[javascript]Een var vanaf een andere site halen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET programmeur

Functieomschrijving Voor een moderne werkgever in regio Prinsenbeek zijn wij op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur die graag de uitdaging aangaat. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van maatwerk webapplicaties voor diverse klanten, waarbij complexe processen optimaal worden ondersteund. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties; Schrijven van hoogwaardige, herbruikbare codes; Schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen; Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen; Troubleshooten en oplossen van bugs in softwaretoepassingen; Werken met databases en dataopslagoplossingen; Implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

DDragonz

DDragonz

14/11/2007 18:27:00
Quote Anchor link
Hallo
Ik heb een vraagje over javascript. Ik wil van een site (sallandautomatisering.nl) een prijs halen van een bepaalde product.
Neem bv. http://www.sallandautomatisering.nl/?pid=6147

Nou staat er op dit moment een prijs van € 35,96. Alles is ook weer verdeeld in 3 frames(menu. main en copyright).

Nu staat de prijs in de main frame. Ik zelf de broncode bekeken en zag er deze var's staan in javascript.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
<script language="javascript">var maxSalesPrice = 3596;
var minSalesPrice = maxSalesPrice*0.7;
var tmpMinSalesPrice = "25,172";
var errMinPrice = "De gewenste prijs moet groter zijn dan  ";
var errMaxPrice = "De gewenste prijs mag niet groter of gelijk zijn dan de huidige verkoopprijs (inc BTW)";
var errPrice = "Gewenste prijs";
var errorMelding = "Controleer de volgende gegevens";
var errName = "Naam";</script>


Nu gaat het om maxSalesPrice = 3596. Die is gelijk aan de prijs: 35,96.

Nu wil ik die vanaf bijvoorbeeld een php pagina of html(javascript) pagina kunnen verkrijgen. Is dat mogelijk?

Alvaste bedank
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door DDragonz
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 06:12:36
 
Joren de Wit

Joren de Wit

14/11/2007 18:45:00
Quote Anchor link
De broncode van de betreffende pagina uitlezen met bijvoorbeeld file_get_contents() en vervolgens met een reguliere expressie en preg_match() de benodigde informatie eruit halen.
 
DDragonz

DDragonz

14/11/2007 19:01:00
Quote Anchor link
Jha dat kan ook maar preg_match zal dan wel langzaam zijn.
Kan het niet met javascript zelf word gepakt. Dat zonder preg_match. Dus bv gewoon print $var (maar dan in javascript).
 
DDragonz

DDragonz

14/11/2007 19:22:00
Quote Anchor link
Hoe pak ik dat aan want ik zit met een probleem:

Ik kan alleen de broncode zien als ik in firefox op rechtemuis klik boven de frame-> Dit deelvenster->Deelvenster bron bekijken druk.

Ik moet de broncode hebben van: sallandautomatisering.nl/content/productinfo.php?pid=24991

Maar als ik dit zo do word ik ge redirect. En krijg ik als nog alles te zien(alle 3 de frames) en dan zie alleen hoe de frames worden opgeroepen toch(<frame src="content/productinfo.php?pid=24991" scrolling="auto" noresize name="main"> enz)?
(http://www.sallandautomatisering.nl/?redirect=/content/productinfo.php?pid=24991)

Lukt dit gewoon niet?
 
Joren de Wit

Joren de Wit

14/11/2007 19:23:00
Quote Anchor link
Ik ben bang van niet. Dat is namelijk het hele grote nadeel van het gebruik van frames. En dit is ook precies de reden waarom google dit soort pagina's niet kan indexeren...
 
- SanThe -

- SanThe -

14/11/2007 19:24:00
Quote Anchor link
Niet Bumpen.
Bumpen::
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.

SanThe.
 
DDragonz

DDragonz

14/11/2007 20:01:00
Quote Anchor link
Zal het het onthouden :) En goed dat je hebt uitgelegt wat bumpen is want anders zou ik niet weten wat het betekende :P.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.