kan dit?
voor het openen van een ticket wil ik dat er een paar dingen in de database gezet worden nou vroeg ik mij af of dit kon op de volgende manier:
zo ziet mijn table eruit table
en zo de code
er moet alleen nog bij ticketnumber ( voor dat hij insert een int maken en deze als ticketnumber erin zetten dit moet nog gemaakt worden en datum moet ook in de database gelijk gemaakt worden het wordt niet in de formulier zelf gezet )
zo ziet mijn table eruit table
en zo de code
er moet alleen nog bij ticketnumber ( voor dat hij insert een int maken en deze als ticketnumber erin zetten dit moet nog gemaakt worden en datum moet ook in de database gelijk gemaakt worden het wordt niet in de formulier zelf gezet )
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<?php
$insertTicket = ("
INSERT INTO tickets ( ticketnumber, ticketdatum, bericht)
VALUES ('" .mysql_real_escape_string($_POST['ticketnumber'])."',
'" . mysql_real_escape_string($_POST['DATE(NOW())']) ."',
'" . mysql_real_escape_string($_POST['message']) ."')
");
?>
$insertTicket = ("
INSERT INTO tickets ( ticketnumber, ticketdatum, bericht)
VALUES ('" .mysql_real_escape_string($_POST['ticketnumber'])."',
'" . mysql_real_escape_string($_POST['DATE(NOW())']) ."',
'" . mysql_real_escape_string($_POST['message']) ."')
");
?>
Gesponsorde koppelingen:
mysql_real_escape_string($_POST['DATE(NOW())'])
Wat denk je dat deze code doet??? Heb je wel eens de basis van PHP geleerd? Het verschil tussen variabele, functies en strings?
Tevens heb je in je DB al de datum op de CURRENT_TIMESTAMP gezet, dus die hoef je niet in te vullen:
Wat denk je dat deze code doet??? Heb je wel eens de basis van PHP geleerd? Het verschil tussen variabele, functies en strings?
Tevens heb je in je DB al de datum op de CURRENT_TIMESTAMP gezet, dus die hoef je niet in te vullen:
daarom vroeg ik al of het kon heb dat nooit gebruikt op die manier ,
dus inderdaad enige wat erin hoeft te komen is bericht :)
dus inderdaad enige wat erin hoeft te komen is bericht :)