jimmy Arts

jimmy Arts

23/12/2007 23:52:00
Quote Anchor link
Gaat dit over Java of JavaScipt?

- -

- -

24/12/2007 00:20:00
Quote Anchor link
Inderdaad, Java != JavaScript

Maar ik denk dat het inderdaad JavaScript is. Heb je iets van een relevante code, of een pagina waar het op staat?

Niek Kasius

Niek Kasius

30/12/2007 08:53:00
Quote Anchor link
ik heb het al verwijderd. en werk niet meer met FF want dat is waardeloos, zoveel dingen die daarin heel anders uit de verf komen. en als het dan veranderd zodat het wel goed werkt dan is het in IE weer kl.te.

Leroy Boerefijn

Leroy Boerefijn

30/12/2007 09:58:00
Quote Anchor link
dus jij zegt omdat ik FF klote vind, boeit het me niet hoe het eruit ziet voor gebruikers met FF?

Overzicht Reageren