Joomla website opzet
Heey allemaal,
Ik ben nieuw met Joomla maar wil het nu toch eens gaan gebruiken, mede omdat een kennis van me graag een site met Joomla wil gaan gebruiken.
Wat is de bedoeling:
1. Ik heb al een design (in HTML) dit moet dus een template worden.
2. Daarnaast moeten er een aantal vaste pagina's komen, de content hiervan moet gewijzigd kunnen worden maar er hoeft niet op gereageerd te worden of zo. Deze pagina's moeten toegevoegd, bewerkt en verwijderd kunnen worden.
3. Er hoeven geen polls en geen gastenboek en dergelijke op.
4. De site moet 2 talig worden Ik heb hier zelf al wat mee liggen expirimenteren in Joomla maar krijg het niet voor elkaar om een site 2 talig te maken, Nederlands en Engels.
Punt 1 moet ik zelf op internet wel kunnen vinden
Punt 2 moet ik even weten op welke knoppen ik moet drukken.
punt 3, oke..
Punt 4 Als iemand me dat nog even uit zou kunnen leggen.. (als het überhaubt mogelijk is)
Groet
Newb
Ik ben nieuw met Joomla maar wil het nu toch eens gaan gebruiken, mede omdat een kennis van me graag een site met Joomla wil gaan gebruiken.
Wat is de bedoeling:
1. Ik heb al een design (in HTML) dit moet dus een template worden.
2. Daarnaast moeten er een aantal vaste pagina's komen, de content hiervan moet gewijzigd kunnen worden maar er hoeft niet op gereageerd te worden of zo. Deze pagina's moeten toegevoegd, bewerkt en verwijderd kunnen worden.
3. Er hoeven geen polls en geen gastenboek en dergelijke op.
4. De site moet 2 talig worden Ik heb hier zelf al wat mee liggen expirimenteren in Joomla maar krijg het niet voor elkaar om een site 2 talig te maken, Nederlands en Engels.
Punt 1 moet ik zelf op internet wel kunnen vinden
Punt 2 moet ik even weten op welke knoppen ik moet drukken.
punt 3, oke..
Punt 4 Als iemand me dat nog even uit zou kunnen leggen.. (als het überhaubt mogelijk is)
Groet
Newb
Gesponsorde koppelingen:
vragen over Joomla! kun je het best kwijt op dutchjoomla.org, toevalig ben ik toevallig ook bezig met Joomla!. ik ben nu bezig met een component. En ook met de template.Site: http://tbsites.nl.
PS: Het zou mogenlijk moeten zijn, ik heb het wel eens gezien. ik zal eens googlen
PS: Het zou mogenlijk moeten zijn, ik heb het wel eens gezien. ik zal eens googlen
1. Je kunt genoeg tutorials vinden, en anders sloop je gewoon effe eentje die al bij joomla zit, joomla is dacht ik niet zo super ingewikkeld in templates... :-)
2. Gewoon als pagina maken, en dan de extra opties uitzetten.
3. Die zitten er ook niet standaart bij :-).
4. Ik heb deze exstention gevonden, en dit topic.
Jeej schreef op 11.04.2008 20:59:
1. Je kunt genoeg tutorials vinden, en anders sloop je gewoon effe eentje die al bij joomla zit, joomla is dacht ik niet zo super ingewikkeld in templates... :-)
over puntje 3, de poll(enquete) wel de andere niet
Tom Keim schreef op 11.04.2008 21:06:
Jeej schreef op 11.04.2008 20:59:
Ah, nu je het zegt. Idd, die zit er bij. Ik had een speciale versie van mambo in me hoofd zitten, waar het dus niet bij zat.