NAS info gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Jan R

Jan R

24/11/2014 11:40:03
Quote Anchor link
Ik ben op zoek naar een GOEDE nas.
Ik weet dat internet vol staat met info. echter de bedrijven zijn altijd tevreden van hun product en de particulieren welke schrijven meestal niet.

Wat zoek ik:
* gigabit
* minimum 4 bays
* lezen en schrijven van ntfs intern en extern
* schrijf grote > 4 TB

Wie geeft ondervinding?

Jan
Gewijzigd op 24/11/2014 11:47:33 door Jan R
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 11:19:57
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/11/2014 11:53:19
Quote Anchor link
Een kennis van mij heeft de http://tweakers.net/pricewatch/333198/qnap-turbo-nas-ts-420.html, en het is een betrouwbare NAS. De installatie is makkelijk, en je kan makkelijk het RAID-niveau instellen (of zelf JBOD).

Voor zover ik zie ondersteunt deze aan al jouw eisen.
 
Peter K

Peter K

24/11/2014 12:21:54
Quote Anchor link
Welliswaar geen 4 bays, maar ik bezit hier een QNAP 210. Erg makkelijk apparaat en zeer gebruiksvriendelijk.

Wat is de reden dat je 4 schijven wilt?
 
Jan R

Jan R

24/11/2014 12:26:01
Quote Anchor link
- Aar - op 24/11/2014 11:53:19:
Een kennis van mij heeft de http://tweakers.net/pricewatch/333198/qnap-turbo-nas-ts-420.html, en het is een betrouwbare NAS. De installatie is makkelijk, en je kan makkelijk het RAID-niveau instellen (of zelf JBOD).

Voor zover ik zie ondersteunt deze aan al jouw eisen.


Peter K op 24/11/2014 12:21:54:
Welliswaar geen 4 bays, maar ik bezit hier een QNAP 210. Erg makkelijk apparaat en zeer gebruiksvriendelijk.

Bedankt.
spijtig genoeg ondersteunt qnap geen ntfs intern. synergy eveneens niet voor zover ik iets heb gevonden

Peter K op 24/11/2014 12:21:54:
Wat is de reden dat je 4 schijven wilt?


Meerdere mediaplayers en nu ongeveer 20TB aan films en series allemaal geript van mijn eigen dvd's

Jan
Gewijzigd op 24/11/2014 12:35:34 door Jan R
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

24/11/2014 12:26:59
Quote Anchor link
Misschien kun je hier wat mee?

http://www.pcmag.com/reviews/nas

Bij iedere NAS kun je erop klikken voor een volledige review.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.