Mijn nieuwe website (tips en advies nodig)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jasper De Moor

Jasper De Moor

18/04/2014 16:15:20
Quote Anchor link
Hallo iedereen

dus ik vind dit echt een fantastische community voor webdevelopment en heb daarom besloten om hier om hulp te vragen om mijn website nog mooier te maken.

http://www.jasperd.net78.net/

Afbeelding

Vriendelijke groetjes,
Jasper De Moor,
Gewijzigd op 18/04/2014 20:05:06 door Jasper De Moor
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 13:02:28
 
Reshad F

Reshad F

18/04/2014 17:31:00
Quote Anchor link
Misschien een ideetje om je slider foto te vervangen voor "nette" code. inline css.. etc..
 
Jasper De Moor

Jasper De Moor

18/04/2014 17:40:48
Quote Anchor link
Reshad F op 18/04/2014 17:31:00:
Misschien een ideetje om je slider foto te vervangen voor "nette" code. inline css.. etc..

Ik snap niet wat je bedoelt misschien een beetje meer uitleg
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

18/04/2014 17:44:30
 
Jasper De Moor

Jasper De Moor

18/04/2014 17:46:26
Quote Anchor link
De weburl staat onder de screenshot
http://www.jasperd.net78.net/
 
Erwin H

Erwin H

18/04/2014 18:12:47
Quote Anchor link
Als aller, allereerste: check je taalgebruik. Het Engels is niet echt van een professioneel niveau. Als je jezelf dus als ervaren developer wilt voorstellen dan ga je daarop al veel potentiele klanten verliezen. Houd het anders gewoon bij het Nederlands als je Engels niet genoeg machtig bent.
 
Jasper De Moor

Jasper De Moor

18/04/2014 18:26:23
Quote Anchor link
Ik zal het allemaal wel in nederlands zetten. nog tips?

Toevoeging op 18/04/2014 20:03:58:

Ok ik ben klaar met het herschrijven van de website :D
Hopelijk is het nu iets beter
 
Michael -

Michael -

18/04/2014 21:13:25
Quote Anchor link
Je mag best iets meer tijd nemen voor het herschrijven hoor. Goed Nederlands is het niet.
Je website is vrij eenvoudig. One of a million. Probeer je te onderscheiden, maar het is niet slecht.

Quote:
Ik code de websites helemaal van scratch en ken elk hoekje van mij codes vanbuiten, is er dan een foutje ofzo ben ik meestal instaat het direct te fixen.
Gewijzigd op 18/04/2014 21:14:06 door Michael -
 
Wouter J

Wouter J

18/04/2014 23:14:04
Quote Anchor link
Het is nou niet echt een design. Het is eerder een demo van Twitter Bootstrap.

Nu heb je vandaag in een ander topic heel wat sites geplaatst die jij leuk vindt. Kijk daar eens naar en zoek er nog 20 op die jij leuk vindt. Gaan dan onderzoeken wat jij nou precies leuk vindt aan die designs en schets die bijv. allemaal op een wit papiertje (of meerdere, ik gebruik zelf altijd een B3 formaat) en maak daar 1 mooi design van. Ga die dan helemaal zelf, zonder bootstrap maken. Dan heb je een bijzonder en goed uitziend design.

En grote afbeeldingen zijn helemaal in, maar maak dan ook grote afbeeldingen. Een afbeelding die 684x331 pixels is moet je niet naar 1265x500 gaan vergroten. Je trekt dan alle verhoudingen uit zijn verband en de kwaliteit wordt zeer slecht.

Je teksten zijn niet om naar huis te schrijven. Het is duidelijk dat je nog niet het professionele karakter hebt die een webbedrijf moet hebben. Ik ga hier nu vanuit dat je nog niet heel erg oud bent en vooral heel erg enthousiast over programmeren. Dat is geweldig! Alleen denk niet meteen dat je een eigen bedrijfje kan beginnen, dat is de fout die iedereen (ook ik) heeft gemaakt. Ga eerst leuk wat jaartjes voor jezelf spelen en ga dan eens denken over werken bij een echt bedrijf of een eigen bedrijf opstarten. Waarbij ik dan het eerste aanraad, zodat je geen gedoe krijgt met belasting, kvk, etc.

Je "about" (waarom ineens engels?) pagina toont een gigantisch grote afbeelding van een zwart figuur. Plaats hier je eigen foto :)

Ook hoeft die grote slider niet op elke pagina, de homepagina alleen is al genoeg.

Als laatst moet je echt een domeinnaam en hosting gaan aanschaffen. Je host je website nu bij een hosting die allerlei troep in je code plaatst.

Ook vraag ik me af hoeveel code je van deze website echt van "scratch" hebt geschreven... https://github.com/m5o/sass-bootstrap
 
Jasper De Moor

Jasper De Moor

19/04/2014 14:38:33
Quote Anchor link
Wouter J op 18/04/2014 23:14:04:
Het is nou niet echt een design. Het is eerder een demo van Twitter Bootstrap.

Nu heb je vandaag in een ander topic heel wat sites geplaatst die jij leuk vindt. Kijk daar eens naar en zoek er nog 20 op die jij leuk vindt. Gaan dan onderzoeken wat jij nou precies leuk vindt aan die designs en schets die bijv. allemaal op een wit papiertje (of meerdere, ik gebruik zelf altijd een B3 formaat) en maak daar 1 mooi design van. Ga die dan helemaal zelf, zonder bootstrap maken. Dan heb je een bijzonder en goed uitziend design.

En grote afbeeldingen zijn helemaal in, maar maak dan ook grote afbeeldingen. Een afbeelding die 684x331 pixels is moet je niet naar 1265x500 gaan vergroten. Je trekt dan alle verhoudingen uit zijn verband en de kwaliteit wordt zeer slecht.

Je teksten zijn niet om naar huis te schrijven. Het is duidelijk dat je nog niet het professionele karakter hebt die een webbedrijf moet hebben. Ik ga hier nu vanuit dat je nog niet heel erg oud bent en vooral heel erg enthousiast over programmeren. Dat is geweldig! Alleen denk niet meteen dat je een eigen bedrijfje kan beginnen, dat is de fout die iedereen (ook ik) heeft gemaakt. Ga eerst leuk wat jaartjes voor jezelf spelen en ga dan eens denken over werken bij een echt bedrijf of een eigen bedrijf opstarten. Waarbij ik dan het eerste aanraad, zodat je geen gedoe krijgt met belasting, kvk, etc.

Je "about" (waarom ineens engels?) pagina toont een gigantisch grote afbeelding van een zwart figuur. Plaats hier je eigen foto :)

Ook hoeft die grote slider niet op elke pagina, de homepagina alleen is al genoeg.

Als laatst moet je echt een domeinnaam en hosting gaan aanschaffen. Je host je website nu bij een hosting die allerlei troep in je code plaatst.

Ook vraag ik me af hoeveel code je van deze website echt van "scratch" hebt geschreven... https://github.com/m5o/sass-bootstrap

Eerst was hij van scratch dan heb ik inderdaad bootstrap beginnen gebruiken en vond het best wel nice znja dus heb ik het nu nog steeds maar ik ga is nadenken over een design en is beginnen schetsen in photoshop of op papier.
De teksten zijn om eerlijk te zijn heel snel vertaald en geschreven kheb ze niet herlezen kzou het eerder willen zien als een kladversie.
En ik heb geen domeinnaam omdat ik eigenlijk ook niet van plan was echt bedrijfswebsites te maken maar eerder aan grote projecten mee te doen zoals een nieuw framework voor designs of forums ofzo
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

19/04/2014 15:04:07
Quote Anchor link
Wouter J op 18/04/2014 23:14:04:
Je "about" (waarom ineens engels?) pagina toont een gigantisch grote afbeelding van een zwart figuur. Plaats hier je eigen foto :)

Lol... die tip hadden we jou ook al eens gegeven ;)
 
Wouter J

Wouter J

19/04/2014 15:30:14
Quote Anchor link
Offtopic:
> Lol... die tip hadden we jou ook al eens gegeven ;)
Dat was over een blog, daar vind ik het niet heel erg nodig. Bij een eigen bedrijf is het echter wel belangrijk dat klanten zien met wie ze te maken hebben.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

19/04/2014 17:00:07
Quote Anchor link
Offtopic:

>> Dat was over een blog, daar vind ik het niet heel erg nodig. Bij een eigen bedrijf is het echter wel belangrijk dat klanten zien met wie ze te maken hebben.

Jaja, blablabla... praat het maar weer goed ;)

 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.