Dag allemaal,

Zojuist heb ik Netbeans gedownload en geinstalleerd, maar ik wil het weer verwijderen en dit lukt niet.

Ik krijg een foutmelding dat er een soort "lockfile" in zit.. Ik kan me hier vreselijk aan ergeren.. Als ik wil verwijderen, vind ik dat ik meteen moet kunnen doen met enkele clicks..

Als mij een klikje in de juiste richting kan geven is mijn dank groot.

Met vriendelijke groet,
Maarten
Eddy Erkelens op 31/07/2012 18:43:26

Geweldig... een heel programma installeren om er 1 te verwijderen...

Lol, dat was mijn gedachte ook.. Maar gelukkig gaat het maar om een tooltje las ik erna..

[size=xsmall]Toevoeging op 31/07/2012 20:12:16:[/size]

Albert de Wit op 31/07/2012 18:35:54

rmb staat voor right mouse button.....

je moet unlocker ff installeren, (free ware van makers van ccleaner) en die maakt eventueel verhinderende elementen kapot.

als je unlocker hebt geinstalleerd. rechter muisknop op de map (daar staat rmb voor) en dan unlocker gebruiken om hem te verwijderen

Thx!!

Ik ga het zo meteen proberen!

[size=xsmall]Toevoeging op 31/07/2012 20:52:25:[/size]

Albert de Wit op 31/07/2012 18:35:54

rmb staat voor right mouse button.....

je moet unlocker ff installeren, (free ware van makers van ccleaner) en die maakt eventueel verhinderende elementen kapot.

als je unlocker hebt geinstalleerd. rechter muisknop op de map (daar staat rmb voor) en dan unlocker gebruiken om hem te verwijderen

Moet ik dit dan binnen het configuratiescherm doen?
kijk is naar windows installer cleanup dit is een tool ontwikkeld door microsoft voor programma's wat er niet meer af willen.

Reageren