Joomla website opzet
Heey allemaal,
Ik ben nieuw met Joomla maar wil het nu toch eens gaan gebruiken, mede omdat een kennis van me graag een site met Joomla wil gaan gebruiken.
Wat is de bedoeling:
1. Ik heb al een design (in HTML) dit moet dus een template worden.
2. Daarnaast moeten er een aantal vaste pagina's komen, de content hiervan moet gewijzigd kunnen worden maar er hoeft niet op gereageerd te worden of zo. Deze pagina's moeten toegevoegd, bewerkt en verwijderd kunnen worden.
3. Er hoeven geen polls en geen gastenboek en dergelijke op.
4. De site moet 2 talig worden Ik heb hier zelf al wat mee liggen expirimenteren in Joomla maar krijg het niet voor elkaar om een site 2 talig te maken, Nederlands en Engels.
Punt 1 moet ik zelf op internet wel kunnen vinden
Punt 2 moet ik even weten op welke knoppen ik moet drukken.
punt 3, oke..
Punt 4 Als iemand me dat nog even uit zou kunnen leggen.. (als het überhaubt mogelijk is)
Groet
Newb
Ik ben nieuw met Joomla maar wil het nu toch eens gaan gebruiken, mede omdat een kennis van me graag een site met Joomla wil gaan gebruiken.
Wat is de bedoeling:
1. Ik heb al een design (in HTML) dit moet dus een template worden.
2. Daarnaast moeten er een aantal vaste pagina's komen, de content hiervan moet gewijzigd kunnen worden maar er hoeft niet op gereageerd te worden of zo. Deze pagina's moeten toegevoegd, bewerkt en verwijderd kunnen worden.
3. Er hoeven geen polls en geen gastenboek en dergelijke op.
4. De site moet 2 talig worden Ik heb hier zelf al wat mee liggen expirimenteren in Joomla maar krijg het niet voor elkaar om een site 2 talig te maken, Nederlands en Engels.
Punt 1 moet ik zelf op internet wel kunnen vinden
Punt 2 moet ik even weten op welke knoppen ik moet drukken.
punt 3, oke..
Punt 4 Als iemand me dat nog even uit zou kunnen leggen.. (als het überhaubt mogelijk is)
Groet
Newb
Gesponsorde koppelingen: